Langzaam afscheid nemen:(
- GSI 8V freak
- forum-gebruiker
- Berichten: 166
- Lid geworden op: 15 aug 2007 20:45
- Locatie: Uden
Langzaam afscheid nemen:(
Best Gsi rijders, waarschijnlijk zal er binnenkort een GSI minder op de weg zijn.
Ik heb de GSI vandaag eens grondig onderzocht, en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik langzaam maar zeker afscheid ga nemen.
Er moet vanalles gebeuren.
De lijst is lang en duur, en dat is het me op dit moment niet meer waard.
Ik zal de lijst van het weekend online zetten en ben benieuwd naar jullie mening.
Ik zal reëel moeten blijven. Afscheid nemen doet pijn... maar het is zo.
Misschien dat ik nog van gedachte verander, maar ik betwijfel het.
Wordt vervolgt...
Ik heb de GSI vandaag eens grondig onderzocht, en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik langzaam maar zeker afscheid ga nemen.
Er moet vanalles gebeuren.
De lijst is lang en duur, en dat is het me op dit moment niet meer waard.
Ik zal de lijst van het weekend online zetten en ben benieuwd naar jullie mening.
Ik zal reëel moeten blijven. Afscheid nemen doet pijn... maar het is zo.
Misschien dat ik nog van gedachte verander, maar ik betwijfel het.
Wordt vervolgt...
Gsi C20NE
Re: Langzaam afscheid nemen:(
klote is dat
ken het probleem
ken het probleem
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Langzaam afscheid nemen:(
Jij hebt hem ook al een flink poosje ondertussen ofnie?
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Mikeopel
- Oud-Clublid
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
- Auto('s): gsi x20xev to G.M
- Locatie: Assen, en Pijnacker
Re: Langzaam afscheid nemen:(
dat schiet niet op. ga je nog op zoek naar een ander??
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
Re: Langzaam afscheid nemen:(
herkenbaar
en eigelijk heb je ook groot gelijk
je kunt er (weer) duizenden euros en vele dagen tijd inpompen
of gewoon wegdoen, tijd en geld voor andere dingen gebruiken
Als mijn gsi nu veel kosten gaat hebben, ga ik m schorsen en wegzetten, verkoop levert toch amper wat op.
wanneer loopt je apk af?
en eigelijk heb je ook groot gelijk
je kunt er (weer) duizenden euros en vele dagen tijd inpompen
of gewoon wegdoen, tijd en geld voor andere dingen gebruiken
Als mijn gsi nu veel kosten gaat hebben, ga ik m schorsen en wegzetten, verkoop levert toch amper wat op.
wanneer loopt je apk af?
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: Langzaam afscheid nemen:(
Jammer maar ik begrijp het wel.
@ Roy: schorsen is duur (huur van de ruimte) en na een paar jaar gaat hij gewoon naar de sloop. Het begint bij het verkopen van alle dingen die je er nog in wilde hebben omdat je het toch niet meer gaat inbouwen, oh wacht, dat heb je al gedaan.
Trust me, Been there, done that
@ Roy: schorsen is duur (huur van de ruimte) en na een paar jaar gaat hij gewoon naar de sloop. Het begint bij het verkopen van alle dingen die je er nog in wilde hebben omdat je het toch niet meer gaat inbouwen, oh wacht, dat heb je al gedaan.
Trust me, Been there, done that
Re: Langzaam afscheid nemen:(
Jammer man, mijn astra was eerst van me opa&oma, toen van me broer en nu van mij. Zo'n auto doe je niet gauw weg. jammer dat de mijne nu ook minder word.
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Langzaam afscheid nemen:(
Tja, jammer, maar begrijpelijk. Succes met afscheid nemen...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
Re: Langzaam afscheid nemen:(
The Undertaker schreef:Jammer maar ik begrijp het wel.
@ Roy: schorsen is duur (huur van de ruimte) en na een paar jaar gaat hij gewoon naar de sloop. Het begint bij het verkopen van alle dingen die je er nog in wilde hebben omdat je het toch niet meer gaat inbouwen, oh wacht, dat heb je al gedaan.
Trust me, Been there, done that
? de hele bedoeling van schorsen is dat je geen wettelijke verplichtingen meer hebt met bijhorende kosten ( wegenbelasting, verzekering, apk)
oftewel gsi in de garage of naar vage kennissen met een grote schuur. geen kosten meer aan.
als je al ruimte huurt ben je slecht bezig.
duur? wegenbelasting en verzekering kost me in totaal 850 per jaar. nog te zwijgen over apk en regulier onderhoud
stallen bij de vaagste kennissen, waarschijnlijk gratish en anders geef je 100,- ? stil = sowieso winst
'' ow wacht dat heb je al gedaan'' als je 400,- aan opties op de plank hebt liggen en vele kosten en prioriteiten thuis..
ik heb m nu 7 jaar en het eind is niet in zicht
ik duim voor elke gsi die gesloopt wordt, geeft de overlevende gsi's weer iets meer kans!
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: Langzaam afscheid nemen:(
Een auto stilzetten bevorderd de levensduur echt niet. Rubbers gaan uitdrogen en het blok zal hier zeker onder lijden, hierdoor ben je uiteindelijk duurder uit.
En waarom ben je slecht bezig als je ruimte huurt?
Dat stallen bij vage kennissen heb ik destijds ook gedaan, als je dacht je je achterschermen er nu al beroerd uitzien, wacht maar totdat hij 6maanden bij vage kennissen heeft gestaan. Die kijken niet naar een kras of deukje meer of minder.
maar goed wie ben ik, ik kan droog sleutelen met alle ruimte om mijn GSI heen.
En waarom ben je slecht bezig als je ruimte huurt?
Dat stallen bij vage kennissen heb ik destijds ook gedaan, als je dacht je je achterschermen er nu al beroerd uitzien, wacht maar totdat hij 6maanden bij vage kennissen heeft gestaan. Die kijken niet naar een kras of deukje meer of minder.
maar goed wie ben ik, ik kan droog sleutelen met alle ruimte om mijn GSI heen.
Re: Langzaam afscheid nemen:(
Helaas, heb 2jr terug ook afscheid moeten nemen van een Astra.
Natuurlijk is het zonde om hem te slopen, maar je zou inderdaad beter gaan kijken naar een andere GSI.
Natuurlijk is het zonde om hem te slopen, maar je zou inderdaad beter gaan kijken naar een andere GSI.
Re: Langzaam afscheid nemen:(
en dat is ook een probleem, echt nette gsi's zijn er niet veel meer
koop je een ander kunnen de kosten ook erg hoog oplopen door achterstallig onderhoud
nette gsi tijdperk is voorbij
koop je een ander kunnen de kosten ook erg hoog oplopen door achterstallig onderhoud
nette gsi tijdperk is voorbij
Re: Langzaam afscheid nemen:(
nou kom eens met die lijst en fotos
wil het wel eens weten
wil het wel eens weten
Ik niet te bereiken via het forum
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Langzaam afscheid nemen:(
ja daar wacht ik ook al even op!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Re: Langzaam afscheid nemen:(
ja heb al meer astras voorbij zien komen die volgens mensen niks meer warenLaagvlieger schreef:ja daar wacht ik ook al even op!
en een lange lijst met gebreken hadden
heb er zelf 1 die van de sloop komt en nu nog steeds elke gewoon rijd zonder problemen
als ik hem niet weg gehaald had van de sloop was hij nu al verwerkt tot een dacia denk ik
Ik niet te bereiken via het forum
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Langzaam afscheid nemen:(
mooie hobby; Gsi's van de sloop redden !
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
Re: Langzaam afscheid nemen:(
tja op de sloop vanwege rotte schermen, dure hobby om die te gaan redden
of op de sloop vanwege ingeruild bij een dealer
of op de sloop vanwege een apk met maar een paar puntjes, maar dat je eigelijk na die paar puntjes, nog wel 20 dingen kunt vervangen
doe een loterij, dat iemand van dit forum je gsi krijgt als je m naar de sloop wilt brengen
of op de sloop vanwege ingeruild bij een dealer
of op de sloop vanwege een apk met maar een paar puntjes, maar dat je eigelijk na die paar puntjes, nog wel 20 dingen kunt vervangen
doe een loterij, dat iemand van dit forum je gsi krijgt als je m naar de sloop wilt brengen
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: Langzaam afscheid nemen:(
Astra GSI's zie je al bijna niet meer rijden. Gelukkig rijden er nog wel Kadett GSI's rond, kom er bijna elke werkdag 1 tegen (OK niet de mooiste, maar wel volledig origineel op de einddemper na).
Raymond heeft oog voor afgeschreven GSI's, vandaar dat hij er al een aantal heeft gered!
Raymond heeft oog voor afgeschreven GSI's, vandaar dat hij er al een aantal heeft gered!
- GSI 8V freak
- forum-gebruiker
- Berichten: 166
- Lid geworden op: 15 aug 2007 20:45
- Locatie: Uden
Re: Langzaam afscheid nemen:(
Sorry voor het lange wachten, heb het erg druk gehad is dan toch de beste smoes
Er komt in elk geval een Astra GSI voor terug. Daar hoef ik niet over na te denken, ook zal het weer een 8v worden, of ik moet tegen een 16v aanlopen die bevalt.... maar daar gaat het nu even niet om.
Even een bekropte versie van de dingen die ECHT moeten gebeuren.
1. Rechtsachter plaatwerk vervangen in zn geheel, rondom tank is nog niet door maar wel goed rot, wielranden zijn links hard van binnen en buiten en rechts begint de roest duivel langzaam op gang te komen,
2. Rechtsvoor heeft bij de vorige eigenaar het ruitenwisservloeistoftankje (3x woordwaarde) volgens mij 8 jaar gelekt, want toen ik 5 jaar terug het tankje met pomp en sensor had vervangen zag ik de straatstenen en mn veerpoot zitten, dus rot en een hoop werk.
3. Bijrijderkant onder de stoel bodem door, is gelast maar niet netjes, dus opnieuw.
4. Dorpels zijn door mij zelf gelast en vervangen voor de apk, zit goed maar niet netjes, zie je niet maar zo werk ik niet.
5. Uitlaatlijn: Voorpijp/cat/middenpijp Voorpijp is een aantal keer gelast maar het houdt een keer op, dus nieuwe, andere flens aan cat, de cat is zonder pasta niet lekloos te monteren dus nieuwe flens op cat of nieuwe cat.
6. Achterklep wissergat door vorige eigenaar dicht gelast, is nu doorgerot, dus opnieuw doen of andere klep.
7. Druklager is niet fris en rammelt zo nu en dan een beetje, die heb ik nieuw met komplete koppeling liggen. Koppelen en schakelen verder geen probleem.
8. Trillen. Ik heb 3 setjes velgen, waaronder splinternieuwe, geprobeerd maar het trillen krijg ik niet weg, ook splinter nieuwe banden, ook finish balanceren met de velg aan de auto, geen resultaat op de lange termijn, rij 4 dagen zonder trillen en dan is het weer terug, tussen 80 en 120 hoef je geen melk in de auto te zetten want dan is het een milkshake. Ook na nieuwe schokkers nog steeds trillen.
9. Hemel zit los, dit heb ik reeds gemaakt maar het begint op plekken waar ik niet met lijm bij kan.
10. Deuren zijn op het raamstijl gescheurd, ramen zijn flink gekrast dus ook nieuw.
11. Voorruit 2 sterren, geen grote, ze zijn al een keer gemaakt maar je ziet ze weer.
12. Lak is over het algemeen nog prima, vorige eigenaar heeft hem 8 jaar geleden laten spuiten en is daarna door mij altijd goed onderhouden. Maar na de ingrepen die er moeten gebeuren dus bijna de hele auto overblazen.
Dat zegt genoeg vind ik.....
Het is niet echt achterstallig onderhoudt ,maar meer ouderdom.
De auto in nieuwstaat krijgen kan gewoon niet, hij is van '93 en dat merk je gewoon. Ik zeg niet dat het allemaal niet te doen is, maar voor dat geld koop ik liever een wat betere basis.
Dit alles gaat minstens (de beunweg) 2500+ kosten. Maar das meer een pleister op de wond en zal het misschien 3 jaar trekken en begint het weer van voor.
Dan ga ik liever voor een betere basis en die aan pakken. Ik dacht dat bij deze ook, dat de vorige eigenaar hem goed had aangepakt, maar daar heb ik me een beetje in vergist.
Er komt in elk geval een Astra GSI voor terug. Daar hoef ik niet over na te denken, ook zal het weer een 8v worden, of ik moet tegen een 16v aanlopen die bevalt.... maar daar gaat het nu even niet om.
Even een bekropte versie van de dingen die ECHT moeten gebeuren.
1. Rechtsachter plaatwerk vervangen in zn geheel, rondom tank is nog niet door maar wel goed rot, wielranden zijn links hard van binnen en buiten en rechts begint de roest duivel langzaam op gang te komen,
2. Rechtsvoor heeft bij de vorige eigenaar het ruitenwisservloeistoftankje (3x woordwaarde) volgens mij 8 jaar gelekt, want toen ik 5 jaar terug het tankje met pomp en sensor had vervangen zag ik de straatstenen en mn veerpoot zitten, dus rot en een hoop werk.
3. Bijrijderkant onder de stoel bodem door, is gelast maar niet netjes, dus opnieuw.
4. Dorpels zijn door mij zelf gelast en vervangen voor de apk, zit goed maar niet netjes, zie je niet maar zo werk ik niet.
5. Uitlaatlijn: Voorpijp/cat/middenpijp Voorpijp is een aantal keer gelast maar het houdt een keer op, dus nieuwe, andere flens aan cat, de cat is zonder pasta niet lekloos te monteren dus nieuwe flens op cat of nieuwe cat.
6. Achterklep wissergat door vorige eigenaar dicht gelast, is nu doorgerot, dus opnieuw doen of andere klep.
7. Druklager is niet fris en rammelt zo nu en dan een beetje, die heb ik nieuw met komplete koppeling liggen. Koppelen en schakelen verder geen probleem.
8. Trillen. Ik heb 3 setjes velgen, waaronder splinternieuwe, geprobeerd maar het trillen krijg ik niet weg, ook splinter nieuwe banden, ook finish balanceren met de velg aan de auto, geen resultaat op de lange termijn, rij 4 dagen zonder trillen en dan is het weer terug, tussen 80 en 120 hoef je geen melk in de auto te zetten want dan is het een milkshake. Ook na nieuwe schokkers nog steeds trillen.
9. Hemel zit los, dit heb ik reeds gemaakt maar het begint op plekken waar ik niet met lijm bij kan.
10. Deuren zijn op het raamstijl gescheurd, ramen zijn flink gekrast dus ook nieuw.
11. Voorruit 2 sterren, geen grote, ze zijn al een keer gemaakt maar je ziet ze weer.
12. Lak is over het algemeen nog prima, vorige eigenaar heeft hem 8 jaar geleden laten spuiten en is daarna door mij altijd goed onderhouden. Maar na de ingrepen die er moeten gebeuren dus bijna de hele auto overblazen.
Dat zegt genoeg vind ik.....
Het is niet echt achterstallig onderhoudt ,maar meer ouderdom.
De auto in nieuwstaat krijgen kan gewoon niet, hij is van '93 en dat merk je gewoon. Ik zeg niet dat het allemaal niet te doen is, maar voor dat geld koop ik liever een wat betere basis.
Dit alles gaat minstens (de beunweg) 2500+ kosten. Maar das meer een pleister op de wond en zal het misschien 3 jaar trekken en begint het weer van voor.
Dan ga ik liever voor een betere basis en die aan pakken. Ik dacht dat bij deze ook, dat de vorige eigenaar hem goed had aangepakt, maar daar heb ik me een beetje in vergist.
Gsi C20NE
Re: Langzaam afscheid nemen:(
als ik het zo lees kun je die in de pers drukken ja
beste delen er af halen en afscheid nemen
beste delen er af halen en afscheid nemen
Ik niet te bereiken via het forum
Re: Langzaam afscheid nemen:(
1) geen APK punt.
2) APK punt, maar dat kwam niet van die ruitenwisservloeistof dan....
3) Twijfelgeval. Als APK meester het goed vind.
4) geen APK punt, als jij dat superlelijk maar GOED hebt gedaan. Anders is het wel een APK punt.
5) APK punt, gasdichte uitlaatlijn
6) geen APK punt.
7) geen APK punt, wel AUTO punt.
8 ) Balanceren of uitlijnen 1 set.
9) geen APK punt.
10) geen APK punt.
11) geen APK punt. Alleen belemmering rijzicht = afkeur. Dus ik weet niet waar ze zitten, en wat jij 'sterretjes' vind.
12) al helemaal geen APK punt.
Maar tvalt nog wel mee eigenlijk, ligt eraan hoe hard je dorpels zijn en hoe die technisch is verder.
Als je denkt, hij is niet meer waard, lekker verder kijken in het leven.
Als je het wil weten, doe dan een keuring zonder reperatie.
Ben je paar tientjes kwijt, doe het bij serieuze, heb je iig waardig afscheid genomen.
Als je denkt technisch issie top dan krijg je hem met wat roest er wel doorheen.
Maar tvalt wel mee hoor. Of je denkt, ja er zitten nu teveel kosten aan.
2) APK punt, maar dat kwam niet van die ruitenwisservloeistof dan....
3) Twijfelgeval. Als APK meester het goed vind.
4) geen APK punt, als jij dat superlelijk maar GOED hebt gedaan. Anders is het wel een APK punt.
5) APK punt, gasdichte uitlaatlijn
6) geen APK punt.
7) geen APK punt, wel AUTO punt.
8 ) Balanceren of uitlijnen 1 set.
9) geen APK punt.
10) geen APK punt.
11) geen APK punt. Alleen belemmering rijzicht = afkeur. Dus ik weet niet waar ze zitten, en wat jij 'sterretjes' vind.
12) al helemaal geen APK punt.
Maar tvalt nog wel mee eigenlijk, ligt eraan hoe hard je dorpels zijn en hoe die technisch is verder.
Als je denkt, hij is niet meer waard, lekker verder kijken in het leven.
Als je het wil weten, doe dan een keuring zonder reperatie.
Ben je paar tientjes kwijt, doe het bij serieuze, heb je iig waardig afscheid genomen.
Als je denkt technisch issie top dan krijg je hem met wat roest er wel doorheen.
Maar tvalt wel mee hoor. Of je denkt, ja er zitten nu teveel kosten aan.
- GSI 8V freak
- forum-gebruiker
- Berichten: 166
- Lid geworden op: 15 aug 2007 20:45
- Locatie: Uden
Re: Langzaam afscheid nemen:(
@plug
Het probleem is ook niet de APK, daar druk ik m dit jaar zo doorheen, maar ik wil een auto gewoon netjes hebben, en niet met "noodoplossingen" maken.
Hij gaat ook nog niet volgende week weg ofzo, maar als er voor de keuring teveel kosten komen wel (03-08-2012 keuren).
Dorpels zijn prima, maar niet netjes afgewerkt, maar gewoon prima voor de keuring.
Waar ik zelf het meeste mee zit is het trillen, dat is al op diverse manier (tijdelijk) opgelost. Maar komt op een hele korte termijn weer terug, dus er zit gewoon iets niet goed.
Sterretjes zijn niet groot en zitten niet in het zicht en is geen apk punt.
Als ik dat positieve bericht van jou zo lees ga ik weer twijfelen....
Ik weet dat een ander ook kosten met zich mee kan brengen, maar dan kan ik wat rustiger op zoek gaan, want ik weet nu inmiddels wel waar ik goed op moet letten.
Word vervolgt ......
Het probleem is ook niet de APK, daar druk ik m dit jaar zo doorheen, maar ik wil een auto gewoon netjes hebben, en niet met "noodoplossingen" maken.
Hij gaat ook nog niet volgende week weg ofzo, maar als er voor de keuring teveel kosten komen wel (03-08-2012 keuren).
Dorpels zijn prima, maar niet netjes afgewerkt, maar gewoon prima voor de keuring.
Waar ik zelf het meeste mee zit is het trillen, dat is al op diverse manier (tijdelijk) opgelost. Maar komt op een hele korte termijn weer terug, dus er zit gewoon iets niet goed.
Sterretjes zijn niet groot en zitten niet in het zicht en is geen apk punt.
Als ik dat positieve bericht van jou zo lees ga ik weer twijfelen....
Ik weet dat een ander ook kosten met zich mee kan brengen, maar dan kan ik wat rustiger op zoek gaan, want ik weet nu inmiddels wel waar ik goed op moet letten.
Word vervolgt ......
Gsi C20NE
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Langzaam afscheid nemen:(
Ik snap je verhaal.
Op zich is alles misschien wel te doen maar je wilt die energie niet meer in deze auto stoppen.
mankeert gewoon teveel aan om hem naar je zin te krijgen.
Op zich is alles misschien wel te doen maar je wilt die energie niet meer in deze auto stoppen.
mankeert gewoon teveel aan om hem naar je zin te krijgen.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- GSI 8V freak
- forum-gebruiker
- Berichten: 166
- Lid geworden op: 15 aug 2007 20:45
- Locatie: Uden
Re: Langzaam afscheid nemen:(
Ja het is dweilen met de kraan open, stel ik laat het plaatwerk doen, dan ga ik niet alleen het rechter achterscherm doen, want stel ik laat hem spuiten en het begint ergens anders zit ik weer met hetzelfde verhaal.
Dus ALS hij word aangepakt, doe ik het meteen wel goed. Schorsen is eigenlijk ook geen probleem want ik heb plek zat op het werk. En een hoop kan ik zelf. Hebben 2 bruggen op het werk en zijn altijd vrij.
Deze zijn van het vorige bedrijf wat er in ons pand heeft gezeten, en wij doen niks met auto's ...
Maar goed, ik dwaal weer af richting "Ik ga hem aanpakken" hij gaat eruit zodra het niet meer keurings waardig is.
Ondertussen ga ik gewoon beginnen met langzaam te zoeken naar een ander, er komt eind dit jaar ook een Bell air bij, hebben al een coupe de ville
Maar ik wil graag een Gsi blijven rijden, rij al zolang ik auto rij Gsi, corsa Gsi, kadett Gsi, en nu dan astra Gsi.
Dus ALS hij word aangepakt, doe ik het meteen wel goed. Schorsen is eigenlijk ook geen probleem want ik heb plek zat op het werk. En een hoop kan ik zelf. Hebben 2 bruggen op het werk en zijn altijd vrij.
Deze zijn van het vorige bedrijf wat er in ons pand heeft gezeten, en wij doen niks met auto's ...
Maar goed, ik dwaal weer af richting "Ik ga hem aanpakken" hij gaat eruit zodra het niet meer keurings waardig is.
Ondertussen ga ik gewoon beginnen met langzaam te zoeken naar een ander, er komt eind dit jaar ook een Bell air bij, hebben al een coupe de ville
Maar ik wil graag een Gsi blijven rijden, rij al zolang ik auto rij Gsi, corsa Gsi, kadett Gsi, en nu dan astra Gsi.
Gsi C20NE