eindelijk na 1 jaar zoeken heb ik een andere kabelboom voor mijn auto gevonden in duitsland voor de complete auto.
Het betreft een full optie kabelboom met alarm,stoelverwarming, airco,electrische spiegels,verstelbaar, electrische ramen,etc.
Nu ben ik alleen de boom in de auto nodig die naar de achterlichten etc gaat, mijn vraag is kan ik deze zo wisselen? mijn astra heeft geen alarm, de andere helft inclu zekering kast ben ik niet nodig en gaat op zolder.
De boom komt uit een astra met electronische 260 teller en die heeft mijn astra ook maar zit te twijfelen of ik deze kan inbouwen mijn oude zekering kast is niet voorbereid op airco en alarm, stoelverwarming wel.
Wie o wie kan mij uit de brand helpen wil niet mijn hele auto slopen en straks past het niet, misschien weet laagvlieger dit?
kabelboom
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: kabelboom
lijkt mij wel de overige bekabeling van alarm enzo is dan gewoon loos.
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: kabelboom
Kun je niet de hele zekeringkast meenemen met de kabelboom?
Zit volgens mij aardig aan elkaar namelijk.
Zit volgens mij aardig aan elkaar namelijk.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Re: kabelboom
De binnenste kabelboom kun je afkoppelen bij je linker voeten achter die kap, de voorste is weer een andere boom.RedBill schreef:Kun je niet de hele zekeringkast meenemen met de kabelboom?
Zit volgens mij aardig aan elkaar namelijk.
anders zou ik hem er compleet inzetten maar ik heb niks aan de stekkers voor het alarm,airco die blijven dan los in de auto liggen en ik moet het hele dasboard eruit hebben. ik wilde alleen de kabelboom waar de achterlichten etc opzitten maar die wilde hij niet los verkopen. Ik denk neem hem dan helemaal wie weet vind ik nog een tweede gsi in duitsland met 260 teller dan kan ik die altijd nog ombouwen, mits het er nog niet opzit, nu heb ik in elk geval een boom extra.
Kan in elk geval in de toekomst mits ik het vind een orgineel interieur met stoelverwarming erin zetten en werkend zonder solderen en kroonstenen daar houd ik niet van moet orgineel zijn. moet alleen nog weten of het geheel gaat passen.
Ps: de man zei wel al dat het niet meer meevalt om nog een goede gsi te vinden in duitsland ze zijn 99% verknoeid zei hij, heb wel een balletje opgegooid dat ik eentje zoek, hij sloopt veel gsi`s,calibra`s.
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: kabelboom
Hetzelfde als in Nederland dus...renej schreef: Ps: de man zei wel al dat het niet meer meevalt om nog een goede gsi te vinden in duitsland ze zijn 99% verknoeid zei hij
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)