Blijven lopen van de motor na contact uit
Blijven lopen van de motor na contact uit
Goede avond heren !
Ik heb al een tijdje het probleem dat mijn motor blijft lopen/stotteren als ik het contact uit draai.
Maar als ik het rem pedaal in houd is er niks aan de hand.
Nu dacht ik dat dit de vacuum slang van de rembekrachtiger was maar deze blijkt in orde te zijn.
Zou het membraam van de werkingszuig lek kunnen ziin?
Ik zie verder geen sporen op de hoofdremcilinder o.i.d
Alvast bedankt
Ik heb al een tijdje het probleem dat mijn motor blijft lopen/stotteren als ik het contact uit draai.
Maar als ik het rem pedaal in houd is er niks aan de hand.
Nu dacht ik dat dit de vacuum slang van de rembekrachtiger was maar deze blijkt in orde te zijn.
Zou het membraam van de werkingszuig lek kunnen ziin?
Ik zie verder geen sporen op de hoofdremcilinder o.i.d
Alvast bedankt
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: Blijven lopen van de motor na contact uit
kan ook het contactslot zijn dat hij blijft lopen als sleutel eruit is.
danny gsi 666
danny gsi 666
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Blijven lopen van de motor na contact uit
Verkeerde lamp gemonteerd in de achterlichtunits.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: Blijven lopen van de motor na contact uit
weer wat geleert,dacht al aan het contactslot.Laagvlieger schreef:Verkeerde lamp gemonteerd in de achterlichtunits.
danny gsi 666
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Blijven lopen van de motor na contact uit
Kun je dat eens toelichten?Laagvlieger schreef:Verkeerde lamp gemonteerd in de achterlichtunits.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- aapje
- forum-gebruiker
- Berichten: 104
- Lid geworden op: 11 mei 2013 13:03
- Auto('s): Corsa A GSI E16SE, Corsa A TR C16SE, Corsa A X16XE, e-Corsa F
- Locatie: Doesburg
- Contacteer:
Re: Blijven lopen van de motor na contact uit
Je hebt van die dubbelpolige lampen, als je daar een enkele in draait krijg je een rare lus in je circuit. En blijft de motorcomputer lopen _via_ de lamp MIsschien dat ^^ 't iets beter kan uitleggen.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Blijven lopen van de motor na contact uit
Je hebt het prima uitgelegd hoor.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Blijven lopen van de motor na contact uit
Aha...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)