boe i'm GHOST
boe i'm GHOST
ik zal me even voor stellen ik ben remco 22 jaar woon in heemskerk en heb een opel om presies te zijn een astra f 2.0 gsi 16v uit 94 hij is gechipt open lucht filter cat vervanger dtm eind demper(nog wel komt vandaag of morgen remus eind demper op) en hij is helemaal rond om glad gemaakt kijk voor foto's maar op mijn hyves ( http://dieuwke-i-love-you.hyves.nl/ ) gr remco
PS; ben alleen nog op zoek naar een lexmaul ram inductie dus mocht je iets weten of hebben liggen laat het even weten al vast bedankt
PS; ben alleen nog op zoek naar een lexmaul ram inductie dus mocht je iets weten of hebben liggen laat het even weten al vast bedankt
Re: boe i'm GHOST
Welkom hier,en graag foto's plaatsen
Oenatje heeft een lexmaul te koop
Oenatje heeft een lexmaul te koop
Astra Station GSi 16v
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Welkom.
Dat die Lexmaul bij Oenat te koop is dat weet hij al, daar heeft hij namelijk zijn eerste bericht gepost...
Dat die Lexmaul bij Oenat te koop is dat weet hij al, daar heeft hij namelijk zijn eerste bericht gepost...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Welkom op AGC spook,
veel plezier hier op het forum.
lexmaul is helaas niet meer te koop diem.
veel plezier hier op het forum.
lexmaul is helaas niet meer te koop diem.
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Welkom !
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
ja dat wist ik idd al dat is de reden waarom ik em heb aan gemeld eigenlijk ik wou die lexmaul hebben maarja hellaas maar nou ik toch tussen de gsi kenners zit (ik heb der eigenlijk best weinig verstand van) wou ik wat vragen 1 van mijn achter schokdempers is lek of zo werd me net verteld en dat kan wel kloppen ding zwalkt over de weg als of ie dronken is maar nou moet ik andere schokbrekers hebben maar ik wil even wat stuggere maar ik wil hem niet verlagen anders hangt me voor bumper op de grond wie kan mij daar even snel en kort advies over geven en mocht der nog iemand iets weten over een lexmaul voor een c20xe laat het dan even weten naja ik hoor het wel GRTZ ghost
DIT MENSEN IS DUS MIJN ASTRA :p dank je wel pascal ik heb echt geen flauw idee hoe ik foto's der op moet zetten
pascal1109 schreef:
Welkom !
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Welkom!
Ik heb nog wel een foto van jouw auto in originele staat...
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooierRedBill schreef:Welkom!
gsipiloot schreef:veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooierRedBill schreef:Welkom!
dan ben jij der wss 1 van real tuners of je kent iwan en ik vind hem zo mooier smaken verschillen toch binnen kort word ie helemaal gespoten helemaal mooi metalic wit met nieuwe bodykit der om heen en wit interieur en dan over al blauwe neon
Hey welkom!! weer eentje uit de buurt.
gele koni schokdempers kan je kopen kan je zelf instellen hoe stijf je ze wilt. en dan kan je zelf kiezen wat voor veren ik heb zelf 30mm verlaagt is echt minimaal.
geloof zelfs dat je ook nog 25mm kan (maar weet ik niet zeker)
Veel plezier op t forum.
gele koni schokdempers kan je kopen kan je zelf instellen hoe stijf je ze wilt. en dan kan je zelf kiezen wat voor veren ik heb zelf 30mm verlaagt is echt minimaal.
Veel plezier op t forum.
-
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
Welkom!!
Alleen met alle respect, vind ik je astra niet echt mooi.. Totaal niet mijn stijl.. Ik hou meer van het orginele.. Net zoals de meesten hier..Zoals ie was vond ik hem mooi!
Maar ieder zijn smaak!
Ow en als je hem niet wil verlagen zou ik er gewoon orginel GSI schokdempers onder zette.
Rijd ie ook weer een stuk beter!
Succes ermee.
Groetjes Haaye
Alleen met alle respect, vind ik je astra niet echt mooi.. Totaal niet mijn stijl.. Ik hou meer van het orginele.. Net zoals de meesten hier..Zoals ie was vond ik hem mooi!
Maar ieder zijn smaak!
Ow en als je hem niet wil verlagen zou ik er gewoon orginel GSI schokdempers onder zette.
Rijd ie ook weer een stuk beter!
Succes ermee.
Groetjes Haaye
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
- RedBill
- Beheerder
- Contacteer:
Daar heb je wel gelijk in, dat smaken verschillen. Toch valt er wel meer over te zeggen dan dat. Wat is het punt namelijk. Eén van de belangrijkste ontwerpregels voor autodesign gaat over lijnen. En goed doorlopende lijnen daar is de GSi bodykit één van de mooiste voorbeelden van die er bestaan.ghost schreef:... en ik vind hem zo mooier smaken verschillen toch...
Het effect van je voorbumper ten opzichte van de rest van je auto en wat het doet met de lijnen van de wagen kun je heel erg goed zien op deze foto:
Je ziet dat je voorbumper echt totaal niet doorloopt in de skirts of waar dan ook in de wagen. Degene die die voorbumper heeft ontworpen heeft een massaproduct gemaakt, wat technisch passend is gemaakt voor de Astra (en je kunt ze ook voor andere wagens krijgen) maar wat geen enkele rekening houd met ontwerpregels.
De bumper komt volledig los te staan van de auto. En dat is dus gewoon lelijk.
Een voorbeeld van hoe het wel moet?
De Astra van Bart. Optisch heel erg veel aan gedaan, maar nagenoeg alle lijnen zijn intact gebleven, en de nieuwe lijnen passen bij de auto.
Wat betreft de schokbrekers zouden originele GSi dempers prima voor je zijn. Bilstein kan ook. Of koni. Verlaging hangt namelijk vooral van je veren af.
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
Welkom! Jullie stonden met jullie club naast de onze op de zaterdag op speed
Wij hadden de OPC's, Givic type R, Corsa en Vectra.
Wij hadden de OPC's, Givic type R, Corsa en Vectra.
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
-
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
Erg goeie uitleg van RedBill!
Zo jammer dat dat GSI neusje weg is..
Zo jammer dat dat GSI neusje weg is..
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
Nick(GSI) schreef:Hey welkom!! weer eentje uit de buurt.
Veel plezier op t forum.heb jij je orginele schoks en veren niet meer liggen dan toe vallig verkoop je ze niet dan gooi ik gewoon standaart der onder des te eerder ik me lexmaul kan kopen en zat ook nog te denken aan nieuwe velgen wel zo leuk als ie straks gespoten is maarja ik hoor het wel even
hij is dus nog niet af maar komt wel goed voor auto mania als het goed is:PRedBill schreef:Daar heb je wel gelijk in, dat smaken verschillen. Toch valt er wel meer over te zeggen dan dat. Wat is het punt namelijk. Eén van de belangrijkste ontwerpregels voor autodesign gaat over lijnen. En goed doorlopende lijnen daar is de GSi bodykit één van de mooiste voorbeelden van die er bestaan.ghost schreef:... en ik vind hem zo mooier smaken verschillen toch...Het effect van je voorbumper ten opzichte van de rest van je auto en wat het doet met de lijnen van de wagen kun je heel erg goed zien op deze foto:ik heb deze auto zo gekocht tis ook alleen nog een voor bumper skirts en zo heb ik nog in me schuur liggen dus al zullen die der nooit op gaan want heb net een hele nieuwe bestelt en die zal een stuk beter gemonteerd worden dus en de lijnen zoals je zegt worden ook mooier
Je ziet dat je voorbumper echt totaal niet doorloopt in de skirts of waar dan ook in de wagen. Degene die die voorbumper heeft ontworpen heeft een massaproduct gemaakt, wat technisch passend is gemaakt voor de Astra (en je kunt ze ook voor andere wagens krijgen) maar wat geen enkele rekening houd met ontwerpregels.
De bumper komt volledig los te staan van de auto. En dat is dus gewoon lelijk.
ja je heb heel erg gelijk ik vind deze astra ook zeker mooi en mijne moet minstens net zo worden dusRedBill schreef:Een voorbeeld van hoe het wel moet?
De Astra van Bart. Optisch heel erg veel aan gedaan, maar nagenoeg alle lijnen zijn intact gebleven, en de nieuwe lijnen passen bij de auto.
en bedankt denk dat ik idd gewoon voor orginele schoks ga dus als iemand ze nog heb liggen en der van af wil laat het even wetenRedBill schreef:Wat betreft de schokbrekers zouden originele GSi dempers prima voor je zijn. Bilstein kan ook. Of koni. Verlaging hangt namelijk vooral van je veren af.
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Als je de hele tijd met qoute's reageert, wordt het er niet duidelijker op
Vind de orginele staat toch mooier
Maarja, ieder zijn ding, vind het bij de ene auto zelf wel mooi maar bij de Astra bijv. niet.
Kleine subtiele dingen vind ik mooier, op de paintjob na dan...
Overigens, welkom op het forum.
Maarja, ieder zijn ding, vind het bij de ene auto zelf wel mooi maar bij de Astra bijv. niet.
Kleine subtiele dingen vind ik mooier, op de paintjob na dan...
Overigens, welkom op het forum.
Wie laag rijdt moet om rijden.
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
welkom!
IK heb je nog nooit gezien, terwijl hoorn- heemskerk een peuleschil is
IK heb je nog nooit gezien, terwijl hoorn- heemskerk een peuleschil is
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi