Zoals beloofd hier et het verhaal / vervolg op mijn eerste voorstellen
Toen ik mij aanmelden bij et astra gsi forum
Was ik in het bezit van astra f 1.6 uit 96 en een gsi 2.0 uit 96
De astra f 1.6 heb ik heel lang gehad en ook veel plezier van gehad
de gsi daar in tegen viel erg tegen
had em gekocht als project want hij was niet heel best dat wist ik maar toen ik er mee begon kwam ik er gaande weg steeds meer achter waarom die zo goedkoop was praktische het volledige casco was verrot van buiten overigens niet zichtbaar echt niet best uiteindelijk afscheid moeten nemen was niet verstandig om deze te herstellen.
volgens ging mijn gewone astra f ook dood schokbreker achter dwars door et casco heen gerot
bleek onder de bekleding helemaal weg gerot te zijn erg jammer had deze auto al behoorlijk lang en veel plezier aan beleefd
Maar goed van deze dus ook afscheid moeten nemen overigens wel 3ton mee kunnen rijden voor ie dood ging
Vervolgens dacht ik weet je wat ik koop een cabrio astra f versie
ook bij deze zo op het eerste oog een hartstikke mooi ding maar onderhuids voledig door gerot je zou bijna zeggen ben je zo kippig of heb je echt zoveel pech
Uiteindelijk deze helemaal gestript en een volgende cabrio gekocht
en ja hoor je gelooft et niet maar dit was em niet door gerot onderhuids had alleen wat liefde nodig
Ben groot voorstander van de originele stijl van een auto behouden
Dus dat heb ik ook gedaan zoveel mogenlijk wel wat kleine aanpassingen gedaan waaronder:
Volledig leer interieur er in gezet
volledige audio setup van pioneer er in gezet reden daar van was dat ik alle speakers pas klaar er in kon zetten zonder ringen of wat dan ook
een volledig functionerend mid display er in gemaakt een behoorlijke klus om dat er nul voorbereiding was voor dit display
Behoorlijke kabelboom er bij in geweven
cruisecontrol geplaatst met een originele gm schakelaar
stoelverwarming er in gemaakt ook volledige functionerend
En dit is hoe die er nu bij staat
En op dit moment in winterslaap
De complete optielijst is nu redelijk lang:
Centrale deurvergrendeling
Electrische ramen
Electrische dak
Electrische en verwarmde buitenspiegels
Cruisecontrol
Variabele ruitenwisser (originele gm)
Mid display
Stoelverwarming
Mistlichten
Xenon
Hoogte verstelbare koplampen
Alarm klasse 3
Sportzender
Het enigste wat ik nu nog graag zou willen is een mooi setje velgen en dan is tie inpresipe af auto is nooit af eigenlijk maar goed je begrijpt wel wat ik bedoel
En om het verhaal compleet te maken heb ik voor een paar weken terug weer een gsi gekocht
deze lijkt tot nu toch meer liefde te hebben gehad als mijn vorige gsi
hij heeft nog wel wat schoonheids foutjes maar dat komt goed
Wat ik tot op hede van plan ben is om weer de originele stijl te behouden plannen. Zijn als volgt:
Orgineel gsi interieur er in zetten inmiddels op de kop getikt
Andere variant van de gsi spoiler er op (irmscher)inmiddels ook
Voor en achter bumper sideskurts opnieuw spuiten
Andere wielen liefst irmscher
Nieuwe Audio setup
Andere einddemper
Ander onderstel
Ander spruitstuk
Hoe en wat precies verder nog niet precies een idee maar dit zijn in ieder geval de toekomst plannen met deze auto
Nou dit is mijn volledige verhaal wat ik graag met jullie wou delen
Hoop dat jullie het wat vinden en niet halverwege in slaap zijn gevallen