Even de beginpost van mijn voorsteltopic deels gecopieerd zodat het ook duidelijk is wie ik ben e.d., omdat ik hier nog nieuw ben op het forum
Goede avond beste forum leden
Op het opel forum zit al een tijdje, maar kwam steeds vaker op dit forum terecht voor als ik wat wilde opzoeken e.d., dus vandaar dat ik mij hier ook graag aanmeld (en wat actiever wil zijn dan op het opel forum).
Dus bij deze!
Ik ben Vincent Roos (21), kom (en woon nog steeds in) uit Oss en ja daar komt ie, ik rijd geen .....
Maar ben nu zo'n 4,5 jaar in het bezit van een Astra F cabrio van december '95. Sinds een jaar of 2 is dat ook een beetje een projectauto geworden. Dit omdat ik al van klein af aan gek ben op auto's en alles wat daar mee te maken heeft (zo ook dus de techniek).
Waarom meld ik mij dan toch hier aan.... De cabrio is ondergaan/ondergaat kleine verandering en zo heeft hij toch ook steeds wat meer met een te maken.
Foto's zeggen maar dan woorden wordt wel eens gezegd, dusja:
Zo was hij in 2008 net na de aankoop ervan en zo staat hij er nu, ongeveer, bij (foto een paar maanden oud):
Ik hoop dat ik mijzelf en de auto natuurlijk hiermee genoeg heb voorgesteld, maar mochten er nog verdere vragen zijn hoor ik dat natuurlijk graag