op 3 poten lopen!!
op 3 poten lopen!!
BEste Gsi'ers...
ik heb een probleem.
Tijdje terug een witte gsi gekocht een 2.0L 8v...(c20ne)
Toen ik hem kocht was de koppakking stuk.
Vorige week maandag begonnen met de auto en heb toen de koppakking vervangen alsmede de distributieriem de waterpomp en de spanner.
Toen liep hij weer, alleen af en toe op 3 poten maar meestal goed. alleen werd het steeds erger toen, maar weer diep in de buidel getast en de rotor en de bougies ook maar gedaan.
Nog steeds maar op 3 poten lopen.
Het is ook er vreemd dat het een keer de ene cilinder is en dan weer de andere.
tevens heb ik al nieuwe bougiekabels geprobeerd maar ook dat hielp niks.
Heb wel nog een bdp sensor liggen maar weet niet precies of dit het probleem kan verhelpen...
Wie o wie kan mij helpen..
Groet Mark
ik heb een probleem.
Tijdje terug een witte gsi gekocht een 2.0L 8v...(c20ne)
Toen ik hem kocht was de koppakking stuk.
Vorige week maandag begonnen met de auto en heb toen de koppakking vervangen alsmede de distributieriem de waterpomp en de spanner.
Toen liep hij weer, alleen af en toe op 3 poten maar meestal goed. alleen werd het steeds erger toen, maar weer diep in de buidel getast en de rotor en de bougies ook maar gedaan.
Nog steeds maar op 3 poten lopen.
Het is ook er vreemd dat het een keer de ene cilinder is en dan weer de andere.
tevens heb ik al nieuwe bougiekabels geprobeerd maar ook dat hielp niks.
Heb wel nog een bdp sensor liggen maar weet niet precies of dit het probleem kan verhelpen...
Wie o wie kan mij helpen..
Groet Mark
Laatst gewijzigd door MJGsi op 21 jun 2010 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: OP 3 poten lopen!!
gurdi schreef:rotor/ rotorkap?
Rotor was al vervangen;)
maar de verdelerkap inderdaad nog niet alleen dat verklaart dan niet waarom het steeds een ander cilinider is toch?
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
Re: op 3 poten lopen!!
rotor en verdeelkap vervang je altijd beide, en ze kosten niks dus dat zou ik nog even proberen
waarom koop je dan ook een auto met lekke kop ? hopelijk was de prijs ernaar
distributieriem tandje versprongen ? ckeck dat maar als eerste voordat je weer gaat starten
verder zou ik het ook niet weten
waarom koop je dan ook een auto met lekke kop ? hopelijk was de prijs ernaar
distributieriem tandje versprongen ? ckeck dat maar als eerste voordat je weer gaat starten
verder zou ik het ook niet weten
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
Re: op 3 poten lopen!!
rotor en verdelekap vervangen en ik koop een auto met een lekker kop omdat ik automonteur ben en ik deze GSI voor de handel heb gekocht omdat ik een toch een bepaalde aantrekkingskracht heb naar ze!!!Roy 2.0 16v schreef:rotor en verdeelkap vervang je altijd beide, en ze kosten niks dus dat zou ik nog even proberen
waarom koop je dan ook een auto met lekke kop ? hopelijk was de prijs ernaar
distributieriem tandje versprongen ? ckeck dat maar als eerste voordat je weer gaat starten
verder zou ik het ook niet weten
daarbij zijn alle reparaties correct uitgevord en is er niks versprongen of iets dergelijks..
- Trompie
- forum-gebruiker
- Berichten: 2120
- Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Locatie: Schalkhaar
- Contacteer:
Re: op 3 poten lopen!!
bobine? Bobine kabel? Bougie kabels?
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Re: op 3 poten lopen!!
ook allemaal doorgemeten en dergelijke.... kan het de comp zijn weet niet of de comp vaker raar doet of dat bekend is??Trompie schreef:bobine? Bobine kabel? Bougie kabels?
Re: op 3 poten lopen!!
weet je wel of het in de ontsteking zit en niet in de brandstof?
en de ontsteking word pas vanaf de verdelerkap gesplitst. maar als het dan telkens een andere zou zijn dan zou het voor de verdeler al een probleem meoten zijn en dat die dan op een willekeurige poot misslaat.
hoe weet je trouwens of het telkens een andere poot is die mist?
en de ontsteking word pas vanaf de verdelerkap gesplitst. maar als het dan telkens een andere zou zijn dan zou het voor de verdeler al een probleem meoten zijn en dat die dan op een willekeurige poot misslaat.
hoe weet je trouwens of het telkens een andere poot is die mist?
astra heeft te lang geduurt
Re: op 3 poten lopen!!
Scoop lampgurdi schreef: hoe weet je trouwens of het telkens een andere poot is die mist?
Zwei Liter Kraft ja