Ventiel Astra F Station kofferbak
Ventiel Astra F Station kofferbak
Ik was mijn Station aan het schoon maken en opeens zag ik rechts achterin een ventiel zitten.Waar dient deze voor
Astra Station GSi 16v
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Dat is voor het proportional valve load system.
Neej maar dara kun je de dempers mee oppompen om bij zware belading de auto recht te houden.
Denk erom dat de demoers NOOIT zonder lucht mogen rijden want dan gaan de balgen kapot!!!
Hou ze tussen de 1 en 5 bar.
Neej maar dara kun je de dempers mee oppompen om bij zware belading de auto recht te houden.
Denk erom dat de demoers NOOIT zonder lucht mogen rijden want dan gaan de balgen kapot!!!
Hou ze tussen de 1 en 5 bar.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
ik wist het
was bij onze oude ex-station wel is nodig toen we met een verbouwing bezig waren
En op vakanties uiteraard
was bij onze oude ex-station wel is nodig toen we met een verbouwing bezig waren
En op vakanties uiteraard
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- EKadett
- forum-gebruiker
- Auto('s): Corsa A C14SE F GSI C18XE
jaah idd.. en met o.o bar rijd klote maar wel laagBart(astra) schreef:1,5 bar voor leeg rondrijden is genoeg.
pas op met oppompen want je zit heel snel op 5 bar
en hou het maar tussen de 1.5 en de 3 bar.. ik hoorde van de opel, als je er te veel bar in pomt dan kan je balgen ploffen, als ze droog zijn!
maar het mooiste is dat er een luchtbalg van een vrachtwagen knalt... even 10 bar door de atmosfeer heen en mensen raar staan te kijken.. whahaha lalalala
maar dat is dus een ander verhaal!!
heeft er iemand trouwens een boutje om die ventiel vast de zetten op het carroserie?? die van mij is plijte!!
en weet iemand toevallig of er gele koni's (achter) zijn voor astra f station?? liefffstt 2e hands
Rob en Leon de GSI Beunhaas team
C18XE GSI '94 gaat aan gewerkt worden
C18XE GSI '94 gaat aan gewerkt worden
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Die zijn er volgens mij niet, maar daar is vast wel een mouw aan te passen. In de D&W catalogus staan redelijk wat fabrikanten die ze wél leveren voor een steesjon... 2e hands is k&dt.
Ik heb die van mij eronderuitgegooid met verlagen (veren én dempers dus), daarbij waren ze een beetje poreus, en moest ik ze best vaak bijblazen om geen zwabberkont te krijgen...
Ik heb er al een aantal jaren een set onder zitten van Powertech, is volgens mij een zijstraat van een bekend merk maar vraag me niet welke.
Werkt perfekt, ding is sindsdien de bocht niet uit te branden
Ik moet wel zeggen dat ze wel ietsie zachter zijn geworden in de loop der tijd, maar da's niet iets waar ik erg rouwig om ben..
Ik heb die van mij eronderuitgegooid met verlagen (veren én dempers dus), daarbij waren ze een beetje poreus, en moest ik ze best vaak bijblazen om geen zwabberkont te krijgen...
Ik heb er al een aantal jaren een set onder zitten van Powertech, is volgens mij een zijstraat van een bekend merk maar vraag me niet welke.
Werkt perfekt, ding is sindsdien de bocht niet uit te branden
Ik moet wel zeggen dat ze wel ietsie zachter zijn geworden in de loop der tijd, maar da's niet iets waar ik erg rouwig om ben..
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
-
- forum-gebruiker
Re: Ventiel Astra F Station kofferbak
Zit dat standaard in elke Station ?
Wand ik heb gisteren gezocht in de auto, als ik een ventiel vinden kan.
Maar weet niet waar ik zoeken moet.
Omdat de auto achter erg laat staat, zei een bekende pomp je vering maar eens op.
Alleen ik kan 't ventiel niet vinden.
Iemand er een fotoke van ?
Wand ik heb gisteren gezocht in de auto, als ik een ventiel vinden kan.
Maar weet niet waar ik zoeken moet.
Omdat de auto achter erg laat staat, zei een bekende pomp je vering maar eens op.
Alleen ik kan 't ventiel niet vinden.
Iemand er een fotoke van ?
hij zit rechts. en dan achterin. richting achterlicht
-
- forum-gebruiker
Dan ga ik zo eens kijken, als ik dat ventiel ook in de auto heb.oenatje schreef:hij zit rechts. en dan achterin. richting achterlicht
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Voor de duidelijkheid; hij steekt uit de vloer, misschien moet je de mat even op tillen
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
-
- forum-gebruiker
Mat heb ik niet meer in de auto liggen,
of ja hij lag er niet in bij de aankoop.
Maar ik heb nergens iets kunnen vinden, dus dan neem ik aan dat deze astra er niet over beschikt.
of ja hij lag er niet in bij de aankoop.
Maar ik heb nergens iets kunnen vinden, dus dan neem ik aan dat deze astra er niet over beschikt.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Kijk even onder de auto, daar kun je de leidinkjes zien lopen als het goed is; 2 dunne leidinkjes die naar de schokbrekers aan beide zijden lopen.
Als ze er niet zitten heb je ws idd normale schokbrekers. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij was het een optie, dus niet standaard op elke station
Als ze er niet zitten heb je ws idd normale schokbrekers. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij was het een optie, dus niet standaard op elke station
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
-
- Oud-Clublid
Volgens EPC bestaan er voor de station 2 typen schokbrekers dus niet standaard zoals jij al zei.Sounddragon schreef:Kijk even onder de auto, daar kun je de leidinkjes zien lopen als het goed is; 2 dunne leidinkjes die naar de schokbrekers aan beide zijden lopen.