temperatuur sensor

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Plaats reactie
FrankyGSI
forum-gebruiker
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 apr 2005 17:25

temperatuur sensor

Bericht door FrankyGSI »

Ik heb mijn 2.0. 8v Astra GSI sinds 4 maanden, Ik heb al redelijk wat werk achter de rug: Nu moet ik alleen nog een aantal kleine dingentjes oplossen.

Mijn buiten temperatuur op de bordcomputer gaf altijd al een veel te hoge waarde aan! Behalve als ik hem koud starte. Maar als de motor warm werd liep de temperatuur flink op.

Wat ik al dacht bleek waar te zijn, mijn temperatuur sensor hing los in de motorruimte in de buurt van het blok. Nou is mijn vraag: Waar zit ie sensor normaal gesproken bevestingd? Ik neem aan ergens in de voorbumper, maar heb niks kunnen vinden!


Heb al best veel gebruik gemaakt van dit forum! De meeste vragen hoefde ik niet eens te plaatsen, want ze waren al eerder behandeld!
Gebruikersavatar
Sin
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 721
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:14
Contacteer:

Bericht door Sin »

in je voorbumper zit rechtsvoor (bestuurderskant) moet je meer even kijken een gat in de rand van de bumper daar moet ie ingeklikt worden
W201 fan boy o_0
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11174
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

Hier hoort ie te zitten, gele pijl. Zit een gat in je bumper waar de sensor normaal ingeklikt hoort te zitten.

Afbeelding
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
FrankyGSI
forum-gebruiker
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 apr 2005 17:25

Bericht door FrankyGSI »

Bedankt voor de hulp, nu moet het zeker gaan lukken!!

Groetjes Franky
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10460
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Bericht door Bart(astra) »

Sin schreef:in je voorbumper zit rechtsvoor (bestuurderskant) moet je meer even kijken een gat in de rand van de bumper daar moet ie ingeklikt worden

Alleen noemen we de bestuurderskant dan weer LINKSVOOR ! :wink: :lol:
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
Gebruikersavatar
Sin
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 721
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:14
Contacteer:

Bericht door Sin »

:lol: :lol:
W201 fan boy o_0
Plaats reactie