rob groen meld zich
rob groen meld zich
hallo allemaal,mijn naam is rob groen ben 31 jr woon in Hoogkarspel en ben in het bezit van een astra f GSI uit 96.
hiervoor heb ik ook een astra f GSI uit 94 gereden maar die is helaas 2 weken terug total loss geraakt
de GSI die ik nu heb is een x20xev type motor,terwijl de oude een c18xe type was
wat dat betereft ben ik er ietsie op vooruit gegaan hoewel ik de oude type er ietsie mooier uit zag zien.(oudere type GSI heeft toch leukere bumpertjes en luchthappertjes enz)
desalniettemin ben ik zeer gelukkig met mn autootje en hoop er nog jaren plezier van te mogen genieten.
verder weet ik even niet wat nog te melden maar als er iemand iets wilt weten dan hoor ik t wel!
mvg Rob Groen
hiervoor heb ik ook een astra f GSI uit 94 gereden maar die is helaas 2 weken terug total loss geraakt
de GSI die ik nu heb is een x20xev type motor,terwijl de oude een c18xe type was
wat dat betereft ben ik er ietsie op vooruit gegaan hoewel ik de oude type er ietsie mooier uit zag zien.(oudere type GSI heeft toch leukere bumpertjes en luchthappertjes enz)
desalniettemin ben ik zeer gelukkig met mn autootje en hoop er nog jaren plezier van te mogen genieten.
verder weet ik even niet wat nog te melden maar als er iemand iets wilt weten dan hoor ik t wel!
mvg Rob Groen
-
- Oud-Clublid
Re: rob groen meld zich
Welkom op het forum!
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Welkom !
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Wat dacht je van foto's Rob, zijn we gek op hierruph schreef: verder weet ik even niet wat nog te melden maar als er iemand iets wilt weten dan hoor ik t wel!
Zowel van de oude als de nieuwe.
Welkom en veel plezier hier.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
welkom op het forum
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Welkom!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Welkom op het forum!!!
Jammer dat de vorige Total is, maar een '96-er heeft ook zo zijn voordelen.
Foto's zijn we inderdaad dol op!
Jammer dat de vorige Total is, maar een '96-er heeft ook zo zijn voordelen.
Foto's zijn we inderdaad dol op!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
ok,sorry voor mijn onkunde,maar hoe krijg ik nu een foto geupload
begrijp uit de tekst dat de foto op internet moet staan?
ik heb denk ik alleen maar fotoos op mn harde schijffie.
das dan meteen t eerste probleem waar jullie me misschien even mee op weg willen helpen??
hoor t graag
begrijp uit de tekst dat de foto op internet moet staan?
ik heb denk ik alleen maar fotoos op mn harde schijffie.
das dan meteen t eerste probleem waar jullie me misschien even mee op weg willen helpen??
hoor t graag
Foto's plaatsen
Als je foto's op het forum wil posten moet je ze eerst uploaden op een foto site
bijvoorbeeld:
http://www.picturetrail.com
even registreren en uploaden maar. om ze te plaatsen zet je de url van je geuploade foto tussen de image tags
voorbeeld
url van de foto krijg je tezien als je op de foto met de rechtse muisknop klikt en kiest voor eigenschappen
Als je foto's op het forum wil posten moet je ze eerst uploaden op een foto site
bijvoorbeeld:
http://www.picturetrail.com
even registreren en uploaden maar. om ze te plaatsen zet je de url van je geuploade foto tussen de image tags
voorbeeld
Code: Selecteer alles
[img]http://www.picturetrail.com/jouwfoto.jpeg[/img]
ok test foto upload van de "oude" GSI in betere tijden
dat lukt,dus voor wie t wil zien:nog een zootje "oude" GSI foto's
dit was in 2007!!
dit was in Frankrijk(ook 2007)
met vader en opa op de foto,(vader leeft niet meer)opa krijgt momenteel facelift,foto uit 2009
vlak na t ongeluk foto van 18 feb dit jaar.
en zijn laatste ritje
foto's van de huidige GSI heb ik nog niet want deze heb ik nog maar net,uiteraard komen die nog
tot zover maar weer effies
mvg Rob
dit was in 2007!!
dit was in Frankrijk(ook 2007)
met vader en opa op de foto,(vader leeft niet meer)opa krijgt momenteel facelift,foto uit 2009
vlak na t ongeluk foto van 18 feb dit jaar.
en zijn laatste ritje
foto's van de huidige GSI heb ik nog niet want deze heb ik nog maar net,uiteraard komen die nog
tot zover maar weer effies
mvg Rob
- Bart(astra)
- Moderator
Dat is een aardige impact...
Watskeburt ?
Watskeburt ?
ps,Oenatje bedankt voor de les uploaden
holy sjit, hard gegaan
-
- Oud-Clublid
Dat is inderdaad een goede klappert geweest
mijne vriendin reed die dag de auto van haar werk naar huis.
t volgende stond in de lokale krant:
Auto bijna te water na aanrijding
18 februari 2011
ANDIJK - Twee auto’s zijn vrijdagmiddag rond 13.00 uur in botsing gekomen op het kruispunt Kadijkweg / Gedeputeerd Laanweg in Andijk. Een automobilist stak vanaf de Kadijkweg de Gedeputeerde-laanweg over en zag daarbij zag een automobiliste over het hoofd. Na de aanrijding belandde de auto van de man bijna in de sloot.
Foto 1 van 2
Hulpdiensten werd gealarmeerd en waren snel ter plaatse. Niemand raakte bij het ongeval gewond. Beide voertuigen raakte zwaar beschadigd en werden afgesleept door een bergingsbedrijf. Het is al de vijfde aanrijding dit jaar op deze inmiddels beruchte polderkruising.
.--------------------------------------------------------------------------------
t volgende stond in de lokale krant:
Auto bijna te water na aanrijding
18 februari 2011
ANDIJK - Twee auto’s zijn vrijdagmiddag rond 13.00 uur in botsing gekomen op het kruispunt Kadijkweg / Gedeputeerd Laanweg in Andijk. Een automobilist stak vanaf de Kadijkweg de Gedeputeerde-laanweg over en zag daarbij zag een automobiliste over het hoofd. Na de aanrijding belandde de auto van de man bijna in de sloot.
Foto 1 van 2
Hulpdiensten werd gealarmeerd en waren snel ter plaatse. Niemand raakte bij het ongeval gewond. Beide voertuigen raakte zwaar beschadigd en werden afgesleept door een bergingsbedrijf. Het is al de vijfde aanrijding dit jaar op deze inmiddels beruchte polderkruising.
.--------------------------------------------------------------------------------
nog eentje dan:
mijn vriendin is er heel goed vanaf gekomen ,achteraf jammer dat het niet een ietsiepietsie harder is gegaan want dan lag die stokbrood lees renault net wel te water
mijn vriendin is er heel goed vanaf gekomen ,achteraf jammer dat het niet een ietsiepietsie harder is gegaan want dan lag die stokbrood lees renault net wel te water
- Bart(astra)
- Moderator
Gelukkig was het alleen maar materiële schade
absoluut,t had veel erger kunnen zijn.
en ach er staat al weer een vervanger voor de deur
zo zie je maar,een auto is vervangbaar je meissie niet!
- Bart(astra)
- Moderator
en zo is het !ruph schreef:absoluut,t had veel erger kunnen zijn.
ruph schreef:ps,Oenatje bedankt voor de les uploaden
graag gedaan.
zoals beloofd ook nog wat foto"s van de "nieuwe astra
mijn meisie rijdt er voorlopig in dus ze mag m ook een beetje bijhouden.
ik heb de originele astra velgen er ook bijgekregen,dikke kans dat die er op komen in de nabije toekomst want deze vind ik niet zo en zijn erg beschadigd!
over beschadiging gesproken:dit is de bewuste deuk waardoor ik er aardig wat van de prijs af heb weten te krijgen.
nog eentje van achteren(trekhaak vind ik persoonlijk ook niet zo mooi maar wie weet komt ie nog eens van pas)
eentje van binnenkant,deze ziet er naar mening nog erg netjes uit.(leder stuur ook nog)
en de laatste,nog eentje van het geheel.
dat waren ze voor nu.
mvg Rob
mijn meisie rijdt er voorlopig in dus ze mag m ook een beetje bijhouden.
ik heb de originele astra velgen er ook bijgekregen,dikke kans dat die er op komen in de nabije toekomst want deze vind ik niet zo en zijn erg beschadigd!
over beschadiging gesproken:dit is de bewuste deuk waardoor ik er aardig wat van de prijs af heb weten te krijgen.
nog eentje van achteren(trekhaak vind ik persoonlijk ook niet zo mooi maar wie weet komt ie nog eens van pas)
eentje van binnenkant,deze ziet er naar mening nog erg netjes uit.(leder stuur ook nog)
en de laatste,nog eentje van het geheel.
dat waren ze voor nu.
mvg Rob
-
- Oud-Clublid
Netjes hoor. Die trekhaak, daar moet je even naar kijken of de kogel demontabel is, er zijn namelijk 2 typen geleverd. Ik moet mijn kogel nog steeds eraf halen
- Bart(astra)
- Moderator
Netjes.
Mooie kleur ook !
Mooie kleur ook !