centrale deurvergrendeling

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Plaats reactie
matje
forum-gebruiker

centrale deurvergrendeling

Bericht door matje »

Hoi ik heb sinds een paar dagen een Opel Astra van '95, maar nu is de vraag: zit er al voorbereiding in voor centrale deurvergrendeling? Want ik moet nu alle deuren één voor één op slot doen.
pascal1109
Moderator
Moderator
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v

Re: centrale deurvergrendeling

Bericht door pascal1109 »

Lees anders eerst dit even ;)

En als antwoord op je vraag: De Astra F modellen van >95 zijn niet meer standaard voorbereid op vanalles dacht ik, dus je zult ook kabels moeten trekken enzo, als je CV wilt installeren.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
RedBill
Beheerder
Beheerder
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Contacteer:

Re: centrale deurvergrendeling

Bericht door RedBill »

Je kunt dit het beste controleren door de penbezetting te bekijken van de stekker van de kabelboom die van je chassis naar je portier gaat. Als je daarvan een foto maakt en post op het forum kunnen we wel redelijk inschatten in hoeverre jouw wagen is voorbereid.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Plaats reactie