[CENTRAAL] SLAPERTJES
[CENTRAAL] SLAPERTJES
De Sleeper is een Civic DXi met een Nissan S14 swap onder de kap, of de Golf I met 250 pk.
Het is niet de Porsche met 250 pk, maar kan wel weer een Alto zijn met een Yamaha blok.
Lijkt me leuk omdat we ze allemaal wel eens posten om ze centraal neer te zetten.
Ik trap af met deze zwitserse 520.
Voor:
Hoop werk:
Wat centjes erbij, en nog meer werk:
Eindresultaat:
http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=24046" onclick="window.open(this.href);return false;
Let ook ook op die reacties geniaal
Het is niet de Porsche met 250 pk, maar kan wel weer een Alto zijn met een Yamaha blok.
Lijkt me leuk omdat we ze allemaal wel eens posten om ze centraal neer te zetten.
Ik trap af met deze zwitserse 520.
Voor:
Hoop werk:
Wat centjes erbij, en nog meer werk:
Eindresultaat:
http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=24046" onclick="window.open(this.href);return false;
Let ook ook op die reacties geniaal
Re: [CENTRAAL] SLAPERTJES
Alto slapertje:
Game on.
Game on.
- Mikeopel
- Oud-Clublid
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
- Auto('s): gsi x20xev to G.M
- Locatie: Assen, en Pijnacker
Re: [CENTRAAL] SLAPERTJES
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: [CENTRAAL] SLAPERTJES
Nissan Bluebird with a Nissan Skyline GT-R RB26 Engine
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: [CENTRAAL] SLAPERTJES
Zo Undertaker gaat even los.
Zitte vette tussen zeg. Dat blauwe dingetje had ik vroeger als speelgoedautootje.
Wat een plaatje die auto.
En die Astra met krassen en van die kinderplacemats tegen het achterraam is ook geweldig.
Zitte vette tussen zeg. Dat blauwe dingetje had ik vroeger als speelgoedautootje.
Wat een plaatje die auto.
En die Astra met krassen en van die kinderplacemats tegen het achterraam is ook geweldig.
Re: [CENTRAAL] SLAPERTJES
Is dit dan het ultiemste Nederlands slapertje ??? 1.8 Civic met DXi logootjes:
Resultaat tot nu toe; 870+pk op E85 Brandstof. Met een gewone 1.8 bak.
http://www.extreme-machines.nl/forum/vi ... 21&t=45712" onclick="window.open(this.href);return false;
Van binnenuit, let even op zijn stuursetting:
Hij rijdt hem dagelijks op 600 pk setting.
Resultaat tot nu toe; 870+pk op E85 Brandstof. Met een gewone 1.8 bak.
http://www.extreme-machines.nl/forum/vi ... 21&t=45712" onclick="window.open(this.href);return false;
Van binnenuit, let even op zijn stuursetting:
Hij rijdt hem dagelijks op 600 pk setting.
Re: [CENTRAAL] SLAPERTJES
Ja die Sneaky tuning hebben rappe autotjes!
Re: [CENTRAAL] SLAPERTJES
Vandaag bij DP-engineering:
960pk,1036Nm,1,6Bar met E85.
Dyno curve valt bij 7300(normaal 8000rpm) iets naar beneden door brandstof tekort,anders was het resultaat over de 1000Pk geweest.
et 001 (582x800).jpg
Re: [CENTRAAL] SLAPERTJES
nog een paar uber sleepers
Racelogic Performance Box •0-100km/h in 2,75s
•0-200km/h in 7,61s
•100-200km/h in 3,80s
•100-250km/h in 7,49s
814PS Motorleistung und 877Nm bei 3,05bar Ladedruck
1013PS @ 8600U/min Motorleistung und 973PS Radleistung bei 4,25bar Ladedruck
Re: [CENTRAAL] SLAPERTJES
Met het verschil tussen alle deze auto's, dat deze Thema zo de origineel de fabriek is uitgekomen en in de prijslijsten stond.The Undertaker schreef:Lancia Thema 8.32
even off topic; Wat een geweldige kar overigens zeg.. Een kennis van me ouders hadden er vroeger zo een, zelfde kleur.. Spectaculaire auto, spectaculair vaak in de garage ook voor de nodige elektra troubles haha..
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: [CENTRAAL] SLAPERTJES
@ Jeroen: die van jou kan hier ook wel bij
Re: [CENTRAAL] SLAPERTJES
Robert, ja eigenlijk wel ja !
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: [CENTRAAL] SLAPERTJES
vet topic dit!!
met hele vette auto's
die M5 in het begin vind ik wel een beetje jammer, zo omgebouwd naar 520i look
voor de rest: dik spul
met hele vette auto's
die M5 in het begin vind ik wel een beetje jammer, zo omgebouwd naar 520i look
voor de rest: dik spul
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: [CENTRAAL] SLAPERTJES
Die ombouw van die M5 naar 520i look is de hele bedoeling van een sleeper
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: [CENTRAAL] SLAPERTJES
dat begrijp ik, maar een M5 ziet er zo mooi uit.
daarom vond ik dat wel jammer.
t is uiteraard wel de ultieme sleeper ja!
daarom vond ik dat wel jammer.
t is uiteraard wel de ultieme sleeper ja!
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: [CENTRAAL] SLAPERTJES
Een leuk weetje: http://en.wikipedia.org/wiki/Sleeper_(car)
Beginnings
The Chrysler 300 letter series began in 1955 with the Chrysler C-300. With a 331 in³ (5.4 L) FirePower V8, the engine was the first in a production passenger car to be rated at 300 hp (220 kW), and was by a comfortable margin the most powerful in American cars of the time. By 1957, with the 300C, power was up to 375 hp (280 kW). These cars were among the first sleepers, marketed as high-end luxury cars from the traditional luxury marque Chrysler, but with a high-end homologation racing engine. However, these cars lose their "sleeper value" due to both their rarity (this series was highly luxurious; it was made in limited numbers and examples are very expensive), and the well publicized successes of Carl Kiekhaefer in NASCAR racing (1955–1956); though the car can be one of the creditors of the creation and popularity of muscle cars.
The Mercedes-Benz 450SEL 6.9 was a powerful sedan with an intentionally subdued exterior, and a popular choice on the options list was a removal of the '450SEL 6.9' badging from the car's trunklid. Without this badge, the car is visually identical to any other period Mercedes saloon and belies extreme performance. This trend of overtly powerful saloon cars with subtle body modifications is exemplified by the work of Mercedes-AMG and Brabus on unassuming Mercedes saloons. However, the brand Mercedes Benz itself is associated with high quality vehicles so even though these models have helped to start the trend, this car still loses out on its "sleeper" value even though some cars within the same body layout Mercedes Benz W116 may not have matched the Mercedes-Benz 450SEL 6.9. Also some other car's performance brands have become so iconic that they too lose out on their sleeper status such as an "AMG" badged Mercedes-Benz or a "M" badged BMW.
The Car which is most often credited as the start of the sleeper car trend is the Lotus Carlton/Omega; a car which started out as an Opel Omega/Vauxhall Carlton (which by public opinion, are considered to be non-high performance brands) but was handed over to Lotus Engineers to create a 177+ mph 4-door saloon (at its time of release it was the fastest 4-door saloon available to the public and it remained in that position ten years later) with the exact body of the car it was created from despite its Imperial Green colour (British Racing colours), discrete Lotus badging, and flared body pieces. This supercar rivalling speed was never advertised however due to both protests jointly by Mercedes-Benz and BMW (they just agreed to limit their cars to 155 mph; yet this car does 20 mph more easily) and by police who believed that it was a generally unsafe car and an invitation to speed. However the car was released at the oncoming of a recession so it never gained much popularity due to costs (insurance for example). The fact that its top speed was never advertised as well also lessened its potential sale figures helped to boost the car's reputation as a sleeper.
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: [CENTRAAL] SLAPERTJES
OPEEEEEEEEEEELLLLL
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
- Mikeopel
- Oud-Clublid
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
- Auto('s): gsi x20xev to G.M
- Locatie: Assen, en Pijnacker
Re: [CENTRAAL] SLAPERTJES
Wir Leben auto's
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52