2. Hoe pak je het aan!RedBill schreef:Via de luikjes naar je achterlichten kun je wel iets zien als je met een fotocamera met flits wat foto's maakt, maar veel zie je dan inderdaad niet. Zijpanelen van het interieur monteren is dus de beste optie:
Vervolgens zijn de overige interieurdelen van de kofferbak aan de beurt.
Meestgebruikte gereedschappen:
Torque schroevendraaier maat 25, dop 22 (voor de riembevestiging). Is wel niet de officiële maat, maar past prima.
We kunnen nu al wat beter zien wat de schade op die punten is voor wat betreft roest.
De andere kant ook kaal.
Weer wat beter zicht op de roest...
Je haalt eerst nieuwe onderdelen.
ja ik weet die zijn ondertussen schaars geworden.
maar tegen wordig kan je bijna niet meer oginelen onderdelen halen. Zo als plaatwerk.
en dat was in 2009.....RedBill schreef:Origineel zitten ze nu exclusief korting incl. BTW zo rond de 425 euro per stuk.
Immitatie zou ik niet durven zeggen.
Je slijpt het ouden onderdeel er uit.
last het nieuwe onderdeel er in.
je behandelt het met een antie roest laag.
3. hoe en wat meer vragen over roest Kijk maar in Redbill's topic klik hier