angel eyes merk sonars probleem met vast zetten
angel eyes merk sonars probleem met vast zetten
even een vraag: ik heb andere angel eyes. merk sonars
maar die zitten maar met twee boutjes vast aan de boven kant.
hoe kan ik de onder kant vast zetten? want je kan hem naar voren doen dus ze kunnen hem niet afstelen
heeft iemand een oplossing misschien? met een foto er bij?
ik hoor het wel je kan me ook mailen op e.nederlof2@chello.nl
maar die zitten maar met twee boutjes vast aan de boven kant.
hoe kan ik de onder kant vast zetten? want je kan hem naar voren doen dus ze kunnen hem niet afstelen
heeft iemand een oplossing misschien? met een foto er bij?
ik hoor het wel je kan me ook mailen op e.nederlof2@chello.nl
Re: angel eyes merk sonars probleem met vast zetten
zit sowieso volgens mij maar met 2 schroefjes aan de bovennkant en aan het knipperlicht en dan geklemd dacht ik
astra heeft te lang geduurt
gurdi schreef:zit sowieso volgens mij maar met 2 schroefjes aan de bovennkant en aan het knipperlicht en dan geklemd dacht ik
nee hij zit niet geklemd bij de knipperlicht alleen maar met twee schoefjes aan de bovenkant meer niet ander onder kant zit niks daarom kan je hem naar voore doen
zijn ze nieuw niks afgebroken ofzo? kan me namelijk vaag herrinneren dat er aan de onderkant van de lamp een blokje zit dat hem klemt
gurdi schreef:zijn ze nieuw niks afgebroken ofzo? kan me namelijk vaag herrinneren dat er aan de onderkant van de lamp een blokje zit dat hem klemt
ze zijn nieuw vrijdag gehaald bij nl power dus ik snap het ook niet waarom in ze niet goed vast krijg dit zijn ze
oke, nee volgens mij zitten ze echt allen boven vast want onder is een bevestiging voor de grill.
maar die 2 daar boven in zitten die dan wel goed vast. niet dat plastic dolgedraaid waardoor ze niks meer vasthouden
als die goed vastzitten is er volgens mij al geen beweging meer in.
plastic is niet zo flexibel. dat het dan nog kan bewegen.
maar die 2 daar boven in zitten die dan wel goed vast. niet dat plastic dolgedraaid waardoor ze niks meer vasthouden
als die goed vastzitten is er volgens mij al geen beweging meer in.
plastic is niet zo flexibel. dat het dan nog kan bewegen.
- chris1508
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 3.0 v6, ford focus 1.6 ecoboost
k heb ook dat probleem gehad. k heb een ijzeren lipje gebogen in een U vorm die aan de boven kant aan elkaar komen.
aan de zijkant van de kop lamp zit een lip van plastic tegen de beplating aan. hier heb ik het ijzeren lipje overheen gebogen. dus zodat hij het stuk plastic vast houd aan de ijzeren front. en natuurlijk netje weg drukken bij de knipperlichten.
chris
aan de zijkant van de kop lamp zit een lip van plastic tegen de beplating aan. hier heb ik het ijzeren lipje overheen gebogen. dus zodat hij het stuk plastic vast houd aan de ijzeren front. en natuurlijk netje weg drukken bij de knipperlichten.
chris
GSI 2.5 24v
heb je daar een foto van hoe je dat gedaan heb iemand anders heb tegen me gezegt dat je het ook met een ripje vast kan zeten aan de onder kantchris1508 schreef:k heb ook dat probleem gehad. k heb een ijzeren lipje gebogen in een U vorm die aan de boven kant aan elkaar komen.
chris
ripjes kun je alles mee vast zetten:P
idd wat gurdi zegt ti-reps op wat slimme plekken en muurvast overleven zelfs aanrijdingen
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
c18xe schreef:idd wat gurdi zegt ti-reps op wat slimme plekken en muurvast overleven zelfs aanrijdingen
oke dan, dan doe ik dat wel even bedankt voor de tip
even nog 1 ding met welke stel je de licht omhoog die langen die er zit of die twee kleintjes ik hoor het wel
had je in je orginele koplampen elec hoogteverstelling? zoja kan je deze overzetten!
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
- GrinX
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Gewoon niet monteren.
Is rommel.
Loszittende lampen is bij mijn weten zelfs apk afkeur.
Als je persé angeleyes wilt, neem dan FK, die kun je op de orginele punten bevestigen.
Is rommel.
Als je persé angeleyes wilt, neem dan FK, die kun je op de orginele punten bevestigen.
Grtz, GrinX
heey grinx.
Ik heb ook de fk's maar zie zo snel niet wat dat extra puntdan zou moeten zijn. zie wel een paar uitsteeksels alleen die komen iig nergens tegen aan icm een rieger grill.
toch zit die muurvast.
en met tire-wraps vastzetten dan zit de lamp toch niet los en dan toch ook geen afkeur?
Ik heb ook de fk's maar zie zo snel niet wat dat extra puntdan zou moeten zijn. zie wel een paar uitsteeksels alleen die komen iig nergens tegen aan icm een rieger grill.
toch zit die muurvast.
en met tire-wraps vastzetten dan zit de lamp toch niet los en dan toch ook geen afkeur?
Verschil met sonar en fk's.
Fk's zit ook vast op het punt waar de knipper en de hoofdunit bijelkaar komen vastgezet dat punt mis je met sonar omdat de knipperlicht met de hoofdunit vastzit.
De sonar's die ik had, had ik aan de onderlip vastzitten met een tierap.
Omdat ze te los zaten werd het apk afkeur.
Na anderhalve maand kreeg ik een extra mankement bij nl: vochtprobleem
hele zooi eruit en fk's gekocht en voila geen problemen meer.
Fk's zit ook vast op het punt waar de knipper en de hoofdunit bijelkaar komen vastgezet dat punt mis je met sonar omdat de knipperlicht met de hoofdunit vastzit.
De sonar's die ik had, had ik aan de onderlip vastzitten met een tierap.
Omdat ze te los zaten werd het apk afkeur.
Na anderhalve maand kreeg ik een extra mankement bij nl: vochtprobleem
hele zooi eruit en fk's gekocht en voila geen problemen meer.
nee dat heb die niet elec hoogteverstellingc18xe schreef:had je in je orginele koplampen elec hoogteverstelling? zoja kan je deze overzetten!
GrinX schreef:Gewoon niet monteren.
Is rommel.
ik heb fk gehad maar die heb ik er uit gegooit om dat ik storing had in die kabel van fk die er bij zit, daarom heb ik nu ander gekocht
storing in de kabel?
gurdi schreef:storing in de kabel?
ja dan dee me licht het en dan weer niet nu heb ik er geen last meer van met doe ander die ik heb gekocht
oke had je gekeken of niet die relais kapot waren die erbij zitten en je kon ze ook nog direct aansluiten. maar goed, als je deze goed bevestigd krijg is het prima, ben alleen zo een fan van tire-wraps. k zal morgen eens voor je naar mijn lamp kijken want ben nog steeds van mening dat die alleen bovenin strak vastzitten en geen beweging meer in zit.
oke ik hoor het morgen wel van je.gurdi schreef:oke had je gekeken of niet die relais kapot waren die erbij zitten en je kon ze ook nog direct aansluiten. maar goed, als je deze goed bevestigd krijg is het prima, ben alleen zo een fan van tire-wraps. k zal morgen eens voor je naar mijn lamp kijken want ben nog steeds van mening dat die alleen bovenin strak vastzitten en geen beweging meer in zit.
die relais waren heel ook die hadik toen ook na gekeken
gister geen tijd gehad vanavond waarschijnlijk wel.
gin het bij jou oop moerlijk met afstellen ik ben bij kwit fit geweest op me licht af te stellen maar kom geen beweging in hoe kan dat 1 lamp sta wel goed alleen aande steur kant nietgurdi schreef:gister geen tijd gehad vanavond waarschijnlijk wel.
heb niks afgesteld. weet niet hoe hoog die mag enzo. ik weet dat licht beeld mooi is maar hij is nog niet op de openbare weg, als die naar de apk gaat gebeurt dat wel.
gurdi schreef:heb niks afgesteld. weet niet hoe hoog die mag enzo. ik weet dat licht beeld mooi is maar hij is nog niet op de openbare weg, als die naar de apk gaat gebeurt dat wel.
oke dan ik kijk wel dat ik er uit kom met het af stellen hoop ik maar