felix projecten
Geplaatst: 25 apr 2011 18:36
Ik ben dus Felix (Jitse in het echt )
ben afkomstig van Belgie en 25jaar.
Hobby's : GSI's!!!!
Dit is dus mijn projectje, aangekocht als 1ste wagen van mun vader die hem gekocht had op 3-4 jarige leeftijd ,een zuivere wagen kon ik dus niet vinden!!
Er was maar 1 minpunt aan, het was een 8V! Nuja als 18-jarige viel dit ook al reuze mee.
na een jaartje rond te rijden had ik besloten om hem opnieuw te laten lakken, had hier en daar wat krassen en blutsen.
zo is ie dan buitengekomen :
had toen subaro stoelen op de kop kunnen tikken en erin geplaatst evenals een volledige rolkooi (geen kruis achter, diagonaal)
met me makker dezijne
na 1 zomer zo te hebben rondgereden werd ik helemaal gek!
de astra moest en zou nog beter worden!!
16V moest erin, en alle roest moest weg.
(had immers al een 2de gsi gekocht een 16v, en was na de 1ste rit verkocht)
plaatje
zo gezegd, zo gedaan, en als ik zeg strippen, bedoel ik strippen
wagen werd eerst vanbinnen volledig gedempt (achteraf gezien stomme zet geweest met plannen die ik nu heb maarja)
nieuwe dorpels erin, achterflanken, motorruimte licht gecleand enz.
heb ook fotos van, maar staan op andere pc
zo is ie dan buitengekomen:
na paar maand was ik de riegerkit beu en besloot alles terug origineel:
nieuwe motorkap (wat een dure ) bumpers en zwarte band tussen lichten
eerst stond de wagen op webers, na 3000km heeft die blok het begeven!
slechte afstelling, verkeerde dis-riem, kop gescheurd enz
verkeerde riem!! (blok was door motortuner gemaakt, nam verantwoordelijkheid niet op zich!)
had nochtans vele uren in de blok gestoken
dus tijd voor een ander blokje, ditmaal origineel.
wel met licht vliegwiel, sportkoppeling, nokken (280°), lexmaul inlaat en chip op maat goed voor 175pk en 208nm koppel (max pk op 7400tr )
groep N uitlaatje, groep A is niet te vinden blijkbaar
zo staat ie nu
de verdere plannen:
klein previewke:
ben afkomstig van Belgie en 25jaar.
Hobby's : GSI's!!!!
Dit is dus mijn projectje, aangekocht als 1ste wagen van mun vader die hem gekocht had op 3-4 jarige leeftijd ,een zuivere wagen kon ik dus niet vinden!!
Er was maar 1 minpunt aan, het was een 8V! Nuja als 18-jarige viel dit ook al reuze mee.
na een jaartje rond te rijden had ik besloten om hem opnieuw te laten lakken, had hier en daar wat krassen en blutsen.
zo is ie dan buitengekomen :
had toen subaro stoelen op de kop kunnen tikken en erin geplaatst evenals een volledige rolkooi (geen kruis achter, diagonaal)
met me makker dezijne
na 1 zomer zo te hebben rondgereden werd ik helemaal gek!
de astra moest en zou nog beter worden!!
16V moest erin, en alle roest moest weg.
(had immers al een 2de gsi gekocht een 16v, en was na de 1ste rit verkocht)
plaatje
zo gezegd, zo gedaan, en als ik zeg strippen, bedoel ik strippen
wagen werd eerst vanbinnen volledig gedempt (achteraf gezien stomme zet geweest met plannen die ik nu heb maarja)
nieuwe dorpels erin, achterflanken, motorruimte licht gecleand enz.
heb ook fotos van, maar staan op andere pc
zo is ie dan buitengekomen:
na paar maand was ik de riegerkit beu en besloot alles terug origineel:
nieuwe motorkap (wat een dure ) bumpers en zwarte band tussen lichten
eerst stond de wagen op webers, na 3000km heeft die blok het begeven!
slechte afstelling, verkeerde dis-riem, kop gescheurd enz
verkeerde riem!! (blok was door motortuner gemaakt, nam verantwoordelijkheid niet op zich!)
had nochtans vele uren in de blok gestoken
dus tijd voor een ander blokje, ditmaal origineel.
wel met licht vliegwiel, sportkoppeling, nokken (280°), lexmaul inlaat en chip op maat goed voor 175pk en 208nm koppel (max pk op 7400tr )
groep N uitlaatje, groep A is niet te vinden blijkbaar
zo staat ie nu
de verdere plannen:
klein previewke: