chris 3.0 v6 GSI: restauratie gaat door en een vraag (update 17/9)
- chris1508
- forum-gebruiker
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 16 okt 2008 21:46
- Auto('s): astra gsi 3.0 v6, ford focus 1.6 ecoboost
chris 3.0 v6 GSI: restauratie gaat door en een vraag (update 17/9)
chris dubbel gsi:nieuw stroom schema elektrisch waterpompje#FF0000]16v[/color][/i]
hallo,
ik dacht ik begin hier ook even een toppic voor jullie maar ook voor me zelf om alles bij te houden
nu zal er niet zo dramatisch veel ineens veranderen of een dikke v6 er in worden gehangen, al is dat wel een punt waar ik naar toe wil gaan .
waar het allemaal mee begon:
motor: c18xe
bouwjaar: 1994
kenteken: jg-tr-??
09-2008
de auto gekocht van mijn collega.
later er achter gekomen dat er veel achterstallig onder houd aan zat door dat de auto uit elkaar is geweest.
door mijn collega gedaan:
* nieuwe zijschermen
* motor er uit gelepeld en nieuwe pakkingen gemonteerd
* terwijl de motor er uit was en nieuwe schermen er in zaten opnieuw gespoten
(de schermen zijn orgineel GM doordat hij ervoor bij opel heeft gelopen)
ik ben veder gegaan
door dat ik nog geen rijbewijs had mocht de auto op mijn werk staan al zorgde dat toch voor een paar spanende momenten
uiteindelijk bijna elke vrije zaterdag (ik werk om de zaterdag) als nog om 10 over 7 uit bed om om 8 uur op het werk te zijn.
1e zaterdag: was de auto poetsen
2e zaterdag: wielen balanceren, velgen schoon maken
3e zaterdag: raare geur in de auto,
mijn collega: zit er dan een interieur filter in de astra??
4e zaterdag eindelijk uitslapen had de week er op rij examen
gelukkig ging toen alles goed rijbewijs gehaald nu nog een paar dagen wachten op het pasje
pasje binnen wou de auto gelijk op naam zetten (had hem geschorst maar achteraf was dat iets duurder)
maar toen waaren de auto papieren weg savonds weer gevonden in de rug zak die ik toen mee had naar het werk, deze lag bij een kameraad van mijn broer:worship:
de volgende dag vrij genomen tot half 10 zodat ik tijd had om de auto op naam te zetten, stiekem naar het postkantoor met de auto.
V-snaar en motersteun
ondertussen nog een motorsteun afgebroken bij het vervangen van de v-snaar
iets te letterlijk gelezen. als je de steun los draaid kun je zo met een bande lepel de steun weg drukken en kun je de v-snaar demonteren. ik natuurlijk nooit gedacht dat er ook een tweede bout in had kunnen zitten
maar plaatselijk sloop had nog een astra station staan die de zelfde steun had dus die nog opgehaald, (en trouwens nog veel meer opels - astra station, hatchback & calibra.)
angel eyes en rieger grill
mijn collega had nog een rieger grill en angel eyes liggen. over gekocht voor een helle scherpe prijs.
gelijk er in gezet savonds maar het ziet er super gaaf uit
mijn exuus voor de slechte kwaliteit foto's
versnellingsbak en druklager
uiteindelijk om het duidelijk hoorbare druklager te vervangen. gelijk ook de druk groep en de koppelings platen vervangen.
het duurde even, maar een snel belletje met DHZ twente kwam ik erachter dat het makkelijkst is om het subframe er onder weg te draaien. zo gezegt zo gedaan subframe er onder weg, bak er achter weg. druk lager lager proberen rond te draaien maar dat ding zat zo vast als maar kon.
alles weer terug bouwen bak afstellen, hmm de 5e versnelling gaat niet hellemaal vlekkeloos. eerst een harde tik naar rechts en dan voor. het was al laat dus een punt voor later.
afdekplaatje en bougie kabels
mijn collega had weer iets leuk in de schuur gevonden een rood afdekplaatje.
ik had er namelijk een zwarte op zitten en een rode auto met een rood afdek plaatje staat wel net zo leuk
dus ik begin heel opgewekt mijn oude plaatje los te draaien tot dat ik iets heel raar tegen kwam. ja precies bougie kabels
maar die van mij zagen er iets anders uit dan toch de meeste doen.
ik vermoed dat dit ook het probleem was van het toppic 250000 km en problemen viewtopic.php?f=3&t=11965
carterpakking
toen kwam de carter pakking aan de beurt, ik dacht toch nog iets orgineels aan die auto houden dus eentje bij de dealer bestelt.
alles gedacht goed geregeld te hebben. heb het kenteken door gegeven en motorcode aan gegeven dat het om een GSI uit '94 ging. ik zou hem vrijdag of zaterdag hebben, nou geen enkel probleem dus ik haal hem zaterdag op. alles er netjes onder weg bouwen. kom nog een stuk verot uitlaat tegen dat word iets voor later.
wil ik de pakking passen maar dat ging niet de pakking was vooraan aan de bakzeide een hoek in plaats van rond aflopende.
dus ik weer naar de dealer op bellen nummer door gegeven neej er was door iemand een fout gemaakt en toch nog voor een 2.0 GSI bestelt. ik dus hellemaal over de zeik tegen die vent . ik kon langs komen en dan zou er een nieuwe bestelt worden. maar daar was ik niet mee geholpen de auto moest lopen op het einde van de dag. uiteindelijk vloeibare pakking gebruikt (niet te veel) en toen weer monteren. netjes toen de pakking uitgehard was weg snijden en klaar was chris
fusee kogels en stuurkogel
uiteindelijk weer een vrije zaterdag om aan de auto te sleuten, de zondag erna zou ik met kameraden voor een paar dagen naar belgie gaan.
dus ik had het stuur iets scheef staan heb het al eerder proberen los te halen maar dat werkte niet. dit keer bij het stuur huis de helle stang losgehaalt in de werk bank en warm stoken.
aan een kant nieuwe kogel erop doordat deze speling had, gelijk 2 fusee erop door dat deze ook spelen hadden.
en toch wou ik die vijfde versnelling goed hebben voor het weekend weg. samen met mijn collega/broer op nieuw proberen af te stellen. uiteindelijk dacht ik het te hebben maar kwam snel bedrogen uit. op het einde van de dag wou weg rijden bij de stoplichten ineens in de 3e versnelling . uiteindelijk mocht ik van mn broer de fiesta ( ford fiest 1.8 xr2i ) meenemen.
leuk autootje om mee door de ardenne te rijden maar had toch liever de astra gehad.
schakelpennetje en afstellen
door rondvragen op het forum kreeg ik van laagvlieger, bart(astra) en astra gsi een mooie uitleg van hoe het moest. maar door mijn verkeerd begrijpen wou ik de bak vast zetten in het bijvul/ontluchtings gaatje
de volgende dag weer verder gegaan met de goed info. nog steets geen 5e versnelling uiteindelijk niels gebeld die de laatste door slag geven tip gaf: schakel pinnetje. snel naar de dealer nieuw pinnetje op halen en weer snel terug pin er uit slopen nieuwe er in, afstellen, en perfect schalen
met links de nieuwe en de twee rechtsen hoort 1 linkse te zijn
hemelvaartdag foto shoot
4-juni-09: xenon
wat ik toch altijd al wilde was xenon voor op de astra. ik had de angel eyes al en dan met xenon vind ik zelf echt super gaaf staan. beste;t bij de brezan. splinternieuwe h1 xenon:D moest zoals vel weten de lamp aanpassen:| niet zown heel groot probleem een klein stukje vrezen en het was gebeurt.
het zit er in ik zal nog eens een foto maken.
er zit 8000k in en het geeft echt bergen licht, geen melding op de BC
ik hoop jullie nog een helle lang tijd up to date te houden met de GSI
10-juni-09: digidash
begonnen aan een digitaal dashbord van een kadet. ben nu alleen een pulsgever vergeten en de stekker
de volgende dag gelijk terug gegaan naar de sloop waar ik hem vandaan had. nee de kadet was al weg.
chris
volgende update:
X mistlampen plaatsen
x andere bestuurders stoel
X recaro kadett stoelen gemonteerd
X vloermatten
x verlagen
X rook bakje fatsoeneren
x ruitenwisser rutienwisser motor vervangen
x auto nog 1 maal goed tectileren
X v6 inbouwen
X v6 omkeuren
X voor remmen aanpassen / achter remmen compleet vernieuwen
X BC x30xe inbouwen
X nieuwe angel eyes inbouwen
- xenon inbouwen angel eyes
- geluid's installatie afbouwen (niks aparts)
- achterplaat glans zwart spuiten
- voor grill rood spuiten
- deukjes weg werken
- digitaal dashboard op de v6 <- kadett dash
hallo,
ik dacht ik begin hier ook even een toppic voor jullie maar ook voor me zelf om alles bij te houden
nu zal er niet zo dramatisch veel ineens veranderen of een dikke v6 er in worden gehangen, al is dat wel een punt waar ik naar toe wil gaan .
waar het allemaal mee begon:
motor: c18xe
bouwjaar: 1994
kenteken: jg-tr-??
09-2008
de auto gekocht van mijn collega.
later er achter gekomen dat er veel achterstallig onder houd aan zat door dat de auto uit elkaar is geweest.
door mijn collega gedaan:
* nieuwe zijschermen
* motor er uit gelepeld en nieuwe pakkingen gemonteerd
* terwijl de motor er uit was en nieuwe schermen er in zaten opnieuw gespoten
(de schermen zijn orgineel GM doordat hij ervoor bij opel heeft gelopen)
ik ben veder gegaan
door dat ik nog geen rijbewijs had mocht de auto op mijn werk staan al zorgde dat toch voor een paar spanende momenten
uiteindelijk bijna elke vrije zaterdag (ik werk om de zaterdag) als nog om 10 over 7 uit bed om om 8 uur op het werk te zijn.
1e zaterdag: was de auto poetsen
2e zaterdag: wielen balanceren, velgen schoon maken
3e zaterdag: raare geur in de auto,
mijn collega: zit er dan een interieur filter in de astra??
4e zaterdag eindelijk uitslapen had de week er op rij examen
gelukkig ging toen alles goed rijbewijs gehaald nu nog een paar dagen wachten op het pasje
pasje binnen wou de auto gelijk op naam zetten (had hem geschorst maar achteraf was dat iets duurder)
maar toen waaren de auto papieren weg savonds weer gevonden in de rug zak die ik toen mee had naar het werk, deze lag bij een kameraad van mijn broer:worship:
de volgende dag vrij genomen tot half 10 zodat ik tijd had om de auto op naam te zetten, stiekem naar het postkantoor met de auto.
V-snaar en motersteun
ondertussen nog een motorsteun afgebroken bij het vervangen van de v-snaar
iets te letterlijk gelezen. als je de steun los draaid kun je zo met een bande lepel de steun weg drukken en kun je de v-snaar demonteren. ik natuurlijk nooit gedacht dat er ook een tweede bout in had kunnen zitten
maar plaatselijk sloop had nog een astra station staan die de zelfde steun had dus die nog opgehaald, (en trouwens nog veel meer opels - astra station, hatchback & calibra.)
angel eyes en rieger grill
mijn collega had nog een rieger grill en angel eyes liggen. over gekocht voor een helle scherpe prijs.
gelijk er in gezet savonds maar het ziet er super gaaf uit
mijn exuus voor de slechte kwaliteit foto's
versnellingsbak en druklager
uiteindelijk om het duidelijk hoorbare druklager te vervangen. gelijk ook de druk groep en de koppelings platen vervangen.
het duurde even, maar een snel belletje met DHZ twente kwam ik erachter dat het makkelijkst is om het subframe er onder weg te draaien. zo gezegt zo gedaan subframe er onder weg, bak er achter weg. druk lager lager proberen rond te draaien maar dat ding zat zo vast als maar kon.
alles weer terug bouwen bak afstellen, hmm de 5e versnelling gaat niet hellemaal vlekkeloos. eerst een harde tik naar rechts en dan voor. het was al laat dus een punt voor later.
afdekplaatje en bougie kabels
mijn collega had weer iets leuk in de schuur gevonden een rood afdekplaatje.
ik had er namelijk een zwarte op zitten en een rode auto met een rood afdek plaatje staat wel net zo leuk
dus ik begin heel opgewekt mijn oude plaatje los te draaien tot dat ik iets heel raar tegen kwam. ja precies bougie kabels
maar die van mij zagen er iets anders uit dan toch de meeste doen.
ik vermoed dat dit ook het probleem was van het toppic 250000 km en problemen viewtopic.php?f=3&t=11965
carterpakking
toen kwam de carter pakking aan de beurt, ik dacht toch nog iets orgineels aan die auto houden dus eentje bij de dealer bestelt.
alles gedacht goed geregeld te hebben. heb het kenteken door gegeven en motorcode aan gegeven dat het om een GSI uit '94 ging. ik zou hem vrijdag of zaterdag hebben, nou geen enkel probleem dus ik haal hem zaterdag op. alles er netjes onder weg bouwen. kom nog een stuk verot uitlaat tegen dat word iets voor later.
wil ik de pakking passen maar dat ging niet de pakking was vooraan aan de bakzeide een hoek in plaats van rond aflopende.
dus ik weer naar de dealer op bellen nummer door gegeven neej er was door iemand een fout gemaakt en toch nog voor een 2.0 GSI bestelt. ik dus hellemaal over de zeik tegen die vent . ik kon langs komen en dan zou er een nieuwe bestelt worden. maar daar was ik niet mee geholpen de auto moest lopen op het einde van de dag. uiteindelijk vloeibare pakking gebruikt (niet te veel) en toen weer monteren. netjes toen de pakking uitgehard was weg snijden en klaar was chris
fusee kogels en stuurkogel
uiteindelijk weer een vrije zaterdag om aan de auto te sleuten, de zondag erna zou ik met kameraden voor een paar dagen naar belgie gaan.
dus ik had het stuur iets scheef staan heb het al eerder proberen los te halen maar dat werkte niet. dit keer bij het stuur huis de helle stang losgehaalt in de werk bank en warm stoken.
aan een kant nieuwe kogel erop doordat deze speling had, gelijk 2 fusee erop door dat deze ook spelen hadden.
en toch wou ik die vijfde versnelling goed hebben voor het weekend weg. samen met mijn collega/broer op nieuw proberen af te stellen. uiteindelijk dacht ik het te hebben maar kwam snel bedrogen uit. op het einde van de dag wou weg rijden bij de stoplichten ineens in de 3e versnelling . uiteindelijk mocht ik van mn broer de fiesta ( ford fiest 1.8 xr2i ) meenemen.
leuk autootje om mee door de ardenne te rijden maar had toch liever de astra gehad.
schakelpennetje en afstellen
door rondvragen op het forum kreeg ik van laagvlieger, bart(astra) en astra gsi een mooie uitleg van hoe het moest. maar door mijn verkeerd begrijpen wou ik de bak vast zetten in het bijvul/ontluchtings gaatje
de volgende dag weer verder gegaan met de goed info. nog steets geen 5e versnelling uiteindelijk niels gebeld die de laatste door slag geven tip gaf: schakel pinnetje. snel naar de dealer nieuw pinnetje op halen en weer snel terug pin er uit slopen nieuwe er in, afstellen, en perfect schalen
met links de nieuwe en de twee rechtsen hoort 1 linkse te zijn
hemelvaartdag foto shoot
4-juni-09: xenon
wat ik toch altijd al wilde was xenon voor op de astra. ik had de angel eyes al en dan met xenon vind ik zelf echt super gaaf staan. beste;t bij de brezan. splinternieuwe h1 xenon:D moest zoals vel weten de lamp aanpassen:| niet zown heel groot probleem een klein stukje vrezen en het was gebeurt.
het zit er in ik zal nog eens een foto maken.
er zit 8000k in en het geeft echt bergen licht, geen melding op de BC
ik hoop jullie nog een helle lang tijd up to date te houden met de GSI
10-juni-09: digidash
begonnen aan een digitaal dashbord van een kadet. ben nu alleen een pulsgever vergeten en de stekker
de volgende dag gelijk terug gegaan naar de sloop waar ik hem vandaan had. nee de kadet was al weg.
chris
volgende update:
X mistlampen plaatsen
x andere bestuurders stoel
X recaro kadett stoelen gemonteerd
X vloermatten
x verlagen
X rook bakje fatsoeneren
x ruitenwisser rutienwisser motor vervangen
x auto nog 1 maal goed tectileren
X v6 inbouwen
X v6 omkeuren
X voor remmen aanpassen / achter remmen compleet vernieuwen
X BC x30xe inbouwen
X nieuwe angel eyes inbouwen
- xenon inbouwen angel eyes
- geluid's installatie afbouwen (niks aparts)
- achterplaat glans zwart spuiten
- voor grill rood spuiten
- deukjes weg werken
- digitaal dashboard op de v6 <- kadett dash
Laatst gewijzigd door chris1508 op 17 sep 2022 21:50, 60 keer totaal gewijzigd.
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
- Locatie: Coevorden
Re: chris project: GSI
he kerel leuk en overzichtelijk
keep up the good work!
keep up the good work!
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Re: chris project: GSI
netjes jongen succes ermee! gaat lkkr zo
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: chris project: GSI
Leuk projectje zo toch. Je moet ergens beginnen.
Ga zo door en houd ons goed op de hoogte met foto's
Ga zo door en houd ons goed op de hoogte met foto's
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- chris1508
- forum-gebruiker
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 16 okt 2008 21:46
- Auto('s): astra gsi 3.0 v6, ford focus 1.6 ecoboost
Re: chris project: GSI
hey bedankt voor de reactie's
k zal proberen zo veel mogelijk foto's te maken
chris
k zal proberen zo veel mogelijk foto's te maken
chris
GSI 2.5 24v
Re: chris project: GSI
Die is wel mooi rood zeg
Re: chris project: GSI
wat zit er nou in dat gat onder je kentekenplaat in de hoeken
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
- marklukassen
- forum-gebruiker
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 04 mar 2009 19:57
- Locatie: Gelderland / 's-Heerenberg
- Contacteer:
Re: chris project: GSI
mistlampen?
''Me and my car may not look like much.. But we are pro at pretending to be ninja's!''
- chris1508
- forum-gebruiker
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 16 okt 2008 21:46
- Auto('s): astra gsi 3.0 v6, ford focus 1.6 ecoboost
Re: chris project: GSI
dat zijn mijn mistlampen moet ik nog eens een keer aansluiten:P
de auto is +- 2.5 geleden hellemaal opnieuw gespoten maar heeft nu al heel wat kleine puntjes
de auto is +- 2.5 geleden hellemaal opnieuw gespoten maar heeft nu al heel wat kleine puntjes
GSI 2.5 24v
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: chris project: GSI
Het is GSichris1508 schreef:chris project: GSI 16 v
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- Trompie
- forum-gebruiker
- Berichten: 2120
- Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Locatie: Schalkhaar
- Contacteer:
Re: chris project: GSI
Misschien de grill ook een keer in kleur spuiten!chris1508 schreef:dat zijn mijn mistlampen moet ik nog eens een keer aansluiten:P
de auto is +- 2.5 geleden hellemaal opnieuw gespoten maar heeft nu al heel wat kleine puntjes
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Re: chris project: GSI
Die zit er volgens mij pas op...(na het spuiten)
Zou wel mooier zijn, haha
Zou wel mooier zijn, haha
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: chris project: GSI
Ja zou toch wat zijn als ze die vergeten warenRicco schreef:Die zit er volgens mij pas op...(na het spuiten)
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- IMpYGSI
- forum-gebruiker
- Berichten: 209
- Lid geworden op: 31 aug 2007 17:23
- Auto('s): Astra GSI
- Locatie: Maastricht
Re: chris project: GSI
netjes bezig mooie gsi,
zou alleen die karterpakking tog maar een keer goed maken.
schakelmechanisme ben ik ook al aant uitstellen ahhaha gaat slecht in zn achteruit mjaa komt binnekort ook wel weer eens.
groeten Twan
zou alleen die karterpakking tog maar een keer goed maken.
schakelmechanisme ben ik ook al aant uitstellen ahhaha gaat slecht in zn achteruit mjaa komt binnekort ook wel weer eens.
groeten Twan
Astra F GSI 2.0 16V 1993 C20XE *Rieger grill *Sebring uitlaatje *Middendemper, kat vervanger *Bi Xenon 8000K *K&N Open Lucht filter *HiJion 16" 205 45 r16 velgen *Koni geel met Kw veren verlaagd 30mm
Audio Klaar:D
Audio Klaar:D
- chris1508
- forum-gebruiker
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 16 okt 2008 21:46
- Auto('s): astra gsi 3.0 v6, ford focus 1.6 ecoboost
Re: chris project: GSI
de grill moet idd nog gespoten worden deze had ik met de angel eyes mee gekocht.
het zwarte wil ik er toch een beetje in houden daarom word denk ik een rode grill met zwart gaas er achter.
waarom die pakking overnieuw doen?? de carter is nu hellemaal dicht ik laat het mooi zitten totdat hij weer gaat lekken. en nee ik heb niet te veel gebruikt zodat de zeef vol gaat zitten.
chris
@pascal is aangepast GSI 16v
het zwarte wil ik er toch een beetje in houden daarom word denk ik een rode grill met zwart gaas er achter.
waarom die pakking overnieuw doen?? de carter is nu hellemaal dicht ik laat het mooi zitten totdat hij weer gaat lekken. en nee ik heb niet te veel gebruikt zodat de zeef vol gaat zitten.
chris
@pascal is aangepast GSI 16v
GSI 2.5 24v
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: chris project: GSI
16v is ook rood he. En het is in italics, zoals dat netjes heetchris1508 schreef:@pascal is aangepast GSI 16v
Kijk maar is goed naar je logootje
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: chris project: GSI
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- chris1508
- forum-gebruiker
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 16 okt 2008 21:46
- Auto('s): astra gsi 3.0 v6, ford focus 1.6 ecoboost
Re: chris project: GSI update: stoel & andere sub
26-juni-2009
vandaag rondje nederland gereden 550 km doen ik normaal nooit op een dag
van uit almelo naar nijkerk voor een betere bestuurders stoel eindelijk
de stoel:
lichte beschadiging aan de zitting
maar heb een andere zitting erbij gekregen:
door uit nijkerk naar spijkenisse en bij diem(zijn vriendin) een nieuwe sub opgehaald
toen door naar heerhugowaard voor een onderblok van een corsa die ik aan het reviseren ben.
en terug over de afsluitdijk (ook wel De Houtribdijk (ook bekend als Markerwaarddijk en Dijk Enkhuizen-Lelystad genoemd ) naar leystad (had ik altijd al een keer willen doen gas erop )
vedere foto's komen nog
vandaag rondje nederland gereden 550 km doen ik normaal nooit op een dag
van uit almelo naar nijkerk voor een betere bestuurders stoel eindelijk
de stoel:
lichte beschadiging aan de zitting
maar heb een andere zitting erbij gekregen:
door uit nijkerk naar spijkenisse en bij diem(zijn vriendin) een nieuwe sub opgehaald
toen door naar heerhugowaard voor een onderblok van een corsa die ik aan het reviseren ben.
en terug over de afsluitdijk (ook wel De Houtribdijk (ook bekend als Markerwaarddijk en Dijk Enkhuizen-Lelystad genoemd ) naar leystad (had ik altijd al een keer willen doen gas erop )
vedere foto's komen nog
Laatst gewijzigd door chris1508 op 29 jun 2009 18:00, 6 keer totaal gewijzigd.
GSI 2.5 24v
Re: chris project: GSI update: xenon
dit is de afsluitdijk hoor
Re: chris project: GSI update: xenon
marker waard toch...
Mn opa heb zn werk niet afgekregen, mn pa niet en ik zal dus al mn werk ook nooit afkrijgen.
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: chris project: GSI update: xenon
Moet je even wat verder inzoomen op Google maps, dan zie je hoe het daar heet
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: chris project: GSI update: xenon
Dat heet in de volksmond de dijk Enkhuizen - Lelystad. Is de afsluitende dijk voor de markerwaard.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Re: chris project: GSI update: stoel & sub
De Houtribdijk (ook bekend als Markerwaarddijk en Dijk Enkhuizen-Lelystad) De dijk (eigenlijk een dam) werd aangelegd tussen 1963 en 1976, en scheidt het IJsselmeer af van het Markermeer (dat ook wel het zuidelijke IJsselmeer wordt genoemd).De gemeente Lelystad gaf de weg over de dijk de naam Markerwaarddijk. Officieel wordt hiermee alleen het gedeelte van Lelystad tot aan de provinciegrens aangeduid. De naam wordt echter ook voor de gehele dijk gebruikt.
Mn opa heb zn werk niet afgekregen, mn pa niet en ik zal dus al mn werk ook nooit afkrijgen.