Interieurfilter + 1-armige wisser
Interieurfilter + 1-armige wisser
De laatste tijd heb ik regelmatig last van condens in mijn astra.
Zeer vervelend, dus in navolging van Red-Bill zijn pabo-knutsel-pakket-topic wilde ik eens even checken hoe het mijn interieurfilter en aansluitende rubbers gesteld is.
Zoals keurig beschreven in het topic...die kap en rubber eraf gehaald en toen zag ik het volgende:
Er zit helemaal geen filter...
Op de plaats waar dus volgens mij het filter hoort te zitten (ik zie ook de klemmetjes, die ik in Red-Bills topics zag) zit de arm van de wisser in de weg.
Mijn vraag aan de overige mensen met een enkele wisser: hebben jullie dit ook?
Of hoe is dit op te lossen, want volgens mij past het filter er zo niet in toch?
Alvast bedankt!
Zeer vervelend, dus in navolging van Red-Bill zijn pabo-knutsel-pakket-topic wilde ik eens even checken hoe het mijn interieurfilter en aansluitende rubbers gesteld is.
Zoals keurig beschreven in het topic...die kap en rubber eraf gehaald en toen zag ik het volgende:
Er zit helemaal geen filter...
Op de plaats waar dus volgens mij het filter hoort te zitten (ik zie ook de klemmetjes, die ik in Red-Bills topics zag) zit de arm van de wisser in de weg.
Mijn vraag aan de overige mensen met een enkele wisser: hebben jullie dit ook?
Of hoe is dit op te lossen, want volgens mij past het filter er zo niet in toch?
Alvast bedankt!
Re: Interieurfilter + 1-armige wisser
filter past gewoon, tis alleen beetje propwerk om m er in te krijgen
heb een bonrath 1arm systeem of eigenbouw?
edit
als ik de foto zo bekijk is het eigenbouw
heb een bonrath 1arm systeem of eigenbouw?
edit
als ik de foto zo bekijk is het eigenbouw
Maar als ik dat filter daartussen ga duwen, dan drukt die arm toch het filter kapot als ik de wisser aanzet of niet?
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Dat is een kwestie van ruimtelijk inzicht als je het niet wilt proberenRicco schreef:Maar als ik dat filter daartussen ga duwen, dan drukt die arm toch het filter kapot als ik de wisser aanzet of niet?
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
Daar is niet al te veel inzicht voor nodigpascal1109 schreef:Dat is een kwestie van ruimtelijk inzicht als je het niet wilt proberenRicco schreef:Maar als ik dat filter daartussen ga duwen, dan drukt die arm toch het filter kapot als ik de wisser aanzet of niet?
Zal er eens eentje tussenduwen...en kijken wat het effect is
Zijn de kosten ook niet en zonder dat filter is ook niet prettig.
Thnx!
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Ik zie nu al dat het bij jou niet gaat passen! Probeer ook maar niet. Eerst een orgineel wissersysteem van bonrath erop, dan past je filter net wel weer (maar niet mijn pabo-knutsel-kap).
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Imitatiewisser.
Met een echte Bonrath past het gewoon.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Oke oke...jongens het is duidelijk...Laagvlieger schreef:Imitatiewisser.
Deze zat er zo al op en was eigenlijk de eerste keer dat ik dat kapje eraf heb gehaald en het zag.
Deze moest er sowieso al uit, want die blijft heeel af en toe opeens hangen en das best vervelend als het regent...
Dan maar meteen kijken voor een bonrath systeem .
Past de arm er dan wel nog gewoon op of moet ik dan ook zo'n arm van bonrath nemen, want die vind ik eigenlijk niet zo mooi?
Thnx.
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
is alles in 1 dus arm is inbegrepen
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Ja ik zie het nu ook op de site van Bonrath dat die erbij zitten...heb er net overheen gelezen...