me auto sneller maken ???
- Devil-driver
- forum-gebruiker
- Contacteer:
me auto sneller maken ???
me auto is vorige maand gekeurd
verder zijn er wat kleine dingetjes veranderd en de stappenmotor heb ik moeten vervangen (2 weken terug) maar nu is alles wel weer in orde.
Maar nu wil ik auto sneller hebben. Ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken, zit al wat op internet te surfen vanavond, maar word nie echt veel wijzer dus vandar hier mijn bericht
Wat zijn de (beste) mogelijkheden om je auto sneller te krijgen. en kan je dit het beste bij een opel garage laten doen of door een ander bedrijf, bijvoorbeeld tuning bedrijf of iets.
Als iemand een adresje weet in de buurt van Helmond of Eindhoven hoor ik dat ook graag.
Ik heb trouwens ook ooit hier op het forum gelezen dat er iemand bezig zou zijn met een chip voor een 1.8
Wie kan er iets zinnigs tegen me zeggen (over dit onderwerp graag, anders krijg ik weer al die onzin verhaaltjes van jullie)
owja, ik heb een 1.8 GSI uit 1994
verder zijn er wat kleine dingetjes veranderd en de stappenmotor heb ik moeten vervangen (2 weken terug) maar nu is alles wel weer in orde.
Maar nu wil ik auto sneller hebben. Ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken, zit al wat op internet te surfen vanavond, maar word nie echt veel wijzer dus vandar hier mijn bericht
Wat zijn de (beste) mogelijkheden om je auto sneller te krijgen. en kan je dit het beste bij een opel garage laten doen of door een ander bedrijf, bijvoorbeeld tuning bedrijf of iets.
Als iemand een adresje weet in de buurt van Helmond of Eindhoven hoor ik dat ook graag.
Ik heb trouwens ook ooit hier op het forum gelezen dat er iemand bezig zou zijn met een chip voor een 1.8
Wie kan er iets zinnigs tegen me zeggen (over dit onderwerp graag, anders krijg ik weer al die onzin verhaaltjes van jullie)
Grt. Devil-driver!
Auto is te koop!
Auto is te koop!
Re: me auto sneller maken ???
Onzinverhaaltjes? Nou zeg, wat een vertrouwen weer. Waar haar je dat idee nou weer vandaag??Devil-driver schreef:me auto is vorige maand gekeurd
Maar goed, degene die jij bedoeld met die chip is Dennis de Vos. Een link naar zijn site(s) staat hier vrij vaak op het forum, ga maar eens rondzoeken. Over dit onderwerp staat trouwens ook genoeg, kijk maar eens in dit topic.
Eigenlijk zou je je eerst eens moeten verdiepen in hoe een verbrandingsmotor en het hele systeem daar omheen precies werkt, dan weet je ook snel genoeg wat je allemaal kan doen als je meer vermogen wilt. Een goede site hierover is http://www.streetdreams.nl, en dan moet je kijken bij "tech stuff". Daar worden de belangrijkste aspecten en factoren vrij uitgebreid (voor beginnelingen) besproken.
Succes!
"...I don't want to be the best, I just want to be very good..."
Eerst Groep A en nokkenas, en als laatste de chip.bobosocka schreef:Begin maar gewoon met andere nokkenassen en chippie van DDV en een groep A uitlaat. Dan ben je al goed opweg en dit zijn tevens de goedkoopste onderdelen om je auto sneller te maken.
Dan kan de chip meteen afgesteld worden op de nokkenas
- funkmaster
- forum-gebruiker
- funkmaster
- forum-gebruiker
- Metal M GSI
- Oud-Clublid
- Devil-driver
- forum-gebruiker
- Contacteer:
misschien is het een optie om eens langs van kronenburg te rijden. Dit zit op het industrie terrein van geldrop. Daar tunen ze motorblokjes en je kunt hem daarna ook meteen op de rollenbank zetten om het resultaat te zien. Ze doen daar veel voor de rally en race sport.
http://www.van-kronenburg.nl/
http://www.van-kronenburg.nl/
- Devil-driver
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Black jack
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Black jack
- Oud-Clublid
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
Re:
ik heb er geen ervaring meeBlack jack schreef:Ik dacht dat er compleet nieuwe nokkenassen in moesten! Maar Dennis gebruikt dus gewoon de orginele die hij dan bewerkt?
Hoeveel pk's krijg je er dan ongeveer bij??
En wie heeft al ervaringen met deze tuning!
maar verwacht er niet te veel van
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
dacht ongeveer pktje of 3 of 4 ..
ken je beter een snelle sticker op de zijkant plakken die is +5 pk
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
-
- Oud-Clublid
Re: Re:
Denk niet dat hij 7 jaar op dit antwoord heeft zitten wachtenraymond schreef:ik heb er geen ervaring meeBlack jack schreef:Ik dacht dat er compleet nieuwe nokkenassen in moesten! Maar Dennis gebruikt dus gewoon de orginele die hij dan bewerkt?
-
- forum-gebruiker
nee man daar blijft de wind weer achter haken en kost je dus weerstandErwin_dude schreef:dacht ongeveer pktje of 3 of 4 ..
een mooie monster bumper werkt veel beter
-
- forum-gebruiker
Re: Re:
The Undertaker schreef:Denk niet dat hij 7 jaar op dit antwoord heeft zitten wachtenraymond schreef:ik heb er geen ervaring meeBlack jack schreef:Ik dacht dat er compleet nieuwe nokkenassen in moesten! Maar Dennis gebruikt dus gewoon de orginele die hij dan bewerkt?