een dag ok geweest nu problemen
een dag ok geweest nu problemen
de astra heeft het bijna 1 dag gedaan. na het uitlezen kwam ik op het volgende uit.
codes:
12
84
83
82
81
13
31
12
die injectors is normaal want ik rij op gas. iemand enig idee? We zouden om 18u moeten vertrekken naar een feest, dus zou in orde moeten zijn.
codes:
12
84
83
82
81
13
31
12
die injectors is normaal want ik rij op gas. iemand enig idee? We zouden om 18u moeten vertrekken naar een feest, dus zou in orde moeten zijn.
Re: een dag ok geweest nu problemen
iets beter op benzine.
12
93
31
33
bat is nu aan het laden.
12 en 31 is normaal
12
93
31
33
bat is nu aan het laden.
12 en 31 is normaal
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: een dag ok geweest nu problemen
Foutcodes:
81 t/m 84 is respectievelijk injector valve 1 t/m 4 -> Low voltage.
13 is Oxygen sensor -> No change in voltage/open circuit.
93 = Hall Effect Switch (HES) -> Low voltage
33 = Inlet manifold pressure sensor -> Voltage too high
81 t/m 84 is respectievelijk injector valve 1 t/m 4 -> Low voltage.
13 is Oxygen sensor -> No change in voltage/open circuit.
93 = Hall Effect Switch (HES) -> Low voltage
33 = Inlet manifold pressure sensor -> Voltage too high
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
Re: een dag ok geweest nu problemen
als ik even logisch denk zou de hall sensor de geest gegeven hebben?
Heeft iemand deze liggen voor c20xe 2.8
Heeft iemand deze liggen voor c20xe 2.8
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Re: een dag ok geweest nu problemen
geen kabelbreuk bij de stekker dan ??
Re: een dag ok geweest nu problemen
waar zou deze kunnen zitte?
Re: een dag ok geweest nu problemen
bij je verdelerkap zit je hall sensor en dus ook de stekker
Re: een dag ok geweest nu problemen
bekabeling ziet er ok uit.
Iemand zo'n ding liggen ?
Iemand zo'n ding liggen ?
Re: een dag ok geweest nu problemen
hoe kan je deze het best testen als deze niet meer in de motor zit ?
Re: een dag ok geweest nu problemen
stekker niet meer in de motor?
bedrading kun je op weerstand doormeten
bedrading kun je op weerstand doormeten
astra heeft te lang geduurt
Re: een dag ok geweest nu problemen
wil zeggen als ie er compleet af is.
Re: een dag ok geweest nu problemen
dankzij niels even een vervang nokkenas sensor onderweg
Kunnen we lekker testen Indien het die niet is kabelboompje check.
Kunnen we lekker testen Indien het die niet is kabelboompje check.
Re: een dag ok geweest nu problemen
Wegens omstandigheden iets later dan voorzien. Sensor derin en gaan
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: een dag ok geweest nu problemen
Opgelost dus? Mooi!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)