___________________________________________________________Yoo
Ik ben Clint ook wel een beetje bekend als DayWaLk3R.
Ben 20 Jaar en zal wel 1 van de jongste zijn.
Ik kom uit Rotterdam-west.
In het dagelijks leven werk ik bij een groot particulier beveilegings bedrijf, dus niet ergens in een discotheek ofzo. Maar bij bedrijven die ons inhuren. Ik zelf werk bij 4 verschillende bedrijven dan.. waaronder een advocaten-kantoor en een bekende Pindakaas Fabriek.
en NEE ik loop niet in een apen pakkie en een knuppel iedereen in de gaten te houden.. Kzit gewoon een beetje.. te internetten, Telefoon opnemen af en toe, Beetje film kijken, Playstation spelen, Auto Wassen enz enz.. Tis niet zo zwaar
Kheb een Astra GSI een 1.8 16v [BabyGSi, volgens sommige ]
ennuh hijz zwart.
Heb me rijbewijs nog niet zo lang, uhh nu 1,5 jaar ofzo, nadat ik me rijbewijs gehaald had, ging ik meteen op zoek naar een oud barrel waar nog een jaar APK opzat en rond de 500 eurie was.. en die vond ik
Het was een Rooiuh Kadett 1.6 GT uit '89.. dat was wel een geinige auto, maar na een maand of 8 ging ik tog maar op zoek naar iets anders..
De bedoeling was toen eigenlijk, een Golf, Polo of iets in die richting.. Naderhand ben ik denk ik een keer gevallen op me hoofd, en kwam ik weer bij zinnen , en zag ik Mijn GSI staan, en die moest ik hebben.
dus die heb ik nu..
Alleen na bijna een jaar in de GSI gereden te hebben, wil ik weer wat anders.. en dat wordt waarschijnlijk een Astra G 2.0 DTi Sport of Club.
Daar benk nu nog even voor aant sparen, Maar eerst even de huidige astra opknappen.
Pfff wat een lang verhaal, tis nou wel genoeg.
als je nog meer wilt weten... hebbie pech, dat zoekie zelf maar uit
GeGroet,
Clint
PS: Voor alle mensen die dit lezen en twijfelen of ze wel lid moeten worden van deze Club... DOEN !
Tis gewoon een hele gezellige club, veel onzin enzow, maar als je hulp nodig heb en vragen heb.. krijg je wel een serieus antwoord cq Hulp !
en das gewoon Vet !
PPS: Mijn Astra is wel getunend naar 210 PK
Dat hierboven was Vroegah ! Volgus sommige was ik toen nog verstandig, en nu ben ik volges hun mijn verstand verloren
Ik ben wel nog steeds Clint enzow.. en ben nu een btjuh 21 ..maar heb nu een andere auto en niet bepaald een Opel meer. het is nu een Volkswagen een Golf IV om precies te zijn.. en het is ook geen bezine meer... maar een Diezol .. een 110PK TDI dus ... in Highline uitvoering.
Dus voor de mensen die zeggen, WTF doet hij hier op ut forum.. Tsjah.. Oude liefde Roest niet (in de praktijk wel helaas ) maar theoretish gezien nie
Dit is nou me huidige auto ..
Like it or not.. Boeit me niet
Ik heb der ondertussen een Embleemloze grill op zitten (tsjah.. VW teken deraf, is alleen maar positief toch en zwarte Hella Achterlichten.
ben nu bezig met de audio.. en dan ga ik is verder kijken naar een schroefset.. Velgies, ruiten blinderen .. en dan het nodige laswerk. (motorkap verlengen, achterklep strak.. enz enz. dus er staat nog genoeg in de planning, maar ook mijn rug groeiuh geen Eurie's .. dus dat ken nog wel even duren.
en tsjah.. ik plaats als er wat af is, wel is een keer een fototje.. en doen we gewoon met ze allen of het een Astra is
Ow en ik zat net is terug te lezuh, wat ik "vroegah"heb gezegd.. en het is dus geen Astra G geworden