Hallo, ik ben Mister Cramer. Met foto`s van de Corsa turbo
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 04 okt 2011 15:41
- Locatie: Hillegom
Hallo, ik ben Mister Cramer. Met foto`s van de Corsa turbo
Hallo,
Ja, ik ben dus Nick. Ik ben 30 jaar en woonachtig in Hillegom (Zuid-Holland).
Een foto van mijn auto heb ik niet, gewoon omdat ik nog geen Astra GSi in mijn bezit heb.
Maar, ik ben dus heel erg druk zoekende. Dus als iemand een leuke weet...en zoals iedere Nederlander wil ik graag veel voor weinig
Ik hou me in ieder geval aanbevolen.
En het liefst zo standaard mogelijk, daarmee bedoel ik zoveel mogelijk lijkend op de eerste editie ('92-'94).
9 jaar geleden kocht ik mijn eerste Opel, een Astra GSi 2.0 8v. Het was een rode, een van de eersten, uit '92.
Met lexmaul inlaat spruitstuk en zo`n rvs DTM uitlaat met dubbele pijp.
Deze heb ik 2,5 jaar gereden ongeveer en daarna (sorry ) ingerolen voor een astra G 1.8 16v.
Waarom??? Nou, de welbekende roest bij beide achterschermen en tankdop. Uitlaatspruitstuk raakte los (bouten/draadeinden weg of afgebroken). Iedere 3 maand ongeveer een litertje olie bijgooien en een hoop kosten die nog moesten komen wat uit de APK kwam.
Ik was een beetje klaar met die ellende dus vandaar de nieuwere astra G.
Inmiddels is deze ook alweer de deur uit en rij ik nu een Opel Corsa D 1.4 16v(net een jaar oud).
Maar nog steeds blijft die GSi de beste auto (achteraf gezien) die ik heb gehad, zelfs beter dan de nieuwe Corsa, qua rijplezier.
En nu wil ik dus uit pure liefhebberij weer een astra GSi kopen, gewoon voor d'r bij...
Dit is mijn verhaal tot dusverre.
Ik heb al een hoop op het forum gelezen en zeer enthousiast over al het lief en leed dat Astra GSi heet.
Groeten Nick
Ja, ik ben dus Nick. Ik ben 30 jaar en woonachtig in Hillegom (Zuid-Holland).
Een foto van mijn auto heb ik niet, gewoon omdat ik nog geen Astra GSi in mijn bezit heb.
Maar, ik ben dus heel erg druk zoekende. Dus als iemand een leuke weet...en zoals iedere Nederlander wil ik graag veel voor weinig
Ik hou me in ieder geval aanbevolen.
En het liefst zo standaard mogelijk, daarmee bedoel ik zoveel mogelijk lijkend op de eerste editie ('92-'94).
9 jaar geleden kocht ik mijn eerste Opel, een Astra GSi 2.0 8v. Het was een rode, een van de eersten, uit '92.
Met lexmaul inlaat spruitstuk en zo`n rvs DTM uitlaat met dubbele pijp.
Deze heb ik 2,5 jaar gereden ongeveer en daarna (sorry ) ingerolen voor een astra G 1.8 16v.
Waarom??? Nou, de welbekende roest bij beide achterschermen en tankdop. Uitlaatspruitstuk raakte los (bouten/draadeinden weg of afgebroken). Iedere 3 maand ongeveer een litertje olie bijgooien en een hoop kosten die nog moesten komen wat uit de APK kwam.
Ik was een beetje klaar met die ellende dus vandaar de nieuwere astra G.
Inmiddels is deze ook alweer de deur uit en rij ik nu een Opel Corsa D 1.4 16v(net een jaar oud).
Maar nog steeds blijft die GSi de beste auto (achteraf gezien) die ik heb gehad, zelfs beter dan de nieuwe Corsa, qua rijplezier.
En nu wil ik dus uit pure liefhebberij weer een astra GSi kopen, gewoon voor d'r bij...
Dit is mijn verhaal tot dusverre.
Ik heb al een hoop op het forum gelezen en zeer enthousiast over al het lief en leed dat Astra GSi heet.
Groeten Nick
Laatst gewijzigd door Mister Cramer op 08 dec 2011 22:06, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 2709
- Lid geworden op: 17 mar 2009 16:52
- Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
- Locatie: Wâlterswâld
Re: Hallo, ik ben...
Oude liefde roest niet... of uhh wel
Iig ben je op de goede plek!
Welkom!
Iig ben je op de goede plek!
Welkom!
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 04 okt 2011 15:41
- Locatie: Hillegom
Re: Hallo, ik ben...
Dank u, dank u!
Ik voel me ook wel op mijn plek hier
Maar ik weet wel zeker dat oude liefde roest, letterlijk dan
Figuurlijk wordt het een ander verhaal...
Ik voel me ook wel op mijn plek hier
Maar ik weet wel zeker dat oude liefde roest, letterlijk dan
Figuurlijk wordt het een ander verhaal...
- just_nll
- forum-gebruiker
- Berichten: 900
- Lid geworden op: 26 aug 2008 22:01
- Auto('s): Opel astra GSI 2.0 8 V (becomes soon a 2.0 16 V
- Locatie: Amsterdam
Re: Hallo, ik ben...
welkom
WestCoast Promo Team
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
Bonrath Promo Team
Shell Helix Promo Team
Irmscher Promo Team
Astra GSi 2.0 8V (Becomes a C20XE M2.5)
Astra GSi 2.0 16V (C20XE M2.8 )
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 2709
- Lid geworden op: 17 mar 2009 16:52
- Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
- Locatie: Wâlterswâld
Re: Hallo, ik ben...
Bij de meesten roest ie figuurlijk niet hier
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
Re: Hallo, ik ben...
welkom op het forum, succes met je zoektocht
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Hallo, ik ben...
Welkom !
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Hallo, ik ben...
Welkom hier.
Geduld is een schone zaak, ik spreek uit ervaring
Geduld is een schone zaak, ik spreek uit ervaring
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: Hallo, ik ben...
Welkom op het forum!
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 04 okt 2011 15:41
- Locatie: Hillegom
Re: Hallo, ik ben...
Dank allemaal voor dit warme onthaal!
Inderdaad, de figuurlijke oude liefde roest hier zeker niet, dat had ik al in de gaten.
Vandaag ga ik bij een GSi kijken, een C20XE uit '95 met eco motor.
De eigenaar zegt dat er nog een 150 pk motor in ligt, maar bassie heeft op de foto allang gezien dat hij of liegt, of geen kennis van zaken heeft...
Ziet er op de foto netjes uit dus ben benieuwd. Wel in mijn ogen de 'foute' bumpers en spoilers, dus er is wat werk aan de winkel.
Mocht de koop gelukt zijn kunnen jullie een foto tegemoed zien.
En ik kijk meteen even of ik nog een foto kan vinden van mn oude GSi, de C20NE.
Groeten Nick
Inderdaad, de figuurlijke oude liefde roest hier zeker niet, dat had ik al in de gaten.
Vandaag ga ik bij een GSi kijken, een C20XE uit '95 met eco motor.
De eigenaar zegt dat er nog een 150 pk motor in ligt, maar bassie heeft op de foto allang gezien dat hij of liegt, of geen kennis van zaken heeft...
Ziet er op de foto netjes uit dus ben benieuwd. Wel in mijn ogen de 'foute' bumpers en spoilers, dus er is wat werk aan de winkel.
Mocht de koop gelukt zijn kunnen jullie een foto tegemoed zien.
En ik kijk meteen even of ik nog een foto kan vinden van mn oude GSi, de C20NE.
Groeten Nick
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 3387
- Lid geworden op: 08 dec 2005 23:08
- Auto('s): 59 Plymouth
- Locatie: Zeeland
Re: Hallo, ik ben...
Welkom Nick!
Kan je toevallig een foto posten van de Astra waar je bij gaat kijken?
Kan je toevallig een foto posten van de Astra waar je bij gaat kijken?
Laatst gewijzigd door Matt op 05 okt 2011 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: Hallo, ik ben...
C20XE is er niet in Eco. C20XE kan wel in een GSI uit '95 liggen.
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 2709
- Lid geworden op: 17 mar 2009 16:52
- Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
- Locatie: Wâlterswâld
Re: Hallo, ik ben...
Het is of C20XE (de rappe oldschool 150 pk motor) of X20XEV (dat is ecotec 136 pk)
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Hallo, ik ben...
Welkom Nick!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Hallo, ik ben...
Welkom Nick!!
Wat is het kenteken van je oude GSi? Misschien hebben wij in onze voorraad wel foto's van je oude GSi!
Wat is het kenteken van je oude GSi? Misschien hebben wij in onze voorraad wel foto's van je oude GSi!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 04 okt 2011 15:41
- Locatie: Hillegom
Re: Hallo, ik ben...
Aha, dat wist ik niet, dat de eco motor een iets andere benaming heeft.
Ik heb de auto niet gekocht trouwens...
Al met al was t een vrij vreemde zaak.
Distributieriem was "vorige week" gedaan, maar een bon had ie niet.
Remmen zouden zijn gedaan, maar de achterschijven waren nog net geen cd`s.
De handrem trok ik er zowat uit voordat hij tegen van leven gaf.
Dus dat de veerpoten voor, de koppeling en drukgroep en nog een paar dingen pas geleden zijn gedaan trok ik toen ook zeer in twijfel.
Nu even een vraagje, ik moest vij hard trappen, vond ik zelf, om redelijk te kunnen remmen. Hoort dat bij deze auto`s? Ik weet t niet echt meer.
Wel flauw natuurlijk dat ik het vergelijk met mn Corsa van bouwjaar 2010...
En er zat heel veel ruimte in de versnellingspook, wanneer hij in een versnelling stond.
Het kleppendeksel trouwens, zag er wel uit als die van een C20XE (150pk dus), alleen wat dan normaal rood is, was nu zwart. Er stons alleen geen eco op.
Maar goed, power vond ik er wel aardig in zitten. Maar ja....dat heeft bijna alles in vergelijk met een 1.4 corsa hahah, ook al is ie nieuw...
Vrijdag ga ik kijken bij een C20XE uit '93. Deze verkoper kwam over de telefoon erg betrouwbaar en als een liefhebber over, dus ben benieuwd.
Kenteken 73-LV-NK, bij jullie bekend toevallig? In Dongen.
Hopen dat hij wel papieren heeft bewaard van wat er allemaal aan is gedaan. En dat ik niet weer een takke eind voor niks moet rijden haha.
Het kenteken van mijn oude GSi, de C20NE uit `92 was: DS-TL-63 (het getal twijfel ik een klein beetje over, in de 60 was t zeker en bijna zeker 63 maar dus geen 100% zeker...)
Groeten Nick
Ik heb de auto niet gekocht trouwens...
Al met al was t een vrij vreemde zaak.
Distributieriem was "vorige week" gedaan, maar een bon had ie niet.
Remmen zouden zijn gedaan, maar de achterschijven waren nog net geen cd`s.
De handrem trok ik er zowat uit voordat hij tegen van leven gaf.
Dus dat de veerpoten voor, de koppeling en drukgroep en nog een paar dingen pas geleden zijn gedaan trok ik toen ook zeer in twijfel.
Nu even een vraagje, ik moest vij hard trappen, vond ik zelf, om redelijk te kunnen remmen. Hoort dat bij deze auto`s? Ik weet t niet echt meer.
Wel flauw natuurlijk dat ik het vergelijk met mn Corsa van bouwjaar 2010...
En er zat heel veel ruimte in de versnellingspook, wanneer hij in een versnelling stond.
Het kleppendeksel trouwens, zag er wel uit als die van een C20XE (150pk dus), alleen wat dan normaal rood is, was nu zwart. Er stons alleen geen eco op.
Maar goed, power vond ik er wel aardig in zitten. Maar ja....dat heeft bijna alles in vergelijk met een 1.4 corsa hahah, ook al is ie nieuw...
Vrijdag ga ik kijken bij een C20XE uit '93. Deze verkoper kwam over de telefoon erg betrouwbaar en als een liefhebber over, dus ben benieuwd.
Kenteken 73-LV-NK, bij jullie bekend toevallig? In Dongen.
Hopen dat hij wel papieren heeft bewaard van wat er allemaal aan is gedaan. En dat ik niet weer een takke eind voor niks moet rijden haha.
Het kenteken van mijn oude GSi, de C20NE uit `92 was: DS-TL-63 (het getal twijfel ik een klein beetje over, in de 60 was t zeker en bijna zeker 63 maar dus geen 100% zeker...)
Groeten Nick
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 04 okt 2011 15:41
- Locatie: Hillegom
Re: Hallo, ik ben...
Het oude kenteken was DS-TL-63RedBill schreef:Welkom Nick!!
Wat is het kenteken van je oude GSi? Misschien hebben wij in onze voorraad wel foto's van je oude GSi!
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Hallo, ik ben...
Dat is wel een bekende auto binnen de club.Mister Cramer schreef:Het oude kenteken was DS-TL-63RedBill schreef:Welkom Nick!!
Wat is het kenteken van je oude GSi? Misschien hebben wij in onze voorraad wel foto's van je oude GSi!
Die was ooit rood en is toen door een clublid zwart gespoten.
Degene waar je wilt gaan kijken is dus deze: http://link.marktplaats.nl/470163861
Leek mij ook wel een nette. Had nog even kort gemaild met de eigenaar tijdje terug toen ik ook nog zoekende was, maar voldeed niet aan mijn eisen (die overigens redelijk onrealistisch waren )
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 04 okt 2011 15:41
- Locatie: Hillegom
Re: Hallo, ik ben...
Ow kijk aan Pascal, grappig dat jij er ook naar hebt gekeken.
Wat denk jij van de prijs (voor zover te beoordelen vanaf foto)?
Ik heb m gezegd dat ik het teveel vond, maar goed ga toch wel kijken en zie het wel.
Jammer van die subwoofer zooi allemaal, dat hoeft van mij opzich niet, doe mij maar gewoon het geluid van de GSi motor
Velgen zou ik ook vervangen voor de orginele waaiervelgen. En een andere orginele achterbumper en de fase 2 bumper weg.
Erg leuk dat de Astra (ik denk) na mij nog leven heeft gehad!
Toen in mijn bezit was hij idd rood. Ik ga vandaag nog zoeken naar foto`s.
Liggen volgens mij nog bij mn ouders op een backup dvdtje...
Groeten Nick
Wat denk jij van de prijs (voor zover te beoordelen vanaf foto)?
Ik heb m gezegd dat ik het teveel vond, maar goed ga toch wel kijken en zie het wel.
Jammer van die subwoofer zooi allemaal, dat hoeft van mij opzich niet, doe mij maar gewoon het geluid van de GSi motor
Velgen zou ik ook vervangen voor de orginele waaiervelgen. En een andere orginele achterbumper en de fase 2 bumper weg.
Erg leuk dat de Astra (ik denk) na mij nog leven heeft gehad!
Toen in mijn bezit was hij idd rood. Ik ga vandaag nog zoeken naar foto`s.
Liggen volgens mij nog bij mn ouders op een backup dvdtje...
Groeten Nick
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Hallo, ik ben...
Prijs is ook te hoog ja vind ik.
Zitten idd ook wel wat onderdelen op die je eigenlijk zou moeten vervangen (bumper, lichten, velgen, stoelen, stuur, etc).
Ben er verder niet meer wezen kijken, maar als hij nou roestvrij is (let ook goed op de bodem), dan is het zeker de overweging waard.
Zitten idd ook wel wat onderdelen op die je eigenlijk zou moeten vervangen (bumper, lichten, velgen, stoelen, stuur, etc).
Ben er verder niet meer wezen kijken, maar als hij nou roestvrij is (let ook goed op de bodem), dan is het zeker de overweging waard.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 04 okt 2011 15:41
- Locatie: Hillegom
Re: Hallo, ik ben...
Ja klopt, heb ik gezien.
Ik zag wel hier op t forum dat, ik meen oenatje, een gsi interieur te koop heeft staan, dus dat zou eventueel nr 1 zijn.
Op marktplaats heb ik ook wel een paar setjes waaiervelgen gezien, dus dat is 2.
De bumper zal denk ik ook geen groot probleem zijn, als ik de kleurcode van de auto maar heb.
En die foeilelijke achterlichten is ook wel te doen denk ik.
Al met al niet de duurste wijzigingen denk ik.
Maar in welk opzicht voldeed hij niet aan jouw eisen?
Ik zag wel hier op t forum dat, ik meen oenatje, een gsi interieur te koop heeft staan, dus dat zou eventueel nr 1 zijn.
Op marktplaats heb ik ook wel een paar setjes waaiervelgen gezien, dus dat is 2.
De bumper zal denk ik ook geen groot probleem zijn, als ik de kleurcode van de auto maar heb.
En die foeilelijke achterlichten is ook wel te doen denk ik.
Al met al niet de duurste wijzigingen denk ik.
Maar in welk opzicht voldeed hij niet aan jouw eisen?
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Hallo, ik ben...
Nee die dingen die je noemt zijn op zich wel te doen.
Waarom ik mijn interesse verloor? Ik had vrij onrealistische eisen gesteld aan de auto die ik zocht.
Ik wilde graag een origineel in NL geleverde auto, dan is die al voorzien van een hoop opties (deze uit de advertentie heeft bijv. geen elektrische ramen).
Ik wilde graag een airbagstuur (zit niet in de auto uit de advertentie, ook het originele stuur is zonder airbag)
Ik wilde graag een dakraam (zit er niet in volgens mij)
Dat waren wel de hoofdpunten. Ben er toen ook niet meer wezen kijken.
Had er niet een heel enthousiast gevoel bij na het mailen, dus toen was hij al een beetje afgeserveerd.
De auto staat ook al zeker weer 3 maanden te koop als het niet meer is.
Maar nogmaals, let niet heel erg op mijn visie, die is mogelijk niet helemaal realistisch
Waarom ik mijn interesse verloor? Ik had vrij onrealistische eisen gesteld aan de auto die ik zocht.
Ik wilde graag een origineel in NL geleverde auto, dan is die al voorzien van een hoop opties (deze uit de advertentie heeft bijv. geen elektrische ramen).
Ik wilde graag een airbagstuur (zit niet in de auto uit de advertentie, ook het originele stuur is zonder airbag)
Ik wilde graag een dakraam (zit er niet in volgens mij)
Dat waren wel de hoofdpunten. Ben er toen ook niet meer wezen kijken.
Had er niet een heel enthousiast gevoel bij na het mailen, dus toen was hij al een beetje afgeserveerd.
De auto staat ook al zeker weer 3 maanden te koop als het niet meer is.
Maar nogmaals, let niet heel erg op mijn visie, die is mogelijk niet helemaal realistisch
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 04 okt 2011 15:41
- Locatie: Hillegom
Re: Hallo, ik ben...
Oow oke, dat zijn voor mij niet echt punten om een eventuele koop op af te kappen.pascal1109 schreef:Nee die dingen die je noemt zijn op zich wel te doen.
Waarom ik mijn interesse verloor? Ik had vrij onrealistische eisen gesteld aan de auto die ik zocht.
Ik wilde graag een origineel in NL geleverde auto, dan is die al voorzien van een hoop opties (deze uit de advertentie heeft bijv. geen elektrische ramen).
Ik wilde graag een airbagstuur (zit niet in de auto uit de advertentie, ook het originele stuur is zonder airbag)
Ik wilde graag een dakraam (zit er niet in volgens mij)
Dat waren wel de hoofdpunten. Ben er toen ook niet meer wezen kijken.
Had er niet een heel enthousiast gevoel bij na het mailen, dus toen was hij al een beetje afgeserveerd.
De auto staat ook al zeker weer 3 maanden te koop als het niet meer is.
Maar nogmaals, let niet heel erg op mijn visie, die is mogelijk niet helemaal realistisch
Dat dakraam zou ik ook wel graag willen hebben, maar ik zie dan morgen wel of die er in zit...
Heb toch even de advertentie erbij gepakt, als je goed kijkt op de 2e foto dan zit er op het dak iets dat lijkt op een dakraam (ik moest er wel even goed voor kijken) .
Als hij maar roestvrij is, dan istie bij mij al een heel eind.
Waar ik gisteren was wezen kijken die had in de wielkast van het rechter voorwiel behoorlijk wat roest, zeg maar waar de bodemplaat ophoudt en de wielkast begint.
Dat leek me niet echt een prettige plek...
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Hallo, ik ben...
Klopt je hebt gelijk! Zit dakraam in.Mister Cramer schreef: Heb toch even de advertentie erbij gepakt, als je goed kijkt op de 2e foto dan zit er op het dak iets dat lijkt op een dakraam (ik moest er wel even goed voor kijken) .
Kun je nagaan hoe hoog mijn lat lag
Die plek die jij noemt, is stiekem ook een best wel reguliere plek als ik je beschrijving goed begrijp. Daar is mijn vorige Astra, die gewoon nog keiharde achterschermen had, ook al eens bijgewerkt.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility