auto spuiten
auto spuiten
jaja,
Vanmiddag even naar de spuiter om de proefplaatjes op te halen voor het spuiten van heel de auto,
De kleur wordt waarschijnlijk blauw-paars.
Dus als alles goed gaat en de prijs is er naar, dan wordt het in de zomer een weekje lekker schuren,
Ik wil dan tevens mijn achterklep helemaal strak maken en dichtlassen,en misschien ook die sprinter roosters in het zijscherm maken.
Dus als iemand nog iedeen heeft wat ik nog meer kan veranderen, want dan ben ik toch bezig.
Hopen dat het door gaat laat het vanavond nog wel weten.
mzzl smatse
Vanmiddag even naar de spuiter om de proefplaatjes op te halen voor het spuiten van heel de auto,
De kleur wordt waarschijnlijk blauw-paars.
Dus als alles goed gaat en de prijs is er naar, dan wordt het in de zomer een weekje lekker schuren,
Ik wil dan tevens mijn achterklep helemaal strak maken en dichtlassen,en misschien ook die sprinter roosters in het zijscherm maken.
Dus als iemand nog iedeen heeft wat ik nog meer kan veranderen, want dan ben ik toch bezig.
Hopen dat het door gaat laat het vanavond nog wel weten.
mzzl smatse
get a gsi or die trying.
LEXMAUL powertttttttt.
LEXMAUL powertttttttt.
Slotloos heb ik wel ja foto:
Zie ook topic:
http://gsi.vanmeenen.net/forum/viewtopi ... t=slotloze
Alstu...
Zie ook topic:
http://gsi.vanmeenen.net/forum/viewtopi ... t=slotloze
Alstu...
C20XE
maar met de ( slotloze ) handgrepen heb wel cv op afstandsbediening nodig. anders gaat ie niet meer open he.
En als ik de vectra B handgrepen erin zet die met slot, dan past mijn sleutel niet meer want dat zijn andere sloten natuurlijk.
Maarja even over de achterklep................. zijn er nog strakke ideen om de achterklep dicht te lassen ?
alvast bedankt
mzzl
En als ik de vectra B handgrepen erin zet die met slot, dan past mijn sleutel niet meer want dat zijn andere sloten natuurlijk.
Maarja even over de achterklep................. zijn er nog strakke ideen om de achterklep dicht te lassen ?
alvast bedankt
mzzl
get a gsi or die trying.
LEXMAUL powertttttttt.
LEXMAUL powertttttttt.
hoe kom je dan in je achterbak??zijn er nog strakke ideen om de achterklep dicht te lassen ?
misschien is het mooi als je al je kunstof onderdelen spuit in de kleur van je auto..bv dus de kunstofplaat op je achterklep
en de kunstofkap bij je voorruit (heet paravent tog?)
succes ermee
gr Rainier
Irmscher Promoteam
Ex astra Promoteam
VENI....VIDI....VICI
Ex astra Promoteam
VENI....VIDI....VICI
Ja, had aangenomen dat je wel CV had, aangezien je je achterklep dicht wilt lassen.smatse schreef:maar met de ( slotloze ) handgrepen heb wel cv op afstandsbediening nodig. anders gaat ie niet meer open he.
Zonder CV heb je er inderdaad niet veel aan.
C20XE
- Rallyastra
- Oud-Clublid