stootstript blijft niet meer zitten

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Plaats reactie
Da Evil Michael
forum-gebruiker

stootstript blijft niet meer zitten

Bericht door Da Evil Michael »

heey jongens,

ik heb 2 vragen:

1: op mijn astra zitte stootstrippen. nou ben ik er 1tje onderweg verloren. hoe dit kan ik zou het echt niet weten.
nou heb ik pas gelede een andere stootstrip gehaald op de sloop, maar toen ik net mijn auto even ging verplaatse, omdat de kindere hier in de buurt aan het spele ware vlakbij mijn astra, zag ik dat die stootstrip weer op de grond lag. nou is mijn vraag hoe kan ik die strip weer het beste erop zette zodat deze wel goed blijft zitte¿¿¿

2: aangezien toch die stootstrip los komt wil ik misschien ze er toch afhalen. hoe kan ik deze het beste verwijderen. dus ook de metalenstrip waar de stootstrip op geklikt zit en de eventuele lijmrest(weet niet hoe de metale strip vast zit)¿¿
Laatst gewijzigd door Da Evil Michael op 01 jun 2009 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
:lol: 8) :twisted: It's not about the miles per gallon, but about the smiles per gallon :twisted: 8) :lol:

Irmscher promoteam 8)
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Contacteer:

Re: stotstript blijft niet meer zitten

Bericht door Laagvlieger »

Hoe heb je de nieuwe erop gezet dan?
Dat metalen hoort NIET los te komen van de rubberen strip. Dat wordt als 1 geheel vervangen.
De stootstrip zit vast met goede dubbelzijdige tape.
Voorzichtig lostrekken (evt een snijdraad erlangs trekken) en pas op dat je geen deuken in de deur trekt.
Als ie eraf is begint de zware klus....lijmresten verwijderen.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Da Evil Michael
forum-gebruiker

Re: stotstript blijft niet meer zitten

Bericht door Da Evil Michael »

die van de sloop heb ik voorzichtig eraf gtrokke. puur alleen het kunstof gedeelte, want het metale gedeelte zat nog op mijn astra. maar dan zal ik binnenkort eens gaan kijke wat ik ermee ga doen. of erop laten zitte of er volledig af halen.
zit nog heel erg te twijfele wat ik ermee moet doen.

maar bedankt voor de info marcel
:lol: 8) :twisted: It's not about the miles per gallon, but about the smiles per gallon :twisted: 8) :lol:

Irmscher promoteam 8)
Trompie
forum-gebruiker
Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
Contacteer:

Re: stootstript blijft niet meer zitten

Bericht door Trompie »

ik heb ooit eens bij een station de strips eraf gehaald. Voorzichtig losgetrokken, ventiel in de boormachine en de lijmresten weg poetsen.
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Plaats reactie