DarkDaedelus' GSI
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
DarkDaedelus' GSI
Nadat ik eerst een gewone astra f gereden heb, rijd ik nu in een astra f gsi met een C18XE blokje.
In dit topic ga ik bijhouden en laten zien wat ik met deze auto gedaan heb.
Dit omdat mijn topic in het voorstel menu toch langzaam gevuld werd.
Vanaf morgen ga ik dit topic fijn aanvullen met foto's en text om het zowaar een echt project te laten lijken.
In dit topic ga ik bijhouden en laten zien wat ik met deze auto gedaan heb.
Dit omdat mijn topic in het voorstel menu toch langzaam gevuld werd.
Vanaf morgen ga ik dit topic fijn aanvullen met foto's en text om het zowaar een echt project te laten lijken.
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Zoals hierboven verteld heb ik eerst een normale Astra F gehad. Echter had deze het begeven en viel mijn
oog op een 1.8 Astra GSI waar ik de mogelijkheid in zag om van de koop nog wat geld terug te krijgen. Helaas
was er ook het een ander aan de auto gedaan wat ik toch wel minder vond.
Zo had deze bijvoorbeeld
- Een aangepaste voorbumper die absoluut niet aansluit.
- Een 2e achterspoiler.
- Embleemloze grill
- (naar mijn idee) Te grote velgen.
- Lexus achterlichten (deze heb ik niet eens op foto staan zo snel had ik ze eruit gehaald).
- Missend achterbumpersleepoogkapje (waar ik overigens nog steeds graag een van wil hebben)
Omdat dit slechts kleine dingetjes waren heb ik besloten de GSI zo snel mogelijk over te nemen, en dit is hoe ik hem gekocht had:
(minus de lexus achterlichten)
oog op een 1.8 Astra GSI waar ik de mogelijkheid in zag om van de koop nog wat geld terug te krijgen. Helaas
was er ook het een ander aan de auto gedaan wat ik toch wel minder vond.
Zo had deze bijvoorbeeld
- Een aangepaste voorbumper die absoluut niet aansluit.
- Een 2e achterspoiler.
- Embleemloze grill
- (naar mijn idee) Te grote velgen.
- Lexus achterlichten (deze heb ik niet eens op foto staan zo snel had ik ze eruit gehaald).
- Missend achterbumpersleepoogkapje (waar ik overigens nog steeds graag een van wil hebben)
Omdat dit slechts kleine dingetjes waren heb ik besloten de GSI zo snel mogelijk over te nemen, en dit is hoe ik hem gekocht had:
(minus de lexus achterlichten)
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Wat mij het meest stoorde waren de te grote velgen. Ik had gelukkig de velgen van de 1.6 nog en heb deze dan ook snel eronder gezet
Naar mijn idee gaf dit meteen een hele nieuwe uitstraling:
Uiteraard ook de achtervelgen omgezet, en zoals je ziet staat die nu (eigenlijk veel) te hoog:
Naar mijn idee gaf dit meteen een hele nieuwe uitstraling:
Uiteraard ook de achtervelgen omgezet, en zoals je ziet staat die nu (eigenlijk veel) te hoog:
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Het volgende wat mij stoorde was dan toch wel de grill, en de niet zo mooie koplampen/knipperlichten.
De koplampen werden vervangen voor de electrisch verstelbare helderdere koplampen uit de 1.6, en ook de knipperlichten werden omgezet.
Zo ging het van dof en wit met een restje embleemloze grill :
Naar mooi en helder:
En uiteraard ook de grill werd tijdelijk vervangen door een overgespoten grill van de 1.6
De koplampen werden vervangen voor de electrisch verstelbare helderdere koplampen uit de 1.6, en ook de knipperlichten werden omgezet.
Zo ging het van dof en wit met een restje embleemloze grill :
Naar mooi en helder:
En uiteraard ook de grill werd tijdelijk vervangen door een overgespoten grill van de 1.6
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Op een gekke dag besloot ik de voorbumper van de 1.6 zwart te spuiten en ook deze kwam op de GSI.
Dit is inderdaad met een Rieger Onderlip die ik op de kop had weten te tikken.
Daarna besloot ik dat mijn achterlichten best wel wat donkerder mochten en had nog wat zwarte verf over.
Dus de mooie rood-witte achterlichten gingen d'ruit en ook die maakten plaats voor een test met de achterlichten van de 1.6.
Lekker zwart en donker:
Ook had ik besloten de 2e achterspoiler eraf te halen. Helaas zat deze echt in de kofferbak geschroeft, en ben tot heden nog te
lui geweest om deze te vervangen of op te vullen.
Helaas een avond van te voren iets naars meegemaakt..
Uit willen wijken voor een tegenligger die veel te snel aan kwam rijden, in de achteruit netjes opzij gezet,
in een uitstekend stuk prikkeldraad...
Hier heb helaas best grote krassen aan over gehouden aan de rechterachterkant
Dit is inderdaad met een Rieger Onderlip die ik op de kop had weten te tikken.
Daarna besloot ik dat mijn achterlichten best wel wat donkerder mochten en had nog wat zwarte verf over.
Dus de mooie rood-witte achterlichten gingen d'ruit en ook die maakten plaats voor een test met de achterlichten van de 1.6.
Lekker zwart en donker:
Ook had ik besloten de 2e achterspoiler eraf te halen. Helaas zat deze echt in de kofferbak geschroeft, en ben tot heden nog te
lui geweest om deze te vervangen of op te vullen.
Helaas een avond van te voren iets naars meegemaakt..
Uit willen wijken voor een tegenligger die veel te snel aan kwam rijden, in de achteruit netjes opzij gezet,
in een uitstekend stuk prikkeldraad...
Hier heb helaas best grote krassen aan over gehouden aan de rechterachterkant
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Ook heb ik de auto langsgestuurd bij een vriend van me, die de moeite heeft genomen de
verlagingsveren onder de 1.6 uit te halen en deze onder de gsi te leggen.
Kort daarna heb ik dan ook een GSI grill en voorbumper gespot die zo snel mogelijk onder de auto zijn gekomen:
Helaas sloot ook deze niet heel mooi aan, maar daar wordt in de toekomst nog naar gekeken.
Overigens staat hij hier tijdelijk op de zwarte velgen. Omdat ik... de zilveren ging spuiten:
De erg zwarte en donkere uistraling beviel me wel, en vond het van de ene kant toch wel
jammer dat de eerste velgen zo groot waren.
Met model van de zilvere velgen beviel erg goed, en nieuwe velgen waren te duur.
Dus op het idee gekomen om dan deze velgen maar te spuiten
Ik kan dan ook zeggen dat ik hier zeker trots op ben!
verlagingsveren onder de 1.6 uit te halen en deze onder de gsi te leggen.
Kort daarna heb ik dan ook een GSI grill en voorbumper gespot die zo snel mogelijk onder de auto zijn gekomen:
Helaas sloot ook deze niet heel mooi aan, maar daar wordt in de toekomst nog naar gekeken.
Overigens staat hij hier tijdelijk op de zwarte velgen. Omdat ik... de zilveren ging spuiten:
De erg zwarte en donkere uistraling beviel me wel, en vond het van de ene kant toch wel
jammer dat de eerste velgen zo groot waren.
Met model van de zilvere velgen beviel erg goed, en nieuwe velgen waren te duur.
Dus op het idee gekomen om dan deze velgen maar te spuiten
Ik kan dan ook zeggen dat ik hier zeker trots op ben!
Re: DarkDaedelus' GSI
Leuk om te zien hoe hij steeds bij kleine beetjes verandert
Alleen moet ik zeggen dat ik de eerste setje velgen veeeel mooier vind staan dan de 5 spaaks velgen, die vind ik veels te klein voor de auto
Ben benieuwd wat je ervan gaat maken
Alleen moet ik zeggen dat ik de eerste setje velgen veeeel mooier vind staan dan de 5 spaaks velgen, die vind ik veels te klein voor de auto
Ben benieuwd wat je ervan gaat maken
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: DarkDaedelus' GSI
Kijk, langzaam maar zeker gaat het de goede kant op
Alleen veren van de 1.6 onder de GSi? Ben benieuwd hoe dat houdt.
Alleen veren van de 1.6 onder de GSi? Ben benieuwd hoe dat houdt.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Had ik er even bij moeten zeggen, ik had verlagingsveren die eigenlijk voor een GSI waren onder de 1.6 gelegd.
vervolgens heb ik deze onder de GSI laten zetten
vervolgens heb ik deze onder de GSI laten zetten
- petrolhead
- forum-gebruiker
- Berichten: 240
- Lid geworden op: 11 apr 2012 17:08
Re: DarkDaedelus' GSI
je bent gespot op het Opel-forum http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php? ... 8#p2188268" onclick="window.open(this.href);return false;
- ivo303
- forum-gebruiker
- Berichten: 252
- Lid geworden op: 15 aug 2012 15:21
- Auto('s): Opel Astra F GL 1.6 X16SZ Rio Verde (sold) Opel Astra GSI B204
- Locatie: noord-brabant
Re: DarkDaedelus' GSI
ziet er goed uit!!!
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Supervet, Bedankt voor de notificatiepetrolhead schreef:je bent gespot op het Opel-forum http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php? ... 8#p2188268" onclick="window.open(this.href);return false;
Had het anders echt gemist
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Dank u!ivo303 schreef:ziet er goed uit!!!
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Stukje bij beetje wordt die steeds beter!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- AlexAstra
- Oud-Clublid
- Berichten: 1287
- Lid geworden op: 07 aug 2011 15:43
- Auto('s): Hobby: Astra GSI 2.0 16v Daily: Vectra C 2.2 GTS
- Locatie: Rotterdam
Re: DarkDaedelus' GSI
mooi om te zien wat je er zoal aan veranderd hebt, word een dikkert van een Astra
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Gevonden:
Foto's van hoe de velgen eruit zagen net nadat ze gespoten waren:
Foto's van hoe de velgen eruit zagen net nadat ze gespoten waren:
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Nog meer updates! Leuk!
Wat heb ik nog gedaan in de tussentijd?
- Opel Logo op de grill gezet
- Naar Race Wars geweest
- Achterbumper sleepoogkapje aangebracht
- Bij een remmenupdate heb ik besloten de remklauwen ook eindelijk eens geel te spuiten
- Enkele accenten geel gespoten (niet iedereen zijn smaak natuurlijk)
- Zwarte Raamband aangebracht
- Naamsticker aangebracht
- Wit/Rode achterlichten terug erop gezet (na beetje backlightspray erop te hebben gedaan)
- Autostyle filter vervangen door een K&N Filter
- Grill eindelijk zwart gespoten, logo meegespoten
- Auto aantal keer flink gewassen!
- Koplampen voorzien van Xenon
Foto's op racewars:
Foto's van de GSi in de sneeuw:
Xenon
Filter vervangen
Auto gewassen,
Let niet op de sop!
Inderdaad, de uitlaat hangt scheef, hier heb ik me al meerdere keren aan begeven, schuift helaas onder het rijden af en toe uit de rubber.
En krijg hem niet netjes recht uitgelijnd omdat ik m niet los krijg
(iemand die zich aangesproken voelt; een fotosoepje (voor het sop) is welkom!)
Wat heb ik nog gedaan in de tussentijd?
- Opel Logo op de grill gezet
- Naar Race Wars geweest
- Achterbumper sleepoogkapje aangebracht
- Bij een remmenupdate heb ik besloten de remklauwen ook eindelijk eens geel te spuiten
- Enkele accenten geel gespoten (niet iedereen zijn smaak natuurlijk)
- Zwarte Raamband aangebracht
- Naamsticker aangebracht
- Wit/Rode achterlichten terug erop gezet (na beetje backlightspray erop te hebben gedaan)
- Autostyle filter vervangen door een K&N Filter
- Grill eindelijk zwart gespoten, logo meegespoten
- Auto aantal keer flink gewassen!
- Koplampen voorzien van Xenon
Foto's op racewars:
Foto's van de GSi in de sneeuw:
Xenon
Filter vervangen
Auto gewassen,
Let niet op de sop!
Inderdaad, de uitlaat hangt scheef, hier heb ik me al meerdere keren aan begeven, schuift helaas onder het rijden af en toe uit de rubber.
En krijg hem niet netjes recht uitgelijnd omdat ik m niet los krijg
(iemand die zich aangesproken voelt; een fotosoepje (voor het sop) is welkom!)
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Foto's die ik nog gevonden had, en niet erboven heb bijgeplaatst:
Buisje op open luchtfilter (edit: dit is natuurlijk de oude autostyle filter):
Niet vergeten, het rode OPEL kapje er op!
nieuwe schijf vers uit de verpakking:
Remklauw geel + nieuwe schijf:
Buisje op open luchtfilter (edit: dit is natuurlijk de oude autostyle filter):
Niet vergeten, het rode OPEL kapje er op!
nieuwe schijf vers uit de verpakking:
Remklauw geel + nieuwe schijf:
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Ik werd het nu toch eindelijk eens helemaal zat dat de astra 1500 stationair loopt en zo schommelt in toeren sinds de koppakking vervanging.
Ook al een keer bij de dealer laten uitlezen, waar ik direct de vraag kreeg of die gechipped of opgevoerd was, na beetje
gedoe toch uitgelezen, geen rare waardes behalve de lambda, Lambda gaf kort voor / na de koppakking vervanging een
foutcode en deze is tegelijkertijd vervangen.
Dus aan de slag:
Het meest overduidelijke geprobeerd;
- foutcodes nagekeken (geen foutcodes)
- alle stekkers nagekeken
- alle slangetjes nagekeken
- EGR klep schoon gemaakt
- stappenmotor schoon gemaakt
- stappenmotor los zorgde ervoor dat de auto 1800 stationair liep, maar niet schommelde (goed. wel noodloop)
- andere stappenmotor erop gezet
- originele filterdoos erop gezet (ondanks er voor de koppakking vervanging ook een open lucht filter op zat, wil ik toch alles uitsluiten)
Helaas mocht dit niet baten, dus we gaan verder;
In een topic hier op het forum gevonden dat het ook wel eens kon liggen aan de nokkenassensor / krukassensor.
Auto in de `carport` gezet (zeldzaam, vandaar de foto )
- krukassensor
- nokkenassensor
- inlaattemp sensor
allemaal nagemeten, leek verder in orde..
Mijn nokkenassensor kabel zag er niet al te best uit, dus die heb ik gesoldeerd en krimpkousje eromheen.
Goed, auto dus opgekrikt (hulde aan de actiefoto! ), krukassensor eruit gehaald, verder niets aan de kabel te zien..
Wil hierna de auto starten, auto start niet meer.
Heel veel moeite en remmenreiniger later start de auto, noodloop, begrenst op 4500 toeren.
Okay.. wat nu?
Forum weer nagelezen, gevonden dat dit zeer waarschijnlijk aan de krukassensor kon liggen, en dat ze nokkenassensor dit ook kon veroorzaken.
Mooi, dan die maar bestellen..
15 euro voor krukas en 15 euro voor nokkenassensor bij ATP betaald, weekje later (uiteraard weekend ertussen) ontvangen.
Krukassensor erin gezet, nokkenassensor erop gezet, auto startte meteen! Heuj!
Maar..
Noodloop. 4500 toeren maximaal. ja k*t.
Forum er weer bij gepakt: "Oh. je moet m natuurlijk wel resetten."
Toch maar mijn eigen opcom besteld, omdat ik wist dat me dit uiteindelijk geld zou besparen.
Deze eindelijk binnen gekregen; foutcode gewist. BAM Foutcode terug.
Krimkousjes open geknipt om te kijken of het toch niet is losgekomen. Was gewoon goed.
Oude sensor er weer in, weer gereset (nu al geld bespaard met de op-com!) en jawel hoor! Foutcode bleef weg!
De nieuwe nokkenassensor zorgde dus voor problemen, fijn.
In ieder geval moed om TOCH fijn met de GSi naar Zandvoort te gaan!
Ook al een keer bij de dealer laten uitlezen, waar ik direct de vraag kreeg of die gechipped of opgevoerd was, na beetje
gedoe toch uitgelezen, geen rare waardes behalve de lambda, Lambda gaf kort voor / na de koppakking vervanging een
foutcode en deze is tegelijkertijd vervangen.
Dus aan de slag:
Het meest overduidelijke geprobeerd;
- foutcodes nagekeken (geen foutcodes)
- alle stekkers nagekeken
- alle slangetjes nagekeken
- EGR klep schoon gemaakt
- stappenmotor schoon gemaakt
- stappenmotor los zorgde ervoor dat de auto 1800 stationair liep, maar niet schommelde (goed. wel noodloop)
- andere stappenmotor erop gezet
- originele filterdoos erop gezet (ondanks er voor de koppakking vervanging ook een open lucht filter op zat, wil ik toch alles uitsluiten)
Helaas mocht dit niet baten, dus we gaan verder;
In een topic hier op het forum gevonden dat het ook wel eens kon liggen aan de nokkenassensor / krukassensor.
Auto in de `carport` gezet (zeldzaam, vandaar de foto )
- krukassensor
- nokkenassensor
- inlaattemp sensor
allemaal nagemeten, leek verder in orde..
Mijn nokkenassensor kabel zag er niet al te best uit, dus die heb ik gesoldeerd en krimpkousje eromheen.
Goed, auto dus opgekrikt (hulde aan de actiefoto! ), krukassensor eruit gehaald, verder niets aan de kabel te zien..
Wil hierna de auto starten, auto start niet meer.
Heel veel moeite en remmenreiniger later start de auto, noodloop, begrenst op 4500 toeren.
Okay.. wat nu?
Forum weer nagelezen, gevonden dat dit zeer waarschijnlijk aan de krukassensor kon liggen, en dat ze nokkenassensor dit ook kon veroorzaken.
Mooi, dan die maar bestellen..
15 euro voor krukas en 15 euro voor nokkenassensor bij ATP betaald, weekje later (uiteraard weekend ertussen) ontvangen.
Krukassensor erin gezet, nokkenassensor erop gezet, auto startte meteen! Heuj!
Maar..
Noodloop. 4500 toeren maximaal. ja k*t.
Forum er weer bij gepakt: "Oh. je moet m natuurlijk wel resetten."
Toch maar mijn eigen opcom besteld, omdat ik wist dat me dit uiteindelijk geld zou besparen.
Deze eindelijk binnen gekregen; foutcode gewist. BAM Foutcode terug.
Krimkousjes open geknipt om te kijken of het toch niet is losgekomen. Was gewoon goed.
Oude sensor er weer in, weer gereset (nu al geld bespaard met de op-com!) en jawel hoor! Foutcode bleef weg!
De nieuwe nokkenassensor zorgde dus voor problemen, fijn.
In ieder geval moed om TOCH fijn met de GSi naar Zandvoort te gaan!
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Klein stuk gaan rijden, wordt ik op de hoogte gesteld dat mijn auto olie lekt.
Waar? Links onder de auto..
Leek bij de krukassensor vandaan te komen..
Vandaag eindelijk fatsoenlijk kunnen kijken door de auto boven de put te rijden bij een vriend van me, en jawel hoor.
Komt toch echt daar vandaan..
Sensor eruit gehaald, vergeleken met de oude, inderdaad de O-ring is iets dunner en sluit niet goed af.
Prima, ik bestel dus niets meer bij ATP. Hebben wel een mooie lage prijs, maar nu weet ik ook waarom.
O-ring van de oude op de nieuwe sensor gezet om te proberen en is alleen maar erger nu >.>
Daar gaan mijn plannen helemaal de deur uit om met de GSi naar zandvoort te rijden.
Gelukkig wilde mijn oorspronkelijke passagier wel rijden.
Vandaag toevallig Astra-GSi-666 aan de telefoon gehad om te bespreken hoe laat we naar Zandvoort zouden gaan; en even een paar dingetjes nagevraagd.
Advies gekregen om te proberen met zwarte ruiten kit, dus dat gaan we maandag maar doen.
Ook even nagevraagd wat het nog meer kon zijn met die schommel, ook al is dat nu even geen prioriteit en als advies gekregen even te kijken naar de klopsensor, aangezien toch alles met elkaar samenwerkt..
Volgende update meer info!
Waar? Links onder de auto..
Leek bij de krukassensor vandaan te komen..
Vandaag eindelijk fatsoenlijk kunnen kijken door de auto boven de put te rijden bij een vriend van me, en jawel hoor.
Komt toch echt daar vandaan..
Sensor eruit gehaald, vergeleken met de oude, inderdaad de O-ring is iets dunner en sluit niet goed af.
Prima, ik bestel dus niets meer bij ATP. Hebben wel een mooie lage prijs, maar nu weet ik ook waarom.
O-ring van de oude op de nieuwe sensor gezet om te proberen en is alleen maar erger nu >.>
Daar gaan mijn plannen helemaal de deur uit om met de GSi naar zandvoort te rijden.
Gelukkig wilde mijn oorspronkelijke passagier wel rijden.
Vandaag toevallig Astra-GSi-666 aan de telefoon gehad om te bespreken hoe laat we naar Zandvoort zouden gaan; en even een paar dingetjes nagevraagd.
Advies gekregen om te proberen met zwarte ruiten kit, dus dat gaan we maandag maar doen.
Ook even nagevraagd wat het nog meer kon zijn met die schommel, ook al is dat nu even geen prioriteit en als advies gekregen even te kijken naar de klopsensor, aangezien toch alles met elkaar samenwerkt..
Volgende update meer info!
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: DarkDaedelus' GSI
Ik zou sowieso even een distributiekap monteren als je nog langer met je gsi wilt rijden
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Ik geef u gelijk, ik zou er graag een willen hebben, die van mij is helaas kapot!Bart(astra) schreef:Ik zou sowieso even een distributiekap monteren als je nog langer met je gsi wilt rijden
- chris1508
- forum-gebruiker
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 16 okt 2008 21:46
- Auto('s): astra gsi 3.0 v6, ford focus 1.6 ecoboost
Re: DarkDaedelus' GSI
heb ik nog wel liggen een d-riem kap
met de spullen die ik je toch moet sturen druk ik die er zo voor je bij?
stuur maar een pb als je het er bij wil hebben
met de spullen die ik je toch moet sturen druk ik die er zo voor je bij?
stuur maar een pb als je het er bij wil hebben
GSI 2.5 24v
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
PM uiteraard verstuurd!
Langzaam maar zeker (voor wat de spaarpot toelaat ) wil ik de GSi toch in een op zijn minst nette staat hebben.
Vandaag overigens een heerlijk dagje bij Zandvoort gehad, ook al zonder eigen auto.
Langzaam maar zeker (voor wat de spaarpot toelaat ) wil ik de GSi toch in een op zijn minst nette staat hebben.
Vandaag overigens een heerlijk dagje bij Zandvoort gehad, ook al zonder eigen auto.
- DarkDaedelus
- Oud-Clublid
- Berichten: 625
- Lid geworden op: 18 aug 2011 19:19
- Auto('s): Astra F GSI C20XE
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Re: DarkDaedelus' GSI
Even gespeeld met de OpCom en excel,
uiteraard eerst warm laten draaien maar dat zie je niet terug :p
uiteraard eerst warm laten draaien maar dat zie je niet terug :p