Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
Hallo gsi club,
Ik zou graag een nieuwere astra sport 95-98 willen gebruiken als basis voor een "gsi" . maar probeer een beetje uit te vogelen waar ik dan tegen problemen zou lopen en wat niet past.
Uiterlijk past alles gewoon, alleen sideskirts een oplossing voor bedenken en moterkap zal aangepast moeten worden denk ik?
Qua ophanging; gsi verpoten Met Calibra turbo klauwen en meriva schijven? Achter gsi ophanging. Of voor 5 gaats Calibra turbo onderstel gaan?
Past dit allemaal 1 op 1?
Motorisch moet een 3.0 v6 worden. Moet allemaal lukken qua pasvorm , maar welke kabelboom gebruiken Calibra v6 ? Dit is eigenlijk waar ik een beetje vast loop. Een non gsi heeft helemaal geen boordcomputer en waarschijnlijk ook geen ABS, dus dat deel van een gsi pakken ofzo?
Is het te doen zo'n ombouw op een 1,6je?
Graag jullie meningen en waar je denkt problemen te kunnen verwachten.
Gr. Joris
Edit
Zo iets bijvoorbeeld http://link.marktplaats.nl/659977282
Ik zou graag een nieuwere astra sport 95-98 willen gebruiken als basis voor een "gsi" . maar probeer een beetje uit te vogelen waar ik dan tegen problemen zou lopen en wat niet past.
Uiterlijk past alles gewoon, alleen sideskirts een oplossing voor bedenken en moterkap zal aangepast moeten worden denk ik?
Qua ophanging; gsi verpoten Met Calibra turbo klauwen en meriva schijven? Achter gsi ophanging. Of voor 5 gaats Calibra turbo onderstel gaan?
Past dit allemaal 1 op 1?
Motorisch moet een 3.0 v6 worden. Moet allemaal lukken qua pasvorm , maar welke kabelboom gebruiken Calibra v6 ? Dit is eigenlijk waar ik een beetje vast loop. Een non gsi heeft helemaal geen boordcomputer en waarschijnlijk ook geen ABS, dus dat deel van een gsi pakken ofzo?
Is het te doen zo'n ombouw op een 1,6je?
Graag jullie meningen en waar je denkt problemen te kunnen verwachten.
Gr. Joris
Edit
Zo iets bijvoorbeeld http://link.marktplaats.nl/659977282
- mikejuhhh
- forum-gebruiker
- Berichten: 669
- Lid geworden op: 11 nov 2012 17:18
- Auto('s): astra f gsi X20xev ,suzuki gs500 , c kadett
- Locatie: reusel
Re: Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
waarom pak je dan niet gelijk een gsi als basis met een slecht blok ofzo ,als je alles los gaat moeten kopen ben je net zo duur uit of nog duurder zelfs.
Re: Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
Vanwege de roestgevoeligheid van een gsi tegenover een nieuwere astra, dat is eigenlijk de grootste reden
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
Heb ook Astra F's van '98 (laatste serie) zien roesten als een gek.
Het is meer een geval van "uit welke fabriek komt hij".
Ik denk persoonlijk dat het teveel werk is. Of je moet alles laten varen wat maar iets te maken heeft met boordcomputers en ABS.
Maar dan zul je een en ander moeten aanpassen/omprogrammeren om het spul te laten werken zonder die opties.
Het is meer een geval van "uit welke fabriek komt hij".
Ik denk persoonlijk dat het teveel werk is. Of je moet alles laten varen wat maar iets te maken heeft met boordcomputers en ABS.
Maar dan zul je een en ander moeten aanpassen/omprogrammeren om het spul te laten werken zonder die opties.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Re: Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
Dus je zou toch zeggen een gsi kopen en de roest aanpakken.
Ik weet dat foxs ook een nieuwer model heeft met een turbo blok, hoe zou hij dat aangepakt hebben?
Ik weet dat foxs ook een nieuwer model heeft met een turbo blok, hoe zou hij dat aangepakt hebben?
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
- Skirts gewoon popnagelen of kitten (bij een 3deurs in ieder geval, 5deurs moet je moeilijk doen)
- Motorkap aanpassen?? Wat dan? Als jij een motorkap van een 94er GSi pakt, past die er zo op. Anders even gaten omboren of andere steunen pakken van een 91-93er
- Voorpoten past met calibra klauwen en meriva schijven ALS je FN54 klauwen hebt. FN57 past op zich ook wel, maar dan is het grootteverschil al wat meer. Zelf kijken of je dat wilt
- Als de achteras trommels heeft en je wilt daar schijven, moet je de complete achteras vervangen dacht ik (weet niet 100% zeker)
- 5gaats kan je doen, maar ik krijg de indruk dat het niet te veel moet kosten, dus waarom moeilijker doen dan nodig? 4gaats werkt best
- Calibra / Vectra A V6 motorboom pakken en de autoboom lekker laten zitten
- ABS is handig, maar geen noodzaak, gaat ook wel zonder
Denk wel even aan je aandrijfasjes en dan vooral dat die van je 1.6je natuurlijk te slap zijn. Nu weet ik niet of die van een 1.6 16v hetzelfde is (EPC niet bij de hand hier). Maar wat nog veel minder fijn is, volgens mij zijn de spiebanen in je wiellager anders, dus zou je dat ook moeten vervangen, anders passen je assen niet
Lees hier eens wat. De station was een 1.6 8v en is nu een 2.5 V6 op kenteken
viewtopic.php?f=2&t=18326&p=378487#p378487" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoe moet Foxs wat aangepakt hebben??
- Motorkap aanpassen?? Wat dan? Als jij een motorkap van een 94er GSi pakt, past die er zo op. Anders even gaten omboren of andere steunen pakken van een 91-93er
- Voorpoten past met calibra klauwen en meriva schijven ALS je FN54 klauwen hebt. FN57 past op zich ook wel, maar dan is het grootteverschil al wat meer. Zelf kijken of je dat wilt
- Als de achteras trommels heeft en je wilt daar schijven, moet je de complete achteras vervangen dacht ik (weet niet 100% zeker)
- 5gaats kan je doen, maar ik krijg de indruk dat het niet te veel moet kosten, dus waarom moeilijker doen dan nodig? 4gaats werkt best
- Calibra / Vectra A V6 motorboom pakken en de autoboom lekker laten zitten
- ABS is handig, maar geen noodzaak, gaat ook wel zonder
Denk wel even aan je aandrijfasjes en dan vooral dat die van je 1.6je natuurlijk te slap zijn. Nu weet ik niet of die van een 1.6 16v hetzelfde is (EPC niet bij de hand hier). Maar wat nog veel minder fijn is, volgens mij zijn de spiebanen in je wiellager anders, dus zou je dat ook moeten vervangen, anders passen je assen niet
Lees hier eens wat. De station was een 1.6 8v en is nu een 2.5 V6 op kenteken
viewtopic.php?f=2&t=18326&p=378487#p378487" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoe moet Foxs wat aangepakt hebben??
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
Re: Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
Oké al blij met deze info, krijg nu toch het idee dat een gsi een beter idee is. Dan maar genoegen nemen met roest.
5 gaats niet nodig dus. Boordcomputer weglaten en ABS ook. Toch wel dingen die erg handig zijn dus ga met deze info maar weer nadenken wat nou het plan word
5 gaats niet nodig dus. Boordcomputer weglaten en ABS ook. Toch wel dingen die erg handig zijn dus ga met deze info maar weer nadenken wat nou het plan word
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
Hoi Joris,
Wat je wilt kan wel goed, als je er wat energie in wilt steken, maar koop dan twee auto's. Een non-GSi van '98 en een GSi met alle opties die je wilt. Vervolgens strip je de Non-GSi tot op de carrosserie en bouw je alles van de GSi over (inclusief kabelbomen e.d.). Dan heb je het beste van twee werelden, tegen acceptabele kosten.
Andere optie: Ga in Duitsland op zoek naar een Sport wahl. GSi van '97 of '98 met alle opties, zoals Jerremy heeft gedaan, en bouw daar een V6 blok in. Als dat is gelukt kun je er dan nog over gaan denken om ook het uiterlijk over te bouwen, zoals de skirts, bumpers en motorkap.
Beoordeel elke astra op z'n huidige staat en niet alleen op bouwjaar.
Wat je wilt kan wel goed, als je er wat energie in wilt steken, maar koop dan twee auto's. Een non-GSi van '98 en een GSi met alle opties die je wilt. Vervolgens strip je de Non-GSi tot op de carrosserie en bouw je alles van de GSi over (inclusief kabelbomen e.d.). Dan heb je het beste van twee werelden, tegen acceptabele kosten.
Andere optie: Ga in Duitsland op zoek naar een Sport wahl. GSi van '97 of '98 met alle opties, zoals Jerremy heeft gedaan, en bouw daar een V6 blok in. Als dat is gelukt kun je er dan nog over gaan denken om ook het uiterlijk over te bouwen, zoals de skirts, bumpers en motorkap.
Beoordeel elke astra op z'n huidige staat en niet alleen op bouwjaar.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- TurboTim
- Moderator
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
- Auto('s): ASTRA GS16V c20let
- Locatie: Zeeland
Re: Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
Hi Joris, mijn 95ér was een overgangsmodel dus wel met de gsi bodykit maar met motorkap zonder luchthappers.Joris! schreef:Dus je zou toch zeggen een gsi kopen en de roest aanpakken.
Ik weet dat foxs ook een nieuwer model heeft met een turbo blok, hoe zou hij dat aangepakt hebben?
Als je er zo 1 kan vinden zonder roest heb je mazzel, En zoals Laagvlieger zegt het is maar net uit welke Fabriek ze gekomen zijn.
Verder inderdaad V6 compleet met motorboom uit een vec of Calibra halen.
Bij vragen zijn er altijd mensen hier die je verder kunnen helpen als je eenmaal zover bent.
* Never drive your faster than your guardian angel can fly ! *
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
Jouwe is gewoon zonder GSi bumpers uit de fabriek komen rollen hoorFoxs schreef: Hi Joris, mijn 95ér was een overgangsmodel dus wel met de gsi bodykit maar met motorkap zonder luchthappers.
Als je er zo 1 kan vinden zonder roest heb je mazzel, En zoals Laagvlieger zegt het is maar net uit welke Fabriek ze gekomen zijn.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- TurboTim
- Moderator
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
- Auto('s): ASTRA GS16V c20let
- Locatie: Zeeland
Re: Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
Was je erbij toen die geleverd werd ?pascal1109 schreef:Jouwe is gewoon zonder GSi bumpers uit de fabriek komen rollen hoorFoxs schreef: Hi Joris, mijn 95ér was een overgangsmodel dus wel met de gsi bodykit maar met motorkap zonder luchthappers.
Als je er zo 1 kan vinden zonder roest heb je mazzel, En zoals Laagvlieger zegt het is maar net uit welke Fabriek ze gekomen zijn.
* Never drive your faster than your guardian angel can fly ! *
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
- just_nll
- forum-gebruiker
- Berichten: 900
- Lid geworden op: 26 aug 2008 22:01
- Auto('s): Opel astra GSI 2.0 8 V (becomes soon a 2.0 16 V
- Locatie: Amsterdam
Re: Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
waar baseer jij dat dan op dat ie zonder bumper pakket uit de fabriek is komen rollen dan ?Foxs schreef:Was je erbij toen die geleverd werd ?pascal1109 schreef:Jouwe is gewoon zonder GSi bumpers uit de fabriek komen rollen hoorFoxs schreef: Hi Joris, mijn 95ér was een overgangsmodel dus wel met de gsi bodykit maar met motorkap zonder luchthappers.
Als je er zo 1 kan vinden zonder roest heb je mazzel, En zoals Laagvlieger zegt het is maar net uit welke Fabriek ze gekomen zijn.
WestCoast Promo Team
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
Omdat er maar 2 landen zijn waar ze NA my94 nog de GSi bumpers hebben geleverd en dat was niet NL
En aangezien Tim een originele Nederlander heeft, is die hier dus gewoon met normale Astra F bumpers geleverd en heeft iemand die er in de loop der tijd dus gewoon een keertje op gezet.
En aangezien Tim een originele Nederlander heeft, is die hier dus gewoon met normale Astra F bumpers geleverd en heeft iemand die er in de loop der tijd dus gewoon een keertje op gezet.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- TurboTim
- Moderator
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
- Auto('s): ASTRA GS16V c20let
- Locatie: Zeeland
Re: Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
Bullshit als dat zo was dan zaten de parkers niet in de deuren en dorpels
Deze komt gewoon uit de fabriek met gsibodykit
Deze komt gewoon uit de fabriek met gsibodykit
* Never drive your faster than your guardian angel can fly ! *
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
Niks bullshit.
Die wagen is niet bij de dealer vandaan gereden met gsi bumpers.
Je kan hoog en laag springen en roepen over parkers.
Is gewoon niet gebeurd.
Of je bent natuurlijk de enige GSi in heel europa (muv engeland) tegengekomen die dat wel is
Die wagen is niet bij de dealer vandaan gereden met gsi bumpers.
Je kan hoog en laag springen en roepen over parkers.
Is gewoon niet gebeurd.
Of je bent natuurlijk de enige GSi in heel europa (muv engeland) tegengekomen die dat wel is
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- TurboTim
- Moderator
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
- Auto('s): ASTRA GS16V c20let
- Locatie: Zeeland
Re: Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
Deze is gewoon zo bij de dealer vandaan gekomen, ga er verder geen discussie meer met je over houden.
NU WEER ONTOPIC
NU WEER ONTOPIC
* Never drive your faster than your guardian angel can fly ! *
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
PM me chassisnummer anders maar even.
Desnoods in nieuw topic want dit soort informatie is WEL belangrijk op een GSI club.
Desnoods in nieuw topic want dit soort informatie is WEL belangrijk op een GSI club.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- TurboTim
- Moderator
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
- Auto('s): ASTRA GS16V c20let
- Locatie: Zeeland
Re: Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
Ik kan je best even het chassienummer pm'en
maar waarom is dat belangrijk voor het Forum hier, het is een echte gsi
maar waarom is dat belangrijk voor het Forum hier, het is een echte gsi
* Never drive your faster than your guardian angel can fly ! *
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
Nou ja of het gsi is is geen twijfel over.
Maar het gaat puur om kennis vergaring mbt opties en uitvoeringen.
Dat is wel interessant namelijk. Je mag me ook wel een foto PMen van het id plaatje onder de motorkap. Kan ik de trimcodes ook zien.
Maar het gaat puur om kennis vergaring mbt opties en uitvoeringen.
Dat is wel interessant namelijk. Je mag me ook wel een foto PMen van het id plaatje onder de motorkap. Kan ik de trimcodes ook zien.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- TurboTim
- Moderator
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: 19 jan 2010 19:35
- Auto('s): ASTRA GS16V c20let
- Locatie: Zeeland
Re: Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
Is goed zal even een foto maken
* Never drive your faster than your guardian angel can fly ! *
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
* ASTRA GSi16V c20let
Irmscher promoteam
Digidash promoteam
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
toppie
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
wat betreft het ABS verhaal, een Sport heeft ook standaard ABS
ik zou ook voor 5 gaats gaan, kun je meteen grotere remmen pakken.
gewoon 5 gaats naven van een Vectra B halen op de sloop
voor en achterzijde past zo
ik zou ook voor 5 gaats gaan, kun je meteen grotere remmen pakken.
gewoon 5 gaats naven van een Vectra B halen op de sloop
voor en achterzijde past zo
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
Ik ben ook erg benieuwd!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- mikejuhhh
- forum-gebruiker
- Berichten: 669
- Lid geworden op: 11 nov 2012 17:18
- Auto('s): astra f gsi X20xev ,suzuki gs500 , c kadett
- Locatie: reusel
Re: Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
Dat is raar want ik heb ook een sport gehad maar die had toch geen abs hoor.GSI Racer schreef:wat betreft het ABS verhaal, een Sport heeft ook standaard ABS
ik zou ook voor 5 gaats gaan, kun je meteen grotere remmen pakken.
gewoon 5 gaats naven van een Vectra B halen op de sloop
voor en achterzijde past zo
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: Astra non gsi naar 3.0 v6 gsi look vragen.
dat was dan waarschijnlijk geen 2 liter maar een 1.6 of 1.8
bij de 2 liter is het standaard
de lichtere versies optie
bij de 2 liter is het standaard
de lichtere versies optie
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst