Pagina 1 van 1

Probleem Kadett GSi c20xe

Geplaatst: 23 jan 2009 18:31
door Diem
De Kadett Gsi 16v van mijn broer ging opeens op 3 cilinders lopen(geluid als een Subaru Impreza)
Ze hebben de distributieriem nagekeken(was allemaal goed,stond goed op tijd).
Een andere motronic geprobeerd.
Andere luchtmassameter geprobeerd.
Hij blijft op 3 cilinders lopen.
De onsteking is ook goed

vanavond gaan ze de benzineinjectoren nakijken

Wat o wat kan het zijn?

Re: Probleem Kadett GSi c20xe

Geplaatst: 23 jan 2009 18:37
door Matt
Injectoren, bougies, bougiekabels?

Re: Probleem Kadett GSi c20xe

Geplaatst: 23 jan 2009 19:56
door Tim82
Even afgezien van een gat in de zuiger, kan het niets anders zijn dan;

-Benzine toevoer
-Ontsteking

Aangezien de auto nog wel loopt zit er wel benzine in de fuel rail dus als er iets mis is met de brandstoftoevoer is het die ene injector.

Even kijken of de bougie vonkt... Zo nee, bougie verwisselen, kabels checken enz. Als tijdstip van ontsteking van die ene cilinder verkeerd staat heb je een electronisch probleem. Daarbij kan ik iig niet helpen :)

Denk dat je er wel snel achter bent... Succes.

Re: Probleem Kadett GSi c20xe

Geplaatst: 23 jan 2009 22:15
door Roy 2.0 16v
mee eens,

bougie eruithalen, en meteen goed in het gat kijken naar je zuiger, klein lampje erbij
bougie testen, goed ?
dan injector testen, goed ?

kop erafhalen en kleppen bekijken

verder zou ik ook niks anders weten

Re: Probleem Kadett GSi c20xe

Geplaatst: 24 jan 2009 10:59
door Diem
Ze zijn eruit.
Een breuk in de kabelboom.
Dus een nieuwe boom erin leggen

Re: Probleem Kadett GSi c20xe

Geplaatst: 24 jan 2009 15:46
door martin16vtje
:opel:

Re: Probleem Kadett GSi c20xe

Geplaatst: 24 jan 2009 15:48
door Bart(astra)
vorige post gelezen misschien ? :mrgreen: