Pagina 1 van 1

Veerpootbrug1

Geplaatst: 15 nov 2008 14:41
door Trompie
Hallo,

Ik wil graag een veerpootbrug kopen, maar nu weet ik niet goed welke. Ik heb nu namelijk een lexmaul en denk dat ik nu een andere veerpootbrug moet hebben dan die er ontworpen is voor de c20xe. Iemand hier ervaring mee?

Gaat een standaard rechte veerpootbrug nu passen ipv die kromme?

Re: Veerpootbrug1

Geplaatst: 15 nov 2008 15:43
door pascal1109
die van wiechers zal er toch zeker wel overheen passen?

Even plaatje geleend ;)
Afbeelding

Re: Veerpootbrug1

Geplaatst: 15 nov 2008 15:49
door Robbin
zijn die van wiechers nog te koop dan?


edit;

De stalen versie kost 87 euro en de aluminium versie 132.

http://www.wiechers-sport.de/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Veerpootbrug1

Geplaatst: 15 nov 2008 16:36
door Trompie
zouden ze die in essen ook hebben?

Re: Veerpootbrug1

Geplaatst: 15 nov 2008 17:23
door pascal1109
als ze ze hebben, neem ik er hoogst waarschijnlijk wel eentje mee voor mezelf iig

Re: Veerpootbrug1

Geplaatst: 15 nov 2008 18:02
door Bassion
dat model heb ik anders nog wel liggen, exact dezelfde, komt bij mij waarschijnlijk een andere in

Re: Veerpootbrug1

Geplaatst: 15 nov 2008 18:12
door Bart(astra)
Wiechers heeft tot nu toe altijd nog een stand op essen gehad.

Re: Veerpootbrug1

Geplaatst: 16 nov 2008 20:18
door Trompie
Ga ik daar maar eens even rondkijken dan!

Re: Veerpootbrug1

Geplaatst: 16 nov 2008 21:13
door Bart(astra)
Bart(astra) schreef:Wiechers heeft tot nu toe altijd nog een stand op essen gehad.
Hal 12 stand 104 ! :wink:

Re: Veerpootbrug1

Geplaatst: 16 nov 2008 22:30
door pluggie
Golden days:
Afbeelding
Afbeelding

En vooral ACHTER doet veel, let op achter moet je op de einden hebben van dempers.
Afbeelding

Een nadeel ding wordt zo stijf, alssie gaat, moet je der goed bijzijn.
Je voelt het als je voor je gevoel je rechtsachter 'hoog in het dak' voelt gaan.
Khad met Eep gesproken vorige week, die zij ook ja zo laag en zo, ze worden te hard, ze kunnen kontje gaan springen.

Wegligging is echt fe-no-me-naal, alleen je moet je echt niet vergissen, bv mijne kun je als beginner echt niet in rijden bv. Stuur moet je met 2 handen vasthebben, want rechtuit gaattie niet meer.

Heb je gas erop en je komt een putgat tegen, wil die meteen die kant op en de hoek om.

Komt ook omdat wij zo laag staan dat je megacamber krijgt. Juist omdat je het niet kunt stellen.
Achterwielen bv staan gewoon schuin in de kast en voorarmen staan ipv schuin naar beneden naar boven.

De grens gaat ook ver liggen, komttie, dan komttie ook echt, en dan is het niet zo dattie zo weer terug is.
Dan heeft de auto echt wat tijd nodig. Dan ben je echt geknepen billen bezig. Die gaat echt alleen nog maar rechtdoor die kant op over 4 wielen. KEIHARD ankeren is enige devies met KOPPELING in, Gewicht op voorkant gooien, rem los, KOPPELING IN, gaspedaal half in, kun je hem opvangen.

Gooi je stuur ook niet om, en belangrijkste les kijk altijd die kant op waar je naartoe wilt, nooit waar je naartoe gaat. Komt zelfs oma eruit nl.

Re: Veerpootbrug1

Geplaatst: 21 nov 2008 18:49
door Delax80
Gewoon bij NL power halen. Die hanteren de prijzen die op wiechers-sport.de staan. :opel:

Re: Veerpootbrug1

Geplaatst: 21 nov 2008 22:23
door Erwin_dude
mooi verhaal plug :)

Re: Veerpootbrug1

Geplaatst: 22 nov 2008 02:15
door Trompie
Erwin_dude schreef:mooi verhaal plug :)
Dat kan ie altijd leuk vertellen inderdaad!
niet je Astra verkopen he Plug! Dan zie ik je nog weer een keer op een meeting! :wink:

Re: Veerpootbrug1

Geplaatst: 23 nov 2008 15:58
door oenatje
Trompie schreef:
Erwin_dude schreef:mooi verhaal plug :)
Dat kan ie altijd leuk vertellen inderdaad!
niet je Astra verkopen he Plug! Dan zie ik je nog weer een keer op een meeting! :wink:

idd, houden dat ding.

kunnen we weer een keer naar "strand" horst