roest verwijderen
-
- forum-gebruiker
roest verwijderen
Hallo,
ik heb een opel astra gsi uit 1992
hij heeft roest bij de wielkasten en komt hierdoor niet meer door de keuring. Weet iemand een adresje waar ik dit kan laten repareren voor niet zo heel veel geld? ik wil de auto niet wegdoen maar heb ook niet zoveel geld om heb helemaal op te laten knappen. Ik woon in Asten(omgeving eindhoven) Ik hoop op reacties terug!
ik heb een opel astra gsi uit 1992
hij heeft roest bij de wielkasten en komt hierdoor niet meer door de keuring. Weet iemand een adresje waar ik dit kan laten repareren voor niet zo heel veel geld? ik wil de auto niet wegdoen maar heb ook niet zoveel geld om heb helemaal op te laten knappen. Ik woon in Asten(omgeving eindhoven) Ik hoop op reacties terug!
-
- forum-gebruiker
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Heej welkom, en stel je ook even voor. Wel zo netjes.
Maar geodkoop roest verwijderen.
Ja das moeilijk.
Je moet zo en zo voor jezelf gaan bedenken hoe lang je de auto wil houden.
Als je dat wil dun kun je hem eigelijk niet goedkoop laten maken. Omdat als je het goedkoop maakt het na 2 jaar toch wel weer terug komt.
Dus dan kun je beter in een keer goed doen.
Maar geodkoop roest verwijderen.
Ja das moeilijk.
Je moet zo en zo voor jezelf gaan bedenken hoe lang je de auto wil houden.
Als je dat wil dun kun je hem eigelijk niet goedkoop laten maken. Omdat als je het goedkoop maakt het na 2 jaar toch wel weer terug komt.
Dus dan kun je beter in een keer goed doen.
Laatst gewijzigd door Laagvlieger op 13 sep 2008 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
-
- forum-gebruiker
ik was 1500 euro kwijt voor links en rechts met spuiten er bij
nu zijn dat geen hele schermen natuurlijk maar dat was toch zinloos ivb
met de velgen die onder mijn astra zitten
niels is geen schade bedrijf dus die pakt gewoon een heel nieuwe zijscherm en last die er in omdat het makelijkst is
maar dan ben je met de kosten duurder uit want spuiten en strak maken doet niels ja niet
zo dat je daarvoor weer naar een ander moet
nu zijn dat geen hele schermen natuurlijk maar dat was toch zinloos ivb
met de velgen die onder mijn astra zitten
niels is geen schade bedrijf dus die pakt gewoon een heel nieuwe zijscherm en last die er in omdat het makelijkst is
maar dan ben je met de kosten duurder uit want spuiten en strak maken doet niels ja niet
zo dat je daarvoor weer naar een ander moet