tragisch afscheid van mijn gsi nu met daglicht foto's
tragisch afscheid van mijn gsi nu met daglicht foto's
ik heb vannacht tragisch afschijt moeten nemen van mijn gsi.
ik moest vanavond werken in zwaanshoek valkbij hoofddorp. (kippen vangen)
trompie moest vanavond ook mee dus heb ik hem thuis opgehaald. deze keer reed ik met mijn eigen auto normaal altijd met de auto van me ouders lease bak en ik lkkr km vergoeding in me zak stoppen:P. maar me ma was er nog niet weer van haar werk dus moest ik met mijn eigen gsi. was een zeer gezellige rit voor ons toch al snel 1,75 uur. ik had gistermiddag nog even nieuwe bandjes onder de gsi gezet in verband met de lange rit en mijn oude begonnen aardig glad te worden niet echt handig met dit weer. maar de heen weg verliep dus heel mooi en het werken zelf was gelukkig ook goed te doen. we waren half 1 vannacht klaar en gingen op voor de terug weg. dit ging ook gewoon dood normaal zonder problemen tot we net een paar km onderweg waren en mijn auto in 1 keer heel langzaam naar rechts gaat en het was niet in een bocht gewoon kaars rechte weg. dus ik stuur iets tegen maar krijg totaal geen reactie van de auto. we gingen al behoorlijk op de berm af en ik draai aan mijn stuur maar er gebeurt helemaal niks en kijk trompie aan en die ziet het ook. en zegt remmen. maar we waren inmiddels in de berm beland op het remmen reageerde hij dus ook ni echt toen de rem weer los want dat moet je doen in een slip en tegen sturen nog steeds kreeg ik totaal geen reactie. en trok toen de handrem aan in de hoop nog wat bij te draaien omdat we richting een boom gingen met daarnaast een diepe vaart met zeer steile en hoge wal. Maar ook dat mocht niet helpen. en we raakten de boom terhoogte van mijn rechter koplamp daardoor kaatsten we gelukkig richting de weg en niet richting de vaart. en met mijn stuur een halve slag naar links gedraait maar toch gingen we weer naar rechts kwamen wij gelukkig tot stilstand in de berm. wij hadden gelukkig allebei zelf helemaal niks en zijn maar eens uitgestapt om te kijken hoe de auto er aan toe was. de gehele rechtervoorkant zat in elkaar we konden dus niet meer voor of achteruit.
toen hebben we maar onze voorman gebeld die iets eerder was vertrokken en hij kwam weer terug om even te kijken hoe alles verder ging enz omdat wij natuurlijk ook zo eind van huis waren. ik heb toen me ouders maar is gebeld hoe zoiets gaat want was de eerste en hoop ook de laatste keer dat mij zoiets gebeurd. we kwamen eruit dat we de anwb maar moesten bellen inmiddels was onze voorman ook gearriveerd en hij was lid dus had het pasje met nr bij de hand. dus ik maar is aan het bellen, bij de anwb moest ik niet zijn en ze verbonden me door met mijn verzekering die moest weten waar ik was maar ik wist alleen een straatnaam en een plaats in de buurt. dat was niet genoeg en ik werd door verbonden met 112 die konden mijn positie bepalen of iets dergelijks. maar daar dachten ze bij de alarmlijn toch anders over want toen ik had verteld wat er aan de hand was en dat ik doorverbonden was kreeg ik de wind van voren en werd mij verteld dat ik strafbaar was omdat ik voor onzin 112 belde ik vertelde nog een keer dat ik door verbonden was en er zo terecht was gekomen maar ik was verantwoordelijk omdat ik toch de gene was die de alarmlijn aan de telefoon had. en de meneer waarschuwde mij nog 3 keer ofzo en hing toen op met je moet 08008844 bellen.
dus ik die maar gebeld en zij wisten mij te vertellen dat ik in de gemeente haarlemermeer stond. dus ik weer naar mijn verzekering bellen maar daar had hij niks aan moest een plaats weten. ik nog maar is verteld dat het in de buurt van zwaanshoek was en op welke weg en dat ik 1,5 km van de kruising met een andere weg stond bedankt meneer tomtom. want toen kon het wel en zou er binnen een half uur een sleepwagen komen.
mijn voor man en andere collega's zijn toen weer verder gegaan en ik bleef nog samen met trompie achter. maar de service was verder geweldig want binnen het kwartier was de sleepwagen er en een kwartier later waren we alweer onderweg naar de bergingsdienst. toen ik daar was moest ik weer contact opnemen met mijn verzekering en zij hebben toen een taxi geregeld die er ongeveer een half uur later was en trompie en mij netjes bij mij thuis heeft afgezet. toen heb ik trompie nog weer even naar huis gebracht. en ben maar eens met dit bericht begonnen.
mijn auto word waarschijnlijk binnen drie dagen bij mij thuis bezorgd. dan kan ik eens kijken wat er precies mee aan de hand is maar ik weet bijna wel zeker dat er een astra in onderdelen te koop zal komen.
trompie heeft mijn zijn tel ook nog wat foto's gemaakt van de schade op de plek des onheils en als zijn internet het weer doet staan deze waarschijnlijk morgen ook online.
verder wil ik trompie ook via deze weg nog bedanken voor de hulp en steun vannacht.
ik moest vanavond werken in zwaanshoek valkbij hoofddorp. (kippen vangen)
trompie moest vanavond ook mee dus heb ik hem thuis opgehaald. deze keer reed ik met mijn eigen auto normaal altijd met de auto van me ouders lease bak en ik lkkr km vergoeding in me zak stoppen:P. maar me ma was er nog niet weer van haar werk dus moest ik met mijn eigen gsi. was een zeer gezellige rit voor ons toch al snel 1,75 uur. ik had gistermiddag nog even nieuwe bandjes onder de gsi gezet in verband met de lange rit en mijn oude begonnen aardig glad te worden niet echt handig met dit weer. maar de heen weg verliep dus heel mooi en het werken zelf was gelukkig ook goed te doen. we waren half 1 vannacht klaar en gingen op voor de terug weg. dit ging ook gewoon dood normaal zonder problemen tot we net een paar km onderweg waren en mijn auto in 1 keer heel langzaam naar rechts gaat en het was niet in een bocht gewoon kaars rechte weg. dus ik stuur iets tegen maar krijg totaal geen reactie van de auto. we gingen al behoorlijk op de berm af en ik draai aan mijn stuur maar er gebeurt helemaal niks en kijk trompie aan en die ziet het ook. en zegt remmen. maar we waren inmiddels in de berm beland op het remmen reageerde hij dus ook ni echt toen de rem weer los want dat moet je doen in een slip en tegen sturen nog steeds kreeg ik totaal geen reactie. en trok toen de handrem aan in de hoop nog wat bij te draaien omdat we richting een boom gingen met daarnaast een diepe vaart met zeer steile en hoge wal. Maar ook dat mocht niet helpen. en we raakten de boom terhoogte van mijn rechter koplamp daardoor kaatsten we gelukkig richting de weg en niet richting de vaart. en met mijn stuur een halve slag naar links gedraait maar toch gingen we weer naar rechts kwamen wij gelukkig tot stilstand in de berm. wij hadden gelukkig allebei zelf helemaal niks en zijn maar eens uitgestapt om te kijken hoe de auto er aan toe was. de gehele rechtervoorkant zat in elkaar we konden dus niet meer voor of achteruit.
toen hebben we maar onze voorman gebeld die iets eerder was vertrokken en hij kwam weer terug om even te kijken hoe alles verder ging enz omdat wij natuurlijk ook zo eind van huis waren. ik heb toen me ouders maar is gebeld hoe zoiets gaat want was de eerste en hoop ook de laatste keer dat mij zoiets gebeurd. we kwamen eruit dat we de anwb maar moesten bellen inmiddels was onze voorman ook gearriveerd en hij was lid dus had het pasje met nr bij de hand. dus ik maar is aan het bellen, bij de anwb moest ik niet zijn en ze verbonden me door met mijn verzekering die moest weten waar ik was maar ik wist alleen een straatnaam en een plaats in de buurt. dat was niet genoeg en ik werd door verbonden met 112 die konden mijn positie bepalen of iets dergelijks. maar daar dachten ze bij de alarmlijn toch anders over want toen ik had verteld wat er aan de hand was en dat ik doorverbonden was kreeg ik de wind van voren en werd mij verteld dat ik strafbaar was omdat ik voor onzin 112 belde ik vertelde nog een keer dat ik door verbonden was en er zo terecht was gekomen maar ik was verantwoordelijk omdat ik toch de gene was die de alarmlijn aan de telefoon had. en de meneer waarschuwde mij nog 3 keer ofzo en hing toen op met je moet 08008844 bellen.
dus ik die maar gebeld en zij wisten mij te vertellen dat ik in de gemeente haarlemermeer stond. dus ik weer naar mijn verzekering bellen maar daar had hij niks aan moest een plaats weten. ik nog maar is verteld dat het in de buurt van zwaanshoek was en op welke weg en dat ik 1,5 km van de kruising met een andere weg stond bedankt meneer tomtom. want toen kon het wel en zou er binnen een half uur een sleepwagen komen.
mijn voor man en andere collega's zijn toen weer verder gegaan en ik bleef nog samen met trompie achter. maar de service was verder geweldig want binnen het kwartier was de sleepwagen er en een kwartier later waren we alweer onderweg naar de bergingsdienst. toen ik daar was moest ik weer contact opnemen met mijn verzekering en zij hebben toen een taxi geregeld die er ongeveer een half uur later was en trompie en mij netjes bij mij thuis heeft afgezet. toen heb ik trompie nog weer even naar huis gebracht. en ben maar eens met dit bericht begonnen.
mijn auto word waarschijnlijk binnen drie dagen bij mij thuis bezorgd. dan kan ik eens kijken wat er precies mee aan de hand is maar ik weet bijna wel zeker dat er een astra in onderdelen te koop zal komen.
trompie heeft mijn zijn tel ook nog wat foto's gemaakt van de schade op de plek des onheils en als zijn internet het weer doet staan deze waarschijnlijk morgen ook online.
verder wil ik trompie ook via deze weg nog bedanken voor de hulp en steun vannacht.
Laatst gewijzigd door Remon op 23 dec 2008 02:05, 2 keer totaal gewijzigd.
mijn passie Astra C20XE mijn droom Astra C20LET
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: tragisch afscheid van mijn gsi
Zo hee, das even flink balen...
Gelukkig hebben jullie zelf niets.
Ben toch eigenlijk wel erg benieuwd hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Sterkte met de afwikkeling !
Gelukkig hebben jullie zelf niets.
Ben toch eigenlijk wel erg benieuwd hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Sterkte met de afwikkeling !
Re: tragisch afscheid van mijn gsi
Das zwaar klote!
Idd gelukkig zelf zonder kleerscheuren er vanaf gekomen.
Succes ermee verder!
Idd gelukkig zelf zonder kleerscheuren er vanaf gekomen.
Succes ermee verder!
- AstraF16
- forum-gebruiker
- Berichten: 236
- Lid geworden op: 25 okt 2008 03:01
- Locatie: Omg. Bergen op Zoom
Re: tragisch afscheid van mijn gsi
Dit zijn enge dingen, als je stuur niet meer reageert.
Gelukkig ben je er zonder kleur scheuren vanaf gekomen.
Gelukkig ben je er zonder kleur scheuren vanaf gekomen.
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Re: tragisch afscheid van mijn gsi
Vervelend zulke berichten, kan erover mee praten.
Ik denk dat Bart niet de enigste is, die benieuwd naar de oorzaak is.
WA+ verzekerd en dan zoiets, wordt het gewoon weer financieel erg duur van...
Succes verder!
Ik denk dat Bart niet de enigste is, die benieuwd naar de oorzaak is.
WA+ verzekerd en dan zoiets, wordt het gewoon weer financieel erg duur van...
Succes verder!
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Re: tragisch afscheid van mijn gsi
bedankt voor de reacties maar zo gauw hij thuis is gaat hij uit elkaar kijken of ik problemen aan de stuur inrichting kan vinden.
mijn passie Astra C20XE mijn droom Astra C20LET
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9318
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: tragisch afscheid van mijn gsi
Zow, erg balen! Gelukkig hebben jullie allebei niets!
Sterkte met alles!
En ik ben erg benieuwd naar de foto's van de schade. Als ik het zo hoor schat ik wel het niveautje Laagvlieger kwa schade...
Sterkte met alles!
En ik ben erg benieuwd naar de foto's van de schade. Als ik het zo hoor schat ik wel het niveautje Laagvlieger kwa schade...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Re: tragisch afscheid van mijn gsi
Dit verhaal komt mij ook maar al te bekend in de oren.. ( )
Probleem bij mij was echter dat ik in mijn 1tje was, en telefoon zo goed als leeg (na verzekering gebeld te hebben was ie leeg).
Sterkte met je auto! Hopelijk is nog het eea te repareren. Ik heb toenertijd met mijn rechtervoorkant een stoeprand frontaal geraakt omdat hij niet meer wou sturen en toen was het voor mijn GSI over en sluiten.
Probleem bij mij was echter dat ik in mijn 1tje was, en telefoon zo goed als leeg (na verzekering gebeld te hebben was ie leeg).
Sterkte met je auto! Hopelijk is nog het eea te repareren. Ik heb toenertijd met mijn rechtervoorkant een stoeprand frontaal geraakt omdat hij niet meer wou sturen en toen was het voor mijn GSI over en sluiten.
Re: tragisch afscheid van mijn gsi
flink balen man, maar het gaat er om dat jullie zonder kleerscheuren vanaf zijn gekomen. Sterkte met je auto en hopelijk kan je het nog repareren.
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Re: tragisch afscheid van mijn gsi
pff das minder zeg
was het wegdek glad ofzo ?
was het wegdek glad ofzo ?
Re: tragisch afscheid van mijn gsi
ik had geluk dat trompie bij mij in de auto zat want mijn tel was ook al leeg maar wou die bij jou ook echt gewoon niet meer sturen?Mit schreef:Dit verhaal komt mij ook maar al te bekend in de oren.. ( )
Probleem bij mij was echter dat ik in mijn 1tje was, en telefoon zo goed als leeg (na verzekering gebeld te hebben was ie leeg).
Sterkte met je auto! Hopelijk is nog het eea te repareren. Ik heb toenertijd met mijn rechtervoorkant een stoeprand frontaal geraakt omdat hij niet meer wou sturen en toen was het voor mijn GSI over en sluiten.
en ben je er nog achter gekomen waar dat aan lag?
mijn passie Astra C20XE mijn droom Astra C20LET
Re: tragisch afscheid van mijn gsi
Zow das minder Suc6 met de afhandeling. En ook erg benieuwd naar de oorzaak.
Zwei Liter Kraft ja
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: tragisch afscheid van mijn gsi
Shit man, dat is even enorm klote!
Succes met de afwikkeling van zaken
Succes met de afwikkeling van zaken
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
Re: tragisch afscheid van mijn gsi
fuck man sterkte met alles
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: tragisch afscheid van mijn gsi
Ooeewwww da sklote.
Ik weet het zelf maar al te goed....
En als het een gevalletje sc
Maar als de schade was in de grootte van mijne dan wortd repareren nix meer.
Hoe heeft het kunnen gebeuren?
Als ik he verhaal zo lees is het gewoon verlies van grip
Een glad weggedeelte, zeker langs het water. Lijtk mij niet dta er technisch iets niet goed was.
Maar evengoed. sterkte ermee!!!! Ik ken het gevoel.
En we wachten op de foto's!
Ik weet het zelf maar al te goed....
En als het een gevalletje sc
Maar als de schade was in de grootte van mijne dan wortd repareren nix meer.
Hoe heeft het kunnen gebeuren?
Als ik he verhaal zo lees is het gewoon verlies van grip
Een glad weggedeelte, zeker langs het water. Lijtk mij niet dta er technisch iets niet goed was.
Maar evengoed. sterkte ermee!!!! Ik ken het gevoel.
En we wachten op de foto's!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Re: tragisch afscheid van mijn gsi
Djeez wat een drama zeg. Je mag nog van geluk spreken dat het niet VEEL erger is afgelopen, want dat had natuurlijk makkelijk gekund.
Succes er mee en ik ben benieuwd naar de foto's en je technisch verslag..
Succes er mee en ik ben benieuwd naar de foto's en je technisch verslag..
C20XE - BBS - Koni - Toyo - K&N - Ferodo
Re: tragisch afscheid van mijn gsi
jezus he balen man gelukkig zijn jullie nog heel. Maarja wel kl*te van je Gsi.
Suc6 met de afhandeling
Suc6 met de afhandeling
Re: tragisch afscheid van mijn gsi
Als je tegenstuurt ben je je grip meteen kwijt. Koppeling in. Gas los.
Pfoeh, en remmen en handrem, kortom, ontzettend veel tijd gehad.
KEEEEEEEIHARD meteen kort ankeren, KEIHARD ankeren, meteen rem los. Alles op voorwielen, NIET sturen, KOPPELING in.
Pfoeh, en remmen en handrem, kortom, ontzettend veel tijd gehad.
KEEEEEEEIHARD meteen kort ankeren, KEIHARD ankeren, meteen rem los. Alles op voorwielen, NIET sturen, KOPPELING in.
Re: tragisch afscheid van mijn gsi
ai dit is zwaar klote, ben blij dat jullie niks hebben.
Re: tragisch afscheid van mijn gsi
Mooi Kl*te zeg
Succes met de afhandeling
Succes met de afhandeling
Re: tragisch afscheid van mijn gsi
Bij mij gebeurde het tijdens een bocht een woonwijk uit. Voelde een soort knak tijdens het sturen en hij wou de bocht niet meer afmaken. ik had hem toen wel de weg weer op weten te krijgen voordat ik stil stond. 2,5 meter naast de stoeprand ligt een slootje. Wat het toen precies de oorzaak was weet ik niet.Remon schreef:ik had geluk dat trompie bij mij in de auto zat want mijn tel was ook al leeg maar wou die bij jou ook echt gewoon niet meer sturen?Mit schreef:Dit verhaal komt mij ook maar al te bekend in de oren.. ( )
Probleem bij mij was echter dat ik in mijn 1tje was, en telefoon zo goed als leeg (na verzekering gebeld te hebben was ie leeg).
Sterkte met je auto! Hopelijk is nog het eea te repareren. Ik heb toenertijd met mijn rechtervoorkant een stoeprand frontaal geraakt omdat hij niet meer wou sturen en toen was het voor mijn GSI over en sluiten.
en ben je er nog achter gekomen waar dat aan lag?
Het is idd wel fijn als er nog iemand bij is. Als je niet precies weet hoe en wat je nou allemaal aanmoet en ook nog eens je auto met zo'n schade staat kan het ook wel even iets teveel worden.
Re: tragisch afscheid van mijn gsi
Op een rechte weg, ga je tegensturen, dan remmen, en dan nog handrem tegenaan gooien ????
En wat denk je dan zelf als je dat achteraf leest ?
En ondertussen heb je tijd zat om te overleggen ?
En wat denk je dan zelf als je dat achteraf leest ?
En ondertussen heb je tijd zat om te overleggen ?
Re: tragisch afscheid van mijn gsi
het was een hele brede berm en hij ging maar heel rustig de berm in hij ging niet haaks rechtsaf zeg maar ma heel gelijdelijk dus was een behoorlijke afstand ma als je zo leest en zelf aan terug denk zit ik ook te kijke dak daar allemaal tijd voor had maar weet het ook allemaal niet helemaal precies meer.pluggie schreef:Op een rechte weg, ga je tegensturen, dan remmen, en dan nog handrem tegenaan gooien ????
En wat denk je dan zelf als je dat achteraf leest ?
En ondertussen heb je tijd zat om te overleggen ?
mijn passie Astra C20XE mijn droom Astra C20LET
Re: tragisch afscheid van mijn gsi
Schrik reactie. Maar nu stel dat het weer gebeurt, (hoop et niet) je hebt nu raad van Rallyplug :ass:
Zwei Liter Kraft ja
Re: tragisch afscheid van mijn gsi
ik denk ook niet dat repareren niks word want heb jou schade ook gezien op het schade topic maar mijne is wat ik me herinner wel minstens zo erg volgens mij maar heb trompie vanmiddag nog even gesproke maar niet over de foto's gehad hoop dat hij ze snel post zodat ik ze zelf ook nog even terug kan zien. en als de auto thuis gebracht is dan maak ik natuurlijk ook even een serie duidelijke foto'sLaagvlieger schreef:Ooeewwww da sklote.
Ik weet het zelf maar al te goed....
En als het een gevalletje sc
Maar als de schade was in de grootte van mijne dan wortd repareren nix meer.
Hoe heeft het kunnen gebeuren?
Als ik he verhaal zo lees is het gewoon verlies van grip
Een glad weggedeelte, zeker langs het water. Lijtk mij niet dta er technisch iets niet goed was.
Maar evengoed. sterkte ermee!!!! Ik ken het gevoel.
En we wachten op de foto's!
mijn passie Astra C20XE mijn droom Astra C20LET