De Astra van Erik---> 3.0 24v V6 Astra erbij ptsh!
- Trompie
- forum-gebruiker
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Contacteer:
De Astra van Erik---> 3.0 24v V6 Astra erbij ptsh!
Hierbij start ook ik een projecten topic. Grote veranderingen heb ik nog niet gedaan, wel wat kleine dingen.
In de toekomst staan er nog wel wat dingen op de agenda.
Dit zijn de dingen die ik tot nu toe heb aangepast:
Een composetje van Ground Zero geplaatst in de voordeuren, een andere versterker gekocht en de inbouw in de koffer wat aangepast.
Ook wist ik vanaf het begin al dat de traanplaten in de auto plaats moesten gaan maken voor een net setje matten. Naast het plaatsen van de matten heb ik ook irmscher pedalen geplaatst.
Ik heb afgelopen zondag de irmscher achterlichten overgenomen van oenatje. En heb ze nu ook gemonteerd.
Dit zijn tot nu toe de optishe aanpassingen. Heb het deze week nog erg druk, maar binnenkort ga ik naar Niels waar ik mijn auto een beurt zal geven.
Daarnaast wil ik dan ook mijn rotor, verdelerkap, bougiekabels en bougies vervangen, koelvloeistof vervangen etc.
Als ik dat klaar heb wil ik de remvloeistof laten verversen.
Op de volgende foto zie je ook nog een kleppendeksel, distributiekap en luchtfilterhuis liggen.
Het kleppendeksel en ditributiekap wil ik gaan polijsten.
Het luchtfiltehuis is van een kadett. Deze ben ik nodig, omdat ik en lexmaul heb gekocht, die binnenkort ook gemonteerd zal worden.
Dit is het tot nu toe, maar ik ben nog niet klaar met de astra.
Ik hoop nog vele jaren in deze Astra te kunnen rijden.
In de toekomst staan er nog wel wat dingen op de agenda.
Dit zijn de dingen die ik tot nu toe heb aangepast:
Een composetje van Ground Zero geplaatst in de voordeuren, een andere versterker gekocht en de inbouw in de koffer wat aangepast.
Ook wist ik vanaf het begin al dat de traanplaten in de auto plaats moesten gaan maken voor een net setje matten. Naast het plaatsen van de matten heb ik ook irmscher pedalen geplaatst.
Ik heb afgelopen zondag de irmscher achterlichten overgenomen van oenatje. En heb ze nu ook gemonteerd.
Dit zijn tot nu toe de optishe aanpassingen. Heb het deze week nog erg druk, maar binnenkort ga ik naar Niels waar ik mijn auto een beurt zal geven.
Daarnaast wil ik dan ook mijn rotor, verdelerkap, bougiekabels en bougies vervangen, koelvloeistof vervangen etc.
Als ik dat klaar heb wil ik de remvloeistof laten verversen.
Op de volgende foto zie je ook nog een kleppendeksel, distributiekap en luchtfilterhuis liggen.
Het kleppendeksel en ditributiekap wil ik gaan polijsten.
Het luchtfiltehuis is van een kadett. Deze ben ik nodig, omdat ik en lexmaul heb gekocht, die binnenkort ook gemonteerd zal worden.
Dit is het tot nu toe, maar ik ben nog niet klaar met de astra.
Ik hoop nog vele jaren in deze Astra te kunnen rijden.
Laatst gewijzigd door Trompie op 10 okt 2011 09:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
jammer dat die traanplaten er zondag nog in lagen
maar goed dat je ze toch verwijdert hebt
houd ons visueel op de hoogte he kerel
maar goed dat je ze toch verwijdert hebt
houd ons visueel op de hoogte he kerel
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- Trompie
- forum-gebruiker
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Contacteer:
Een zwarte achterplaat is wl 1 van de toeomstplannen!Bart(astra) schreef:Ik vind die irmschers persoonlijk geen verbetering op onze kleur auto's.
Of je zou de achterplaats ook zwart moeten maken. Dan weer wel !
Verder vooral foto's blijven posten van je projecten !
Goed bezig
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Dan gaat het goed komen !Trompie schreef:Een zwarte achterplaat is wl 1 van de toeomstplannen!Bart(astra) schreef:Ik vind die irmschers persoonlijk geen verbetering op onze kleur auto's.
Goed bezig
Is mijn mening maar hè ! gewoon doen wat je zelf wilt
doe ik ook altijd
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Helemaal mee eens!Bart(astra) schreef:Ik vind die irmschers persoonlijk geen verbetering op onze kleur auto's.
Goed bezig
Maar las dat je een zwarte achterplaat ook al van plan was...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Klopt, maar dan heb je al wel de toplaag er netjes af zonder krassen. Volgens mij is dat een betere basis dan geschuurd toch?Theo Gsi schreef:en dan? je moet toch met de hand polijsten, maar begin is met 600 nat en dan 1000 en dan 1200 en dan met polijst pastaRedBill schreef:Kun je em niet beter laten stralen dan?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
ik zou hem ook even laten parellen, dat is wat sneller en minder kwalijk voor je handen,
anders idd nat beginnen. maar ik begon altijd met 200 en dan op werken tot 1400 deed ik. als je dan alleen met belgom er over geen ging was het al netjes. maar dan deed ik altijd nog even met de borstel dan werd het super netjes.
je moet het nu alleen wel voor eeuwig bij blijven houden anders kun je zo weer op nieuw beginnen
anders idd nat beginnen. maar ik begon altijd met 200 en dan op werken tot 1400 deed ik. als je dan alleen met belgom er over geen ging was het al netjes. maar dan deed ik altijd nog even met de borstel dan werd het super netjes.
je moet het nu alleen wel voor eeuwig bij blijven houden anders kun je zo weer op nieuw beginnen
Drive Fast ... Die Fucking Hard
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker