Hallo,
Zal me even voor stellen ben Joep en ben al enige tijd op zoek naar een nette Astra GSi 2.0 16V in de kleur Z270 Spectral Blauw.
Dit is de kleur auto die ik zelf gereden heb en zou er graag één terug hebben.
Misschien dat iemand mijn oude astra wel in zijn bezit heeft dan zou ik dat graag horen en foto natuurlijk.
Het kenteken is SH-GN-59 auto was ingevoerd uit Duitsland.
Mocht iemand een vergelijkende auto te koop hebben of weten te staan dan hoor ik dat graag.
Zal de foto's van mijn oude astra even op zoeken.
Joep
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Joep
Hi Joep, hartelijk welkom hier! 't Is hier helaas niet meer zo heel erg druk op het forum, aangezien er niet heel erg veel actieve GSi rijders meer in Nederland zijn, maar de zeldzame mensen die hier nog wel actief zijn hebben wellicht nog wat tips. Ik zal mijn ogen en oren ook open houden.
Foto's van je vorige GSi zouden erg leuk zijn!
Van je oude GSi kan ik melden dat deze al in 2004 naar de sloop is gegaan. Die is helaas geen lang leven beschoren geweest. Hij was trouwens (als één van de weinige GSi's die ooit in NL hebben gereden) nog niet bekend in onze database.
Foto's van je vorige GSi zouden erg leuk zijn!
Van je oude GSi kan ik melden dat deze al in 2004 naar de sloop is gegaan. Die is helaas geen lang leven beschoren geweest. Hij was trouwens (als één van de weinige GSi's die ooit in NL hebben gereden) nog niet bekend in onze database.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Joep
Welkom Joep.
Succes met je zoektocht.
Laat je eerste eis een nette roestvrije zijn
Succes met je zoektocht.
Laat je eerste eis een nette roestvrije zijn
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 23 okt 2018 01:24
Re: Joep
Dat roest vrije is tot 1994 een probleem.
ben afgelopen weken bij enkele gaan kijken tot 1994 vaak achterschermen en onderdorpel voor slecht.
Bij die van af 1994 is dit nihil alleen de kleur was niet naar wens wil graag de originele kleur op kenteken.
Wat je zei van naar de sloop snap ik wel een klein beetje de auto was op 26-11-2000 in top staat toen ik hen verkocht nergens roest of problemen.
Alleen de auto was voor die tijd zeer snel veel PK boven de 200en een top snelheid van rond de 250 km/h.
De eigenaar voor mij had erg veel veranderd aan het vermogen van de auto.
Mijn vriendin in die tijd reed niet graag in deze auto ze zei altijd je rijd hier altijd te hard mee.
Foto's moet ik zoeken zitten in een oude doos nog van de verhuizing.
ben afgelopen weken bij enkele gaan kijken tot 1994 vaak achterschermen en onderdorpel voor slecht.
Bij die van af 1994 is dit nihil alleen de kleur was niet naar wens wil graag de originele kleur op kenteken.
Wat je zei van naar de sloop snap ik wel een klein beetje de auto was op 26-11-2000 in top staat toen ik hen verkocht nergens roest of problemen.
Alleen de auto was voor die tijd zeer snel veel PK boven de 200en een top snelheid van rond de 250 km/h.
De eigenaar voor mij had erg veel veranderd aan het vermogen van de auto.
Mijn vriendin in die tijd reed niet graag in deze auto ze zei altijd je rijd hier altijd te hard mee.
Foto's moet ik zoeken zitten in een oude doos nog van de verhuizing.
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Joep
Ben erg benieuwd. De motor is inderdaad goed te tunen. Andere inlaat en uitlaatspruitstuk, andere nokkenassen en dergelijke kunnen al veel doen met dit blok. 170-180 PK was met relatief kleine beurs al wel te doen.
Maar gauw die dozen doorspitten en onder de scanner gooien
Maar gauw die dozen doorspitten en onder de scanner gooien
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Joep
Welkom!
Succes met de zoektocht, dit is een flinke opgave kan ik je uit ervaring vertellen
Succes met de zoektocht, dit is een flinke opgave kan ik je uit ervaring vertellen
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Joep
En Joep, inmiddels een passende GSi gevonden? Ben ook nog erg benieuwd naar foto's van je oude GSi.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)