Restauratie Blazer
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Restauratie Blazer
Voor de liefhebbers zal ik hier beetje de vooruitgang bijhouden van de restauratie van mijn Chevrolet Blazer.
Het wordt een langdurig project. Maar dat is niet erg. Je moet wel iets te doen hebben he
Ik begin met het technische deel.
Motorisch is er weinig mis mee. Binnenkort even bougies vervangen, en de automaat lekt ietwat olie op de wartel van de koellus in de radiateur. Verders loopt ie prima.
Electrisch is het een drama. Niets werkt Overal zijn kabels getrokken en afgeknipt, en doorverbonden enzo.
Lijkt nergens op.
Daar heb ik nog een hoop werk aan dus.
Carrosserie heeft plekjes genoeg. Motorkap is slecht, verders issie best netjes, dus dat hoeft niet direct. Eerst technisch voor elkaar maken. Mooi maken doen we later
De auto:
Het begin:
Schoonmaken/repareren van het instrument:
Alle lampjes vervangen:
De lichtschakelaar bleek kapot.
Door hem anders aan te sluiten werkt hij gewoon zoals het hoort alleen mis ik dan de dimfunctie van de instrumentenverlichting. Niet zo erg vind ik.
Alle V-snaren vervangen:
Klein voorbeeldje van de electra-ellende
Bezig geweest met het maken van een relaisschakeling voor de koplampen.
Ik wil de hoofdstroom niet meer door de schakelaar zelf hebben maar via relais.
Ook had ik een hardnekkig probleem met de tailgate window
Nu blijkt waarom; Het mechaniek draait dol als ie bijna boven is. Dat hebben ze nu "opgelost" door met 2 alu platen het bereik van het mechaniek te verkorten. Alleen wil hij nu dus niet meer helemaal los. GRRR
Ook het slot/slingermechaniek is gaar:
Ik heb het geen van beide beter kunnen krijgen dan dat het was.
IK moet op zoek naar een ander schaarmechaniek.
Het wordt een langdurig project. Maar dat is niet erg. Je moet wel iets te doen hebben he
Ik begin met het technische deel.
Motorisch is er weinig mis mee. Binnenkort even bougies vervangen, en de automaat lekt ietwat olie op de wartel van de koellus in de radiateur. Verders loopt ie prima.
Electrisch is het een drama. Niets werkt Overal zijn kabels getrokken en afgeknipt, en doorverbonden enzo.
Lijkt nergens op.
Daar heb ik nog een hoop werk aan dus.
Carrosserie heeft plekjes genoeg. Motorkap is slecht, verders issie best netjes, dus dat hoeft niet direct. Eerst technisch voor elkaar maken. Mooi maken doen we later
De auto:
Het begin:
Schoonmaken/repareren van het instrument:
Alle lampjes vervangen:
De lichtschakelaar bleek kapot.
Door hem anders aan te sluiten werkt hij gewoon zoals het hoort alleen mis ik dan de dimfunctie van de instrumentenverlichting. Niet zo erg vind ik.
Alle V-snaren vervangen:
Klein voorbeeldje van de electra-ellende
Bezig geweest met het maken van een relaisschakeling voor de koplampen.
Ik wil de hoofdstroom niet meer door de schakelaar zelf hebben maar via relais.
Ook had ik een hardnekkig probleem met de tailgate window
Nu blijkt waarom; Het mechaniek draait dol als ie bijna boven is. Dat hebben ze nu "opgelost" door met 2 alu platen het bereik van het mechaniek te verkorten. Alleen wil hij nu dus niet meer helemaal los. GRRR
Ook het slot/slingermechaniek is gaar:
Ik heb het geen van beide beter kunnen krijgen dan dat het was.
IK moet op zoek naar een ander schaarmechaniek.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Restauratie Blazer
Next! het opknappen van het dashboardpaneel.
Zo zag hij er uit:
Lijmresten na het verwijderen van de originele Cheyenne folie:
Het opnieuw beplakken van de originele maskers met folie wat erg op de Cheyenne folie lijkt:
Alle lijmresten verwijderd en klaar maken om de chromen randjes weer te spuiten:
Zo zag hij er uit:
Lijmresten na het verwijderen van de originele Cheyenne folie:
Het opnieuw beplakken van de originele maskers met folie wat erg op de Cheyenne folie lijkt:
Alle lijmresten verwijderd en klaar maken om de chromen randjes weer te spuiten:
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Restauratie Blazer
Volgende! Uiterlijk en dashboard nog niets mee verder gekomen helaas.
Ik had een probleem met de knipperlichten en remlichten. Af en toe was knipperlicht net een wissellicht. Knipperde om en om links en rechts, remlicht dat aan 1 kant bleef hangen of gewoon niet meer wou stoppen met knipperen.
Nu voelde ik al dat de richtingaanwijzerschakelaar erg gammel aanvoelde en dat daar het probleem zat.
Ok het stuur verwijderen....Was een verschrikkelijk karwei. Een vorige eigenaar heeft de stuuras en de gaten waar de bouten van de trekker in komt goed verkloot. Was erg veel werk...maar uiteindelijk wel gelukt:
De schakelaar. Er misten 2 veertjes. 1 lag in de kolom. Die heb ik weer teruggevonden, en de ander (voor het uitzetten bij sturen) was afgebroken en niet meer te fiksen:
Veer weer gemonteerd en contracten even gereinigd en in de contactvet gezet:
En het zooitje weer terugbouwen:
Schakelaar voelt nu lekker stevig en weer als nieuw. Ook de verlichting werkt nu naar behoren.
Alleen valt me wel op dat hij linksaf langzamer knippert dan rechtsaf. Maargoed das niet zo belangrijk.
Ook een begin gemaakt met de verlichting. Sidemarkers deden het helemaal niet. Achter zaten geen lampjes in du sdie er maar even ingedrukt. Dan werkt dat ook weer.
Volgende stap worden de sidemarkers voor en de stads/knipperlichten goed aansluiten.
Ik had een probleem met de knipperlichten en remlichten. Af en toe was knipperlicht net een wissellicht. Knipperde om en om links en rechts, remlicht dat aan 1 kant bleef hangen of gewoon niet meer wou stoppen met knipperen.
Nu voelde ik al dat de richtingaanwijzerschakelaar erg gammel aanvoelde en dat daar het probleem zat.
Ok het stuur verwijderen....Was een verschrikkelijk karwei. Een vorige eigenaar heeft de stuuras en de gaten waar de bouten van de trekker in komt goed verkloot. Was erg veel werk...maar uiteindelijk wel gelukt:
De schakelaar. Er misten 2 veertjes. 1 lag in de kolom. Die heb ik weer teruggevonden, en de ander (voor het uitzetten bij sturen) was afgebroken en niet meer te fiksen:
Veer weer gemonteerd en contracten even gereinigd en in de contactvet gezet:
En het zooitje weer terugbouwen:
Schakelaar voelt nu lekker stevig en weer als nieuw. Ook de verlichting werkt nu naar behoren.
Alleen valt me wel op dat hij linksaf langzamer knippert dan rechtsaf. Maargoed das niet zo belangrijk.
Ook een begin gemaakt met de verlichting. Sidemarkers deden het helemaal niet. Achter zaten geen lampjes in du sdie er maar even ingedrukt. Dan werkt dat ook weer.
Volgende stap worden de sidemarkers voor en de stads/knipperlichten goed aansluiten.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Restauratie Blazer
Dashboardpaneel klaar!
Stukken beter dacht ik zo!
Voor:
Na:
De conversie naar de electrische tail gate window:
Het zaakje werkt. Alleen moet ik er een keer verder mee als ik wat beter te been ben, want halverwege loopt hij ergens vast tegen het mechaniek. Zal dan even kijken wat er aan te stellen is.
Ook bezig geweest met de aircoschakelaar.
Deze werkte alleen als je hem paar keer heen en weer trok en aandrukte.
Gedemonteerd, en de contacten waren flink vervuild.
Deze schoongemaakt en voorzien van verse contactvet:
Ben ook bezig geweest met het trekken van kabels voor de electra achter. Verlichting, accessoires enzo.
Was nog een hele klus.
Zo..door de flits ziet het er knap roestig uit
Binnekort maar eens bezig met het chassis afbikken en tectyleren.
Stukken beter dacht ik zo!
Voor:
Na:
De conversie naar de electrische tail gate window:
Het zaakje werkt. Alleen moet ik er een keer verder mee als ik wat beter te been ben, want halverwege loopt hij ergens vast tegen het mechaniek. Zal dan even kijken wat er aan te stellen is.
Ook bezig geweest met de aircoschakelaar.
Deze werkte alleen als je hem paar keer heen en weer trok en aandrukte.
Gedemonteerd, en de contacten waren flink vervuild.
Deze schoongemaakt en voorzien van verse contactvet:
Ben ook bezig geweest met het trekken van kabels voor de electra achter. Verlichting, accessoires enzo.
Was nog een hele klus.
Zo..door de flits ziet het er knap roestig uit
Binnekort maar eens bezig met het chassis afbikken en tectyleren.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Restauratie Blazer
Lekker bezig Marcel. Wel geduldklusjes, allemaal.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Restauratie Blazer
Zo weer verder met de techniek.
Ik ergerde me dood aan de Bougies!!!
Made in Japan
Nieuwen erin dan maar:
Vandaag stond op de planning het brandstofsysteem eens aan te pakken aangezien hij heel slecht tot niet op benzine wil lopen.
1,5 jaar terug toen de gasinstallatie erin kwam was de laatste keer dat hij erop gelopen heeft. Dat was bij de vorige eigenaar.
Ik wil hem zowel op gas en benzine kunnen rijden. Dus dat moet weer gaan werken.
Begonnen met het vervangen van wat benzineslangen die verdroogt waren.
Daarna..tijd voor de carburateur.
Daar zittie!
Eraf ermee:
Oewww die vlotterkamers zijn smerig!! De 2 fijnfilters in de feul inlet zaten ook zowat dicht:
Zowww....stukken schoner:
En het spulletje weer in elkaar zetten. Ik vind dit trouwens erg makkelijke carbs om iets aan te doen. Je kan overal makkelijk bij en alles kan mooi uit elkaar. Ik kreeg alleen 2 sproeiers niet los onderin de vlotterkamer. Maar die waren mooi open dus laat maar lekker zitten
De schone carb:
Ook gelijk even de rest van de ontsteking aanpakken. Zonder de carburateur erop is het veel beter bijkomen
En toen starten........op benzine.....
Geen suc6 helaas. De bezinepomp is lek!!!
Het membraan zal wel verdroogt zijn na jaren loos te pompen want de brandstof kwam uit de ontluchtingsgaten zetten en uit de kant waar de nok zit.
Ik heb de pomp weer gemonteerd maar zonder slangen en leidingen. Anders loopt me carter vol benzine.
Eerst maar weer eens een pomp bestellen.
Ik ergerde me dood aan de Bougies!!!
Made in Japan
Nieuwen erin dan maar:
Vandaag stond op de planning het brandstofsysteem eens aan te pakken aangezien hij heel slecht tot niet op benzine wil lopen.
1,5 jaar terug toen de gasinstallatie erin kwam was de laatste keer dat hij erop gelopen heeft. Dat was bij de vorige eigenaar.
Ik wil hem zowel op gas en benzine kunnen rijden. Dus dat moet weer gaan werken.
Begonnen met het vervangen van wat benzineslangen die verdroogt waren.
Daarna..tijd voor de carburateur.
Daar zittie!
Eraf ermee:
Oewww die vlotterkamers zijn smerig!! De 2 fijnfilters in de feul inlet zaten ook zowat dicht:
Zowww....stukken schoner:
En het spulletje weer in elkaar zetten. Ik vind dit trouwens erg makkelijke carbs om iets aan te doen. Je kan overal makkelijk bij en alles kan mooi uit elkaar. Ik kreeg alleen 2 sproeiers niet los onderin de vlotterkamer. Maar die waren mooi open dus laat maar lekker zitten
De schone carb:
Ook gelijk even de rest van de ontsteking aanpakken. Zonder de carburateur erop is het veel beter bijkomen
En toen starten........op benzine.....
Geen suc6 helaas. De bezinepomp is lek!!!
Het membraan zal wel verdroogt zijn na jaren loos te pompen want de brandstof kwam uit de ontluchtingsgaten zetten en uit de kant waar de nok zit.
Ik heb de pomp weer gemonteerd maar zonder slangen en leidingen. Anders loopt me carter vol benzine.
Eerst maar weer eens een pomp bestellen.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Re: Restauratie Blazer
Goed bezig Marcel! heel gaaf project wel hoop werk allemaal denk?
Zaten zeker wat sproeiers dicht ge-gomt in de carburateur? nu alles weer lekker schoon netjes man.
leuk project om te volgen en een hele stoere wagen suc6.
Zaten zeker wat sproeiers dicht ge-gomt in de carburateur? nu alles weer lekker schoon netjes man.
leuk project om te volgen en een hele stoere wagen suc6.
Re: Restauratie Blazer
goed bezig, lekker veel foto's
dash paneel is erg mooi geworden
dash paneel is erg mooi geworden
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Restauratie Blazer
Lekker aan het hobby-en zo te zien
Mooie bekleding op je stoelen ook
Mooie bekleding op je stoelen ook
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Restauratie Blazer
mooi he! Burbury bekleding
Maar het is allemaal wel een hoop werk hoor. Kwa tijd dan.
Maar beetje bij beetje wordt het steeds beter en mooier.
Maar het is allemaal wel een hoop werk hoor. Kwa tijd dan.
Maar beetje bij beetje wordt het steeds beter en mooier.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Re: Restauratie Blazer
voor onderdelen kan je goed terecht bij klinkien parts uit westerhaar die doen alleen maar met dat spul en hebben ook veel 2e hands liggen
de fiets is toch zo slecht niet.........
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
- Locatie: Coevorden
Re: Restauratie Blazer
auto start toch altijd eerst op benzine ... of is da alleen bij nieuwe instalaties zo?
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Re: Restauratie Blazer
Zo jij bent druk bezig geweest.
Mooi man!
Mooi man!
Re: Restauratie Blazer
Wat een megaformaten zeg met alles qua stekkers, huizen, etc.
Sja dat interieur is gewoon fenomenaal mooi.
Die wannabee in strand niet strand had dat niet. Fenomenaal interieur. Intiereur is een droom. In het echt helemaal.
Sja dat interieur is gewoon fenomenaal mooi.
Die wannabee in strand niet strand had dat niet. Fenomenaal interieur. Intiereur is een droom. In het echt helemaal.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Restauratie Blazer
Thnx voor de tip adriaan!
@Erwin: Neej. Dat doen alleen injectiemotoren.
Deze kan helemaal zelfstandig alles op gas doen. Dus ook starten.
Je kan zelfs een soort dummy carburateur krijgen. Dat is alleen een gasklep zeg maar.
Dan kun je het complete benzinesysteem verwijderen.
@Erwin: Neej. Dat doen alleen injectiemotoren.
Deze kan helemaal zelfstandig alles op gas doen. Dus ook starten.
Je kan zelfs een soort dummy carburateur krijgen. Dat is alleen een gasklep zeg maar.
Dan kun je het complete benzinesysteem verwijderen.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
- Locatie: Coevorden
Re: Restauratie Blazer
ok en pakt zoiets altijd aan dan ,ook bij koud weer of wordt er iets voor verwarmt?
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Re: Restauratie Blazer
Ziet er netjes uit Marcel, gaat allemaal wel goed komen
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Restauratie Blazer
Neej hoor wordt niets voorverwarmd ofzo.Erwin_dude schreef:ok en pakt zoiets altijd aan dan ,ook bij koud weer of wordt er iets voor verwarmt?
Pakt altijd aan. Ding heeft ook dual feed zeg maar.
2 aparte verdampers in een zeg maar.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
- Locatie: Coevorden
Re: Restauratie Blazer
ok interessant zeg, meende altijd dat ze allemaal op benzine starten ,
maar nieuwe injectie motoren waarom kunnen die eigelijk niet op gas starten dan??
maar nieuwe injectie motoren waarom kunnen die eigelijk niet op gas starten dan??
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Restauratie Blazer
Geen idee. Ik ben geen gas specialist
Zal wle iets te maken hebben met de sensoren enzo.
Zal wle iets te maken hebben met de sensoren enzo.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Restauratie Blazer
Mooi project !
- Rellie opt werk
- forum-gebruiker
- Berichten: 1713
- Lid geworden op: 23 jun 2007 12:09
- Locatie: In mn eigen toko
Re: Restauratie Blazer
Goed bezig
DHZ Twente uw Opel specialist voor onderdelen, reparatie en tuning.
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Restauratie Blazer
Zo! Ook bij een Blazer gaat de hemel wel eens hangen!!
Met wat hulp dus zelf een nieuwe gemaakt:
De oude "vorm" zeg maar waar de originele bekleding opgeplakt zat. Deze even goed gereinigd en dan issie weer als nieuw:
5 mm schuimrubber geplakt op de drager:
Gebroken wit skai leer eroverheen geplakt:
Bijnsijden:
Afdekpanelen spuiten:
TADAA!!
Met wat hulp dus zelf een nieuwe gemaakt:
De oude "vorm" zeg maar waar de originele bekleding opgeplakt zat. Deze even goed gereinigd en dan issie weer als nieuw:
5 mm schuimrubber geplakt op de drager:
Gebroken wit skai leer eroverheen geplakt:
Bijnsijden:
Afdekpanelen spuiten:
TADAA!!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Restauratie Blazer
Het is toch gewoon heel? Ja slechte grap heLaagvlieger schreef: Gebroken wit skai leer eroverheen geplakt:
Maar ook hier weer lekker aan het hobby-en zo te zien
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility