centrale deurvergrendeling
centrale deurvergrendeling
Hoi ik heb sinds een paar dagen een Opel Astra van '95, maar nu is de vraag: zit er al voorbereiding in voor centrale deurvergrendeling? Want ik moet nu alle deuren één voor één op slot doen.
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Re: centrale deurvergrendeling
Lees anders eerst dit even
En als antwoord op je vraag: De Astra F modellen van >95 zijn niet meer standaard voorbereid op vanalles dacht ik, dus je zult ook kabels moeten trekken enzo, als je CV wilt installeren.
En als antwoord op je vraag: De Astra F modellen van >95 zijn niet meer standaard voorbereid op vanalles dacht ik, dus je zult ook kabels moeten trekken enzo, als je CV wilt installeren.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Re: centrale deurvergrendeling
Je kunt dit het beste controleren door de penbezetting te bekijken van de stekker van de kabelboom die van je chassis naar je portier gaat. Als je daarvan een foto maakt en post op het forum kunnen we wel redelijk inschatten in hoeverre jouw wagen is voorbereid.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)