F28 vs F25 versnellingsbak bij een V6
Geplaatst: 15 jun 2010 19:53
Om Erik zijn topic niet te vervuilen viewtopic.php?p=301469#p301469
Beviel de F28 bak je niet of vind je de F25 voor dagelijks gebruik fijner rijden?
je had bij je vorige toch eerst wel een f28 bak die je later hebt omgeruild voor een F25 toch?Jerremy schreef:Haha ! inderdaad..
Maar is natuurlijk wel persoonlijk.. Kan me voorstellen dat er mensen zijn die juist met de V6 zoveel mogelijk/meer geluid willen.
Maar ik zelf wil dat niet. Wil nog wel beetje anoniem door het verkeer kunnen gaan, en daarbij, met teveel geluid heeft
de politie bijv. ook ineens weer meer interesse voor je vaak..
Maar m'n uitlaat ga ik zowiezo nog wel veranderen. Dit vind ik wel zonde zo. Wordt natuurlijk nu best geknepen inderdaad.
M'n verbruik is wel afhankelijk van omstandigheden. (logisch) maar
bij gecombineerd gebruik (B-wegen / snelwegen) nu, (in de zomer) rijd ik zo'n 510 - tot 540 km. op 46 tot 48 liter brandstof.
Me rij stijl is normaal tot rustig. Soms een keerjte btje vlot rijden, maar niet al te wild, gewoon normaal rijden. Wil me rijbewijs graag houden !
met de airco uit. Ik rijd trouwens met een F25 he & standaard C25XE vliegwiel
(wat mij overigens prima bevalt ! want de bak is goed, schakelt goed..)
Beviel de F28 bak je niet of vind je de F25 voor dagelijks gebruik fijner rijden?
Zou als je toch een 6-bak wil hebben een conversie kit van Gema Motorsport iets zijn?raymond schreef:ik weet het antwoord wel
volgens bepaalde mensen kan een f28 niet achter een v6 met de adapterplaat van DHZ
ik zelf rij er ook al bijna een jaar mee en heb er geen probleem
en als hij wel naar de kloten loopt over een tijd gooi ik mijn f28 lachend op de oud ijzer bult
maar dat komt omdat de f28 maar 100 euro koste