Laagvlieger...The complete story
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Laagvlieger...The complete story
Aangezien ik mijn Astra al heb vanaf 2001 (dik 8 jaar nu) leek het me wel leuk om even een van toen tot nu overzicht te maken.
In die tijd is er een hoop gebeurt aan de auto en aangezien de meeste project topics van het verleden weg zijn leek me dit wel een leuk idee.
Hoe begon het!
In 2001 was ik op zoek naar een andere auto.
Het moets een Astra GSi met C20XE worden Liefst Blauw. anders anthraciet.
Toen waren Astra GSi's moeilijk te vinden. Ze waren er haast niet. Op enkele importauto's na.
Toen begon net de GSi import op gang te komen. Helaas een hele hoop rotzooi gezien. Roest. teruggedraaide tellers.
Ellende dus.....
Ik zou het bijna opgeven en toen kwam ik hem tegen.
Blauw. C20XE. Netjes in de lak, origineel op wat leuek wegliggingsgoedies na.
Kosten: 17.999,- Gulden!
Inruil van me Toyota Celica. werd toen 13.000 piek.
Hier staat ie te glimmen voor de deur, Net opgehaald! (2001)
Goed te zien. Waaiertjes, wel behoorlijk verlaagd.
Motortje, C20XE powerrrr. Met helaas open filter maar wel met een Wiechers veerpootbrug!
Het Dashboard had helaas last van een kwaal die meerdere GSi's hadden. Afbladderende tellerbladen.:
Dat los je dan op met witte tellerplaten:
Ik had toen van die blauwe hoesjes om de lampjes heengedaan. Dat leek nergens naar. De dashboardverlichting werd een soort vies groene kleur.
Blauwe ledjes voor in je tellers waren nog niet te koop. Wat heb ik gedaan!
Bij de electronica boer losse blauwe superheldere ledjes gehaald (10 per stuk!!!!) en een partij voorschakelweerstanden.
De lampjes haalde ik uit die Osram voetjes. Ledjes met weerstand erin. En hoppa...
Een jaar later kon je ze kant en klaar kopen. Maar destijds was ik de eerste die Blauwe leds had in originele Osram voetjes!
Ik had toen een hele howto geschreven. Was wel lachen....Nu kun je het zo kopen.
Het resultaat:
Mijn gril was kapot. Dus dan gaan we maar over op TJOENING.
Men neme een Rieger grille!
En mijn eerste meeting met de toen nog zeer verse Astra GSi club!
Full Speed rosmalen 2002!!!
In die tijd is er een hoop gebeurt aan de auto en aangezien de meeste project topics van het verleden weg zijn leek me dit wel een leuk idee.
Hoe begon het!
In 2001 was ik op zoek naar een andere auto.
Het moets een Astra GSi met C20XE worden Liefst Blauw. anders anthraciet.
Toen waren Astra GSi's moeilijk te vinden. Ze waren er haast niet. Op enkele importauto's na.
Toen begon net de GSi import op gang te komen. Helaas een hele hoop rotzooi gezien. Roest. teruggedraaide tellers.
Ellende dus.....
Ik zou het bijna opgeven en toen kwam ik hem tegen.
Blauw. C20XE. Netjes in de lak, origineel op wat leuek wegliggingsgoedies na.
Kosten: 17.999,- Gulden!
Inruil van me Toyota Celica. werd toen 13.000 piek.
Hier staat ie te glimmen voor de deur, Net opgehaald! (2001)
Goed te zien. Waaiertjes, wel behoorlijk verlaagd.
Motortje, C20XE powerrrr. Met helaas open filter maar wel met een Wiechers veerpootbrug!
Het Dashboard had helaas last van een kwaal die meerdere GSi's hadden. Afbladderende tellerbladen.:
Dat los je dan op met witte tellerplaten:
Ik had toen van die blauwe hoesjes om de lampjes heengedaan. Dat leek nergens naar. De dashboardverlichting werd een soort vies groene kleur.
Blauwe ledjes voor in je tellers waren nog niet te koop. Wat heb ik gedaan!
Bij de electronica boer losse blauwe superheldere ledjes gehaald (10 per stuk!!!!) en een partij voorschakelweerstanden.
De lampjes haalde ik uit die Osram voetjes. Ledjes met weerstand erin. En hoppa...
Een jaar later kon je ze kant en klaar kopen. Maar destijds was ik de eerste die Blauwe leds had in originele Osram voetjes!
Ik had toen een hele howto geschreven. Was wel lachen....Nu kun je het zo kopen.
Het resultaat:
Mijn gril was kapot. Dus dan gaan we maar over op TJOENING.
Men neme een Rieger grille!
En mijn eerste meeting met de toen nog zeer verse Astra GSi club!
Full Speed rosmalen 2002!!!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Re: Laagvlieger...The complete story
nice die oude foto's
blok zag er netjes uit zeg, mooi schoon.
blok zag er netjes uit zeg, mooi schoon.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Laagvlieger...The complete story
Een 2002 Fotoshoot!
Let op de ORIGINELE C20XE einddemper!! Zoals ie nu net meer gemaakt wordt helaas.
Van het merk Leistritz!
Toen werd de GSi wel erg lawaaiig. De einddemper begaf het
Toen via het werk een Remus besteld 2X90 rond.
Let op de ORIGINELE C20XE einddemper!! Zoals ie nu net meer gemaakt wordt helaas.
Van het merk Leistritz!
Toen werd de GSi wel erg lawaaiig. De einddemper begaf het
Toen via het werk een Remus besteld 2X90 rond.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Laagvlieger...The complete story
Lache man !
Ik heb mijne nu ook bijna 8jr, alleen kocht ik hem al meteen met rieger grill en remus uitlaat.
( en een hele vette tankdopsticker...haha)
maar ok precies indezelfde kleur en met de waaiers !!
Lache als je kijkt hoeveel verschil onze auto's nu hebben !
Ik heb mijne nu ook bijna 8jr, alleen kocht ik hem al meteen met rieger grill en remus uitlaat.
( en een hele vette tankdopsticker...haha)
maar ok precies indezelfde kleur en met de waaiers !!
Lache als je kijkt hoeveel verschil onze auto's nu hebben !
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Laagvlieger...The complete story
Toen kwam er een ongeplanned projectje!
------->> PROJECT ROEST <<---------
Toen ik de auto een jaar in bezit had begonnen er wat bobbeltjes te ontstaan op me achterste wielkasten!
Ik heb een hekel aan roest. Dus dat moest weg!!!
Voor zeer weinig uit een oude voorraad van de schadeafdeling van Opel 2 achterschermen kunnen scoren.
Origineel alleen niet van een GSi. Dus zelf popnagels erin zetten en antennegat dichtlassen.
Maar voor €80 voor 2 nieuwe schermen hoor je mij niet klagen
De puntlasboor en de carroseriezaag kon erin!
Verse lak erop:
------->> PROJECT ROEST <<---------
Toen ik de auto een jaar in bezit had begonnen er wat bobbeltjes te ontstaan op me achterste wielkasten!
Ik heb een hekel aan roest. Dus dat moest weg!!!
Voor zeer weinig uit een oude voorraad van de schadeafdeling van Opel 2 achterschermen kunnen scoren.
Origineel alleen niet van een GSi. Dus zelf popnagels erin zetten en antennegat dichtlassen.
Maar voor €80 voor 2 nieuwe schermen hoor je mij niet klagen
De puntlasboor en de carroseriezaag kon erin!
Verse lak erop:
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Laagvlieger...The complete story
Fotoshoot verse lak (2002):
Eurofestival voor Opelrijders te Lelystad:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1_lUBpDmwh4&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1_lUBpDmwh4&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Electrisch dakmotortje ingebouwd en een Vectra B interieurlampje gemonteerd:
en toen BAM!
Ik wou 17" wielen!
Eurofestival voor Opelrijders te Lelystad:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1_lUBpDmwh4&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1_lUBpDmwh4&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Electrisch dakmotortje ingebouwd en een Vectra B interieurlampje gemonteerd:
en toen BAM!
Ik wou 17" wielen!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Laagvlieger...The complete story
Winter 2002.
Wat gaan we nu aan de Astra doen.....
Opties!!!
Ik had een splinternieuwe cruise control unit van een Zafira liggen. Die ging ik pas maken voor in de GSi.
En dat ging prima!!
BRRR
En een splinternieuwe luchtfilterbak besteld voor de C20XE. Ivm het stationair lopen en optrekken problemen die je krijgt met een open luchtfilter.
Gewoon minishootje:
2003....RAM festival rotterdam.
Met een maat op de foto:
Schakelproblemen!!! Koppeling ging erg zwaar en was bijna op.
Nieuwe erin dus:
Wat gaan we nu aan de Astra doen.....
Opties!!!
Ik had een splinternieuwe cruise control unit van een Zafira liggen. Die ging ik pas maken voor in de GSi.
En dat ging prima!!
BRRR
En een splinternieuwe luchtfilterbak besteld voor de C20XE. Ivm het stationair lopen en optrekken problemen die je krijgt met een open luchtfilter.
Gewoon minishootje:
2003....RAM festival rotterdam.
Met een maat op de foto:
Schakelproblemen!!! Koppeling ging erg zwaar en was bijna op.
Nieuwe erin dus:
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Laagvlieger...The complete story
2004
------------>> Project DigiDash <<------------
------------>> Project DigiDash <<------------
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Laagvlieger...The complete story
Januari 2005.
Langzaam kwamen er setjes voor achteraf montage van Xenon lampen in oudere auto's.
Helaas nog aardig aan de prijs. Zeker de H4 Bi-Xenon die ik had.
6500K. Een van de allereerste Bi-Xenonsetjes op de markt.
Kon ik met flinke korting aankomen:
Nieuwe clubsticker!
Remmen Upgrade:
Ferodo DS2500 Met B|Rembo max schijven!
Shootje:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/mIojjwjn4aA&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/mIojjwjn4aA&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/eM2W-ZH-VJo&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/eM2W-ZH-VJo&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Langzaam kwamen er setjes voor achteraf montage van Xenon lampen in oudere auto's.
Helaas nog aardig aan de prijs. Zeker de H4 Bi-Xenon die ik had.
6500K. Een van de allereerste Bi-Xenonsetjes op de markt.
Kon ik met flinke korting aankomen:
Nieuwe clubsticker!
Remmen Upgrade:
Ferodo DS2500 Met B|Rembo max schijven!
Shootje:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/mIojjwjn4aA&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/mIojjwjn4aA&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/eM2W-ZH-VJo&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/eM2W-ZH-VJo&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Laagvlieger...The complete story
2005
Onderhoud! Distributieriem en waterpomp:
Nog een verandering!!!
Irmscher achterlichten. Splinternieuw!!!
Nog een project!
Front upgrade!
1995 look met Blackmagic koplampen:
Custom Motorkapverlenger in staal:
Onderhoud! Distributieriem en waterpomp:
Nog een verandering!!!
Irmscher achterlichten. Splinternieuw!!!
Nog een project!
Front upgrade!
1995 look met Blackmagic koplampen:
Custom Motorkapverlenger in staal:
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Laagvlieger...The complete story
2006
Toen werd het tijd voor wat meer pit onder de motorkap.
iedereen neemt een Turbo. Ik neem dus een V6.
De 3 liter 24 klepper uiteraard.
De nieuwe V6 teller (km stand goedzetten)
Parts blok (C25XE):
En me eigen X30XE blok bijna klaar!
Ondertussen ergerde ik me dood aan gaten die in het dashboard zaten (van de vorige eigenaar) van een carkit.
Compleet ander dash inbouwen maar dan die wel heel is!
Verder met de techniek!
De versnellingsbak. De F28:
Inbouwen!
Ouwe eruit:
Ennn hij LOOPT!!!
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/dNvBvYmi4rY&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/dNvBvYmi4rY&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zYvlKHkjZCY&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/zYvlKHkjZCY&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Versterkte draagarmen en een ETC computer voor een V6:
Girling remmen:
Bij de RDW:
Toen werd het tijd voor wat meer pit onder de motorkap.
iedereen neemt een Turbo. Ik neem dus een V6.
De 3 liter 24 klepper uiteraard.
De nieuwe V6 teller (km stand goedzetten)
Parts blok (C25XE):
En me eigen X30XE blok bijna klaar!
Ondertussen ergerde ik me dood aan gaten die in het dashboard zaten (van de vorige eigenaar) van een carkit.
Compleet ander dash inbouwen maar dan die wel heel is!
Verder met de techniek!
De versnellingsbak. De F28:
Inbouwen!
Ouwe eruit:
Ennn hij LOOPT!!!
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/dNvBvYmi4rY&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/dNvBvYmi4rY&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zYvlKHkjZCY&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/zYvlKHkjZCY&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Versterkte draagarmen en een ETC computer voor een V6:
Girling remmen:
Bij de RDW:
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Laagvlieger...The complete story
2008
Montage van een betere koppeling:
En toen.......BOEM!! Een moment van onoplettendheid:
Compleet nieuw front en wielkast:
Nieuwe wielen:
Het nieuwe front. ook onder de kap hoogglans gespoten:
KLAAR!
Montage van een betere koppeling:
En toen.......BOEM!! Een moment van onoplettendheid:
Compleet nieuw front en wielkast:
Nieuwe wielen:
Het nieuwe front. ook onder de kap hoogglans gespoten:
KLAAR!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Laagvlieger...The complete story
En een TECH update!
Montage van een compleet RVS uitlaatsysteem:
En de stand nu!
2008/2009:
En nu heb ik een muisarm
Montage van een compleet RVS uitlaatsysteem:
En de stand nu!
2008/2009:
En nu heb ik een muisarm
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Laagvlieger...The complete story
Hulde! Nu de andere die-hards nog...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- marklukassen
- forum-gebruiker
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 04 mar 2009 19:57
- Locatie: Gelderland / 's-Heerenberg
- Contacteer:
Re: Laagvlieger...The complete story
Gaaf
''Me and my car may not look like much.. But we are pro at pretending to be ninja's!''
Re: Laagvlieger...The complete story
Mooi verhaal man,echte liefhebber.Zit aardig wat geld in.
In Opsporing Verzocht werd jouw GSi toch ook gebruikt las voorbeeldfoto
In Opsporing Verzocht werd jouw GSi toch ook gebruikt las voorbeeldfoto
Astra Station GSi 16v
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Laagvlieger...The complete story
Ja klopt!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Rellie opt werk
- forum-gebruiker
- Berichten: 1713
- Lid geworden op: 23 jun 2007 12:09
- Locatie: In mn eigen toko
Re: Laagvlieger...The complete story
Moooi Marcel Heb mijn GSi ook alweer sinds 2004, alleen staat hij nu nog even te wachten op het een en ander
DHZ Twente uw Opel specialist voor onderdelen, reparatie en tuning.
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
Re: Laagvlieger...The complete story
Dit is weer een topic waar je met plezier na kijkt
Re: Laagvlieger...The complete story
Mooi overzicht Marcel
hele blauwe led verhaal kwam weer erg bekend voor btw
hele blauwe led verhaal kwam weer erg bekend voor btw
W201 fan boy o_0
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Laagvlieger...The complete story
Hahah ja ik zat laatst nog te zoeken of ik die howto nog ergens had. Was wel lachen. Die hard zelf ledjes maken.
Zover was de Tuninghandel toen nog niet
Zover was de Tuninghandel toen nog niet
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Laagvlieger...The complete story
Update voor vandaag!
Ik heb hoofdsteunen achterin ingebouwd.
Waarom? Omdat het kan!
Origineel beugeltje monteren met popnagels!
Zo komt ie dan te zitten:
Beide leuningen klaar!
Gaten aftekenen en uitsnijden:
Tadaa!!!
Ik heb hoofdsteunen achterin ingebouwd.
Waarom? Omdat het kan!
Origineel beugeltje monteren met popnagels!
Zo komt ie dan te zitten:
Beide leuningen klaar!
Gaten aftekenen en uitsnijden:
Tadaa!!!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Laagvlieger...The complete story
Mooi verhaal en erg mooie auto! Hopelijk kan ik ook over een tijdje zo'n topic aanmaken.
Alleen wat zat dat GSi 16v logo op een gekke plek op de voorbumper
Zo heb ik ook nog het een en ander op de plank liggen...
Alleen wat zat dat GSi 16v logo op een gekke plek op de voorbumper
Precies...niet alles hoeft een reden te hebben tochLaagvlieger schreef:Ik heb hoofdsteunen achterin ingebouwd.
Waarom? Omdat het kan!
Zo heb ik ook nog het een en ander op de plank liggen...
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Laagvlieger...The complete story
Ja daar zattie toen ik hem kocht.pascal1109 schreef: Alleen wat zat dat GSi 16v logo op een gekke plek op de voorbumper
Ik vond het geen verkeerde plek eigenlijk.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Re: Laagvlieger...The complete story
mooie repo marcel, en idd die irmschers waren nieuw zonder reflector,