CD wisselaar monteren.....Waar??
- Charles 16V
- forum-gebruiker
CD wisselaar monteren.....Waar??
Ik wil een cd wisselaar gaan monteren, maar ik heb niet de juisteplaats in de kofferbak ivm subwoofer powercap enz en wil nog een beetje laadruimte behouden..
Ik wil deze eigenlijk onder de bijrijdersstoel monteren.
Maar ik zit met het probleem met als de stoel naar voor of naar achter word geschoven. Dat hij tegen de wisselaar aankomt. dit komt ook omdat er een staalkabeltje loopt.
Zijn er mensen die ook een wisselaar hebben op die plaats..?? En wat zijn de voor en nadelen. Of weten jullie ook nog goede plaatsen waar je zo een kunt plaatsen.
Ik heb de wisselaar nog niet gekocht maar heb hem wel al thuis voor de proberen
Ik wil deze eigenlijk onder de bijrijdersstoel monteren.
Maar ik zit met het probleem met als de stoel naar voor of naar achter word geschoven. Dat hij tegen de wisselaar aankomt. dit komt ook omdat er een staalkabeltje loopt.
Zijn er mensen die ook een wisselaar hebben op die plaats..?? En wat zijn de voor en nadelen. Of weten jullie ook nog goede plaatsen waar je zo een kunt plaatsen.
Ik heb de wisselaar nog niet gekocht maar heb hem wel al thuis voor de proberen
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Charles 16V
- forum-gebruiker
Dashbordkassie heb ik echt gewoon nodig voor mijn papieren en zo nog wat dingen.Bart(astra) schreef:Misshien kan hij met wat aanpassingen in je dashboardkastje ?
Was echt aan onder de stoel aan het denken, het gaat wel maar kan het dus niet helemaal naar achterschuiven op de laatste stand dan.
En nog wat kan iik gewoon parker door de vloer jagen of doen jullie het anders..??
- Bart(astra)
- Moderator
- Bart(astra)
- Moderator
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Ik weet niet hoe dat bij een GSI zit, maar bij mijn station zitten er vakken met een luikie achterin de zijschermen, daar zou ie bij mij misschien net inpassen als het niet zo'n dikke is
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Charles 16V
- forum-gebruiker
- Paintballer
- Oud-Clublid
Bij mij zit ie linksachter in de kofferbak,daar zit zo'n inham waar ie perfect in kan!!!!Zat ie bij mijn eerste Astra ook,maaja als je hem al aardig heb volgebouwd verders met subwoofer enz en je wil nog wat ruimte over hebben wordt het lastig ja.Je kan wel speciale vertstevigde hoedenplanken kopen he voor volgens mij nie veel geld,heb er zelf ook 1,maar weet nie meer wat ik er voor heb betaald toendertijd.Succes in ieder geval!!
Paintverkoper in een verfzakie!!
- Charles 16V
- forum-gebruiker
- Paintballer
- Oud-Clublid