Mijn astra moet de twee remleidingen naar achteren vervangen hebben.
Nu heb ik op Ebay een mooie set gezien, en vroeg me af of iemand hier ervaring mee had.
Remleidingset
<Remleidingen vervangen> ervaringen
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
<Remleidingen vervangen> ervaringen
- Bijlagen
-
- remleidingen.jpg (432.97 KiB) 26710 keer bekeken
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: <Remleidingen vervangen> ervaringen
Die van mij zijn twee jaar geleden vervangen, maar gewoon door een bedrijf die die dingen op maat boog uit leidingstaal. Geen ervaring met bovenstaande dus.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: <Remleidingen vervangen> ervaringen
Staal ja ?RedBill schreef:Die van mij zijn twee jaar geleden vervangen, maar gewoon door een bedrijf die die dingen op maat boog uit leidingstaal. Geen ervaring met bovenstaande dus.
Of gewoon uit een rol koper ?
Koper wordt meestal gebruikt. Is ook erg makkelijk te buigen.
Maar naar mijn mening niet er mooi en strak...
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: <Remleidingen vervangen> ervaringen
Kan ook wel koper zijn, zou ik even onder de auto moeten duiken...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: <Remleidingen vervangen> ervaringen
Bart, je hebt keuze uitremleidingen van zacht koper en er is een hardere variant die kwa kleur meer naar messing neigt. Die is best moeilijk te buigen mar is wel heel strak te leggen.
Misschien is dat een optie voor je.
Misschien is dat een optie voor je.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: <Remleidingen vervangen> ervaringen
Gewoon koper vindt ik eigenlijk ook gewoon niet mooi. (wel makkelijk)Laagvlieger schreef:Bart, je hebt keuze uitremleidingen van zacht koper en er is een hardere variant die kwa kleur meer naar messing neigt. Die is best moeilijk te buigen mar is wel heel strak te leggen.
Misschien is dat een optie voor je.
Die andere variant bedoel je denk in CuNiFer mee ? (Koper Nikkel Ijzer mengsel)
Ik twijfel of dat degene is van de advertentie. Daar hebben ze het over verkoperd ijzer met een zinklaag volgens mij.
Ziet er wel behoorlijk OEM uit