Kabel boom GSI openhalen en het volledige zooitje van de boordcomputer er uit halen.
Welke zijn de Computerboxen en sensoren die ik zeker nodig heb?
De bedoeling is de kabelboom van mijn donor(1.6) te behouden gezien die zetelverwarming,elek.ramen, elek.kap en dubbele airbag heeft.
enkel de motorkabelboom en de bedrading van de boord computer zou ik willen overbouwen.
Heeft iemand hier enig advies of ervaring mee?
Zijn er schema's te vinden van die bedradingen?
Of zal ik uiteindelijk van de stress en misery me zelf verhangen met mijn kabelboom?
hahaha
Kabel boom GSI openhalen voor de complete boordcomputer.
- Von Stauffenberg
- forum-gebruiker
- Berichten: 102
- Lid geworden op: 06 mar 2005 19:07
- Locatie: Tussen verdacht veel Belgen
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Von Stauffenberg
- forum-gebruiker
- Berichten: 102
- Lid geworden op: 06 mar 2005 19:07
- Locatie: Tussen verdacht veel Belgen
- Contacteer:
Hmmm en de bekabeling de elektrische kap.Laagvlieger schreef:Dat laatste denk ik.
Maare kabelboom GSi is als het goed is al compleet op airbag kabels na.
Lijkt mij dan de kortste klap om uit de 1.6 boom de airbag bekabeling te halen en die bij de 2 liter boom in maken.
Die bediening zit in de middenconsole naast de zetelverwarming waar ook TC normaal zit.
Die zal toch niet klaar liggen in een GSI kabel boom he denk ik?
Of zou dit een apparte kabelboom zijn zoals de abs boom en de motor boom?
Of zou die gewoon voorbij de hoofdstekker zitten samen mert de rest van de bedrading naar achter en zo?
Pf waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen.
Zal een 2 tal dagen ombouwwerkt worden. En 3 weken kabelstress
[/img]
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Dacht dat er GSi's waren di egeen verwarming hadden en al wel voorbereid was.
Vooral de eerste bouwjaren zijn echt volledig bedraad.
Later in de serie gaan ze dingen weglaten om de fabricagekosten te drukken.
Maar ik zal vanavond ofzo nog wel even wat nazoeken als ik tijd heb. Hoor je nog.
Vooral de eerste bouwjaren zijn echt volledig bedraad.
Later in de serie gaan ze dingen weglaten om de fabricagekosten te drukken.
Maar ik zal vanavond ofzo nog wel even wat nazoeken als ik tijd heb. Hoor je nog.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Von Stauffenberg
- forum-gebruiker
- Berichten: 102
- Lid geworden op: 06 mar 2005 19:07
- Locatie: Tussen verdacht veel Belgen
- Contacteer:
THX das heel lief van je.Laagvlieger schreef:Dacht dat er GSi's waren di egeen verwarming hadden en al wel voorbereid was.
Vooral de eerste bouwjaren zijn echt volledig bedraad.
Later in de serie gaan ze dingen weglaten om de fabricagekosten te drukken.
Maar ik zal vanavond ofzo nog wel even wat nazoeken als ik tijd heb. Hoor je nog.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer: