GRINX lacht weer....
Geplaatst: 12 jan 2010 21:04
Om en nabij 14:30 was het dan zover!
Mijn taxi aka dinnetje kwam me ophalen in een Kadett C Coupe 1.2, om vervolgens richting het Tilburgse te vertrekken.
Na 1,5 jaar GSI loos te zijn geweest, en toch echt wel wat gemist te hebben in die tijd, werd het tijd om een kijkje te gaan nemen bij de ex. van DJFloske / R4ymon, en tussentijds nog iemand.
Na het gezeur met de OPC, had ik me voorgenomen dat het toch weer een GSI zou gaan worden, en voila... vandaag was de dag daar, dat ik weer eens wegligging onder mijn kont had gevoeld...
Heerlijk!!!
Terwijl R4ymon de auto erg netjes had gepoetst van binnen (buitenkant had geen nut gezien de parking op zijn werk, en de sneeuw op de weg), werd ik al meteen aangenaam verrast door een creatie van ons aller Oenatje!
Een onwijs mooie digidash lichtte op, waar zover ik het heb kunnen zien, alles van functioneerde!
Mijn dikke complimenten aan Oenat!!
Voor de rest, koni onderstel, volgens mij 40/40 verlaagd, Rieger ombouw (gaat eraf), 17" velgen, en een 1 arms-wisser.
De grootste fun bevind zich natuurlijk onder de motorkap.
De kap ging open, en daar prijkten 4 luchtfilters, met daaronder 2 setjes throttlebodies.
Met een klein beetje gas, en een draai aan het contactslot kwam het beestje tot leven.
Dik genieten, het rochelen van de kelken... zalig!!!
Eenmaal de auto over te hebben geschreven, en uiteraard wat geldjes achter te hebben gelaten, kon de terugreis beginnen.
De C Kadett voorop, even rustig aan met het gas, een tankstation te hebben bezocht, om daar erachter te komen dat de tankdop niet geopend kon worden met de sleutels die ik had ontvangen.
Een klein beetje balen, dan maar op naar het dinnetje thuis, om daar schoonbroertjelief met hamer en schroevendraaier aan het werk te zetten.
Een paar ferme tikken, en het slot sprong open.
Toen weer terug naar de pomp, het beestje had beetje last van een droge tank.
Na hem te hebben afgetankt, kon de terugreis beginnen.
Na een tijdje aarzelen kwam het kind in me los, en ging de toerenteller al snel richting plaatsen waar deze stationair niet zou komen.
Heerlijk, het gebrul onder de kap, lekker strak stuurtje, fijne wegligging... zalig!
Na enkele malen de 130 te hebben aangetikt, vond ik het wel weer welletjes geweest, om vervolgens lekker rustig naar huis te cruizen.
Mijn taxi aka dinnetje kwam me ophalen in een Kadett C Coupe 1.2, om vervolgens richting het Tilburgse te vertrekken.
Na 1,5 jaar GSI loos te zijn geweest, en toch echt wel wat gemist te hebben in die tijd, werd het tijd om een kijkje te gaan nemen bij de ex. van DJFloske / R4ymon, en tussentijds nog iemand.
Na het gezeur met de OPC, had ik me voorgenomen dat het toch weer een GSI zou gaan worden, en voila... vandaag was de dag daar, dat ik weer eens wegligging onder mijn kont had gevoeld...
Heerlijk!!!
Terwijl R4ymon de auto erg netjes had gepoetst van binnen (buitenkant had geen nut gezien de parking op zijn werk, en de sneeuw op de weg), werd ik al meteen aangenaam verrast door een creatie van ons aller Oenatje!
Een onwijs mooie digidash lichtte op, waar zover ik het heb kunnen zien, alles van functioneerde!
Mijn dikke complimenten aan Oenat!!
Voor de rest, koni onderstel, volgens mij 40/40 verlaagd, Rieger ombouw (gaat eraf), 17" velgen, en een 1 arms-wisser.
De grootste fun bevind zich natuurlijk onder de motorkap.
De kap ging open, en daar prijkten 4 luchtfilters, met daaronder 2 setjes throttlebodies.
Met een klein beetje gas, en een draai aan het contactslot kwam het beestje tot leven.
Dik genieten, het rochelen van de kelken... zalig!!!
Eenmaal de auto over te hebben geschreven, en uiteraard wat geldjes achter te hebben gelaten, kon de terugreis beginnen.
De C Kadett voorop, even rustig aan met het gas, een tankstation te hebben bezocht, om daar erachter te komen dat de tankdop niet geopend kon worden met de sleutels die ik had ontvangen.
Een klein beetje balen, dan maar op naar het dinnetje thuis, om daar schoonbroertjelief met hamer en schroevendraaier aan het werk te zetten.
Een paar ferme tikken, en het slot sprong open.
Toen weer terug naar de pomp, het beestje had beetje last van een droge tank.
Na hem te hebben afgetankt, kon de terugreis beginnen.
Na een tijdje aarzelen kwam het kind in me los, en ging de toerenteller al snel richting plaatsen waar deze stationair niet zou komen.
Heerlijk, het gebrul onder de kap, lekker strak stuurtje, fijne wegligging... zalig!
Na enkele malen de 130 te hebben aangetikt, vond ik het wel weer welletjes geweest, om vervolgens lekker rustig naar huis te cruizen.