Golden days:
En vooral ACHTER doet veel, let op achter moet je op de einden hebben van dempers.
Een nadeel ding wordt zo stijf, alssie gaat, moet je der goed bijzijn.
Je voelt het als je voor je gevoel je rechtsachter 'hoog in het dak' voelt gaan.
Khad met Eep gesproken vorige week, die zij ook ja zo laag en zo, ze worden te hard, ze kunnen kontje gaan springen.
Wegligging is echt fe-no-me-naal, alleen je moet je echt niet vergissen, bv mijne kun je als beginner echt niet in rijden bv. Stuur moet je met 2 handen vasthebben, want rechtuit gaattie niet meer.
Heb je gas erop en je komt een putgat tegen, wil die meteen die kant op en de hoek om.
Komt ook omdat wij zo laag staan dat je megacamber krijgt. Juist omdat je het niet kunt stellen.
Achterwielen bv staan gewoon schuin in de kast en voorarmen staan ipv schuin naar beneden naar boven.
De grens gaat ook ver liggen, komttie, dan komttie ook echt, en dan is het niet zo dattie zo weer terug is.
Dan heeft de auto echt wat tijd nodig. Dan ben je echt geknepen billen bezig. Die gaat echt alleen nog maar rechtdoor die kant op over 4 wielen. KEIHARD ankeren is enige devies met KOPPELING in, Gewicht op voorkant gooien, rem los, KOPPELING IN, gaspedaal half in, kun je hem opvangen.
Gooi je stuur ook niet om, en belangrijkste les kijk altijd die kant op waar je naartoe wilt, nooit waar je naartoe gaat. Komt zelfs oma eruit nl.