Astra valt 2x dood
Astra valt 2x dood
Wou vanmiddag weg rijden maar na 2 meter viel de radio + bc en toerenteller uit. Een seconde of 2 later viel de auto ook uit en sloeg niet meer aan.
Na een paar seconden ging de radio etc weer aan en sloeg hij weer direkt aan, tot weer een paar meter verderop in de straat.. hij viel weer stil.
Hebben hem toen terug naar huis geduwd en hij heeft 5 min gestaan en ineens deed alles het weer en heb daarna een 15-20 km gereden zonder problemen.
Heeft iemand een idee waar ik dit kan zoeken? Wat ook maf was trouwens, als ik de sleutel uit het contact haalde bleven alle lampjes wel gewoon (flauw) branden.
Gaat om een C20NE uit 1993 trouwens,
Na een paar seconden ging de radio etc weer aan en sloeg hij weer direkt aan, tot weer een paar meter verderop in de straat.. hij viel weer stil.
Hebben hem toen terug naar huis geduwd en hij heeft 5 min gestaan en ineens deed alles het weer en heb daarna een 15-20 km gereden zonder problemen.
Heeft iemand een idee waar ik dit kan zoeken? Wat ook maf was trouwens, als ik de sleutel uit het contact haalde bleven alle lampjes wel gewoon (flauw) branden.
Gaat om een C20NE uit 1993 trouwens,
Re: Astra valt 2x dood
Misschien even het contactdeel nazien achter je stuurkappen. Omdat je ook zegt dat je controle lampjes zwak bleven branden na uitnemen contact sleutel..
Dit is nl. wel een puntje van aandacht bij Astra's F, en je zou niet de eerste zijn met sluiting. Dit wil nog wel eens voorkomen namelijk.
Dit is nl. wel een puntje van aandacht bij Astra's F, en je zou niet de eerste zijn met sluiting. Dit wil nog wel eens voorkomen namelijk.
Zat daar inderdaad ook aan te denken ja. Is simpel los te halen toch? Morgen eens kijken
Ja ik zou dat echt als eerst even nakijken zsm.
Ja stuurkappen liggen er zo af, dat contact blok wordt dan zichtbaar. Goed kijken en ruiken ook of je misschien geur waarneemt van bedrading/kunstof wat warm is geweest
en letten optische vervormingen door hitte bijv.
Ja stuurkappen liggen er zo af, dat contact blok wordt dan zichtbaar. Goed kijken en ruiken ook of je misschien geur waarneemt van bedrading/kunstof wat warm is geweest
en letten optische vervormingen door hitte bijv.
dat is een massa probleem, had ik met de vectra ook
accu klem was het probleem
accu klem was het probleem
Inderdaad Ronald ! dat is een goeie.. Ook even naar kijken Stefan..
Had daar ook al even rap naar gekeken maar morgen inderdaad eventjes alles schoonmaken en even de stuurkappen eraf
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Een draad (of andere verbinding) die bijna door is en bij hoge belasting te heet wordt. De geleiding neemt dan af, wat uitval tot gevolg heeft.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Heb massa verbindingen schoon gemaakt en stuurkappen los gehad, auto rijd nog steeds normaal dus afwachten of het terug komt..
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
is de astra gsi nog stil gevallen ?
hoop dat hij gemaakt is met het
schoonmaken van de contacten.
danny gsi 666
hoop dat hij gemaakt is met het
schoonmaken van de contacten.
danny gsi 666
Nee, heeft hij niet meer gedaan maar ik ga er niet vanuit dat het opgelost is.
Contactblokje heb ik vanmiddag besteld en dat voor de zekerheid maar vervangen, maar heb momenteel weinig vertrouwen in de opel.
Gaat trouwens om de astra 2.0 cd, niet om de gsi hoor
Contactblokje heb ik vanmiddag besteld en dat voor de zekerheid maar vervangen, maar heb momenteel weinig vertrouwen in de opel.
Gaat trouwens om de astra 2.0 cd, niet om de gsi hoor