Ode aan een Opelblok c20xe(mooi stukje)
Ode aan een Opelblok c20xe(mooi stukje)
Astra Station GSi 16v
die lui die reageren moet ik me altijd voor inhouden haha, wat een kansloos kloten volk zeg. ze weten de specs niet van een motor en gaan ze zeggen dat een honda VTEC net zoveel pk's heeft, ja maar ze vertellen er niet bij dat die maar 156 nm koppel heeft hehe, sukkels
de fiets is toch zo slecht niet.........
Kdacht meteen 'ah die Lada', daar hebben ze nl ook rally mee gereden met 'ons' blok, dus kmoest even goed te kijken.
Maar een Chevrolet Nubira WTCC dus, iets geleerd, wat een kasten man.
Mooi ook in de vraagbaak de beschrijving wat je met je oude natrium gevulde kleppen moet doen:
doormidden zagen en dan in bak water gooien vanaf afstand.
Dat zal wel vuurwerk geven.
Mooi geschreven stuk:
Toen de ozonlaag nog niet bestond, auto's waren voor echte mannen met snorren en je voorwielaangedreven auto's nog met de handrem om de bocht gooide.
Idd leuke reacties, vraag maar eens aan een rallyjongen waarom je een 1.6 VTEC nooit in de rally ziet
Maar een Chevrolet Nubira WTCC dus, iets geleerd, wat een kasten man.
Mooi ook in de vraagbaak de beschrijving wat je met je oude natrium gevulde kleppen moet doen:
doormidden zagen en dan in bak water gooien vanaf afstand.
Dat zal wel vuurwerk geven.
Mooi geschreven stuk:
Toen de ozonlaag nog niet bestond, auto's waren voor echte mannen met snorren en je voorwielaangedreven auto's nog met de handrem om de bocht gooide.
Idd leuke reacties, vraag maar eens aan een rallyjongen waarom je een 1.6 VTEC nooit in de rally ziet
Deze reactie is ook leuk:
'maar je gaf al gauw te vlot gas, best wel veel snelheidsbonnen gehad. En ook vaak tanken. Maar wat een wagen!'
Wat zou die nu gewend zijn dan ? een 1.2 ?
Verderop verzuipt meneer:
'Als je nu naar de nieuwe Insignia kijkt, is het allemaal nog veel mooier geworden. Is nu ook een heel andere tijd. '
Echt jong, echt Dat wordt drukken op de snelweg met je stropdas, en heeel diep in je achterhoofd denken, damn die Kadett die ik had was, eeh ik moet me verzetten, idd Jean-Marc,
nu is het mooier, die was zeker langzamer !
EN MATT KAPPEN NOU !!!!! DOEKJE !!!
'maar je gaf al gauw te vlot gas, best wel veel snelheidsbonnen gehad. En ook vaak tanken. Maar wat een wagen!'
Wat zou die nu gewend zijn dan ? een 1.2 ?
Verderop verzuipt meneer:
'Als je nu naar de nieuwe Insignia kijkt, is het allemaal nog veel mooier geworden. Is nu ook een heel andere tijd. '
Echt jong, echt Dat wordt drukken op de snelweg met je stropdas, en heeel diep in je achterhoofd denken, damn die Kadett die ik had was, eeh ik moet me verzetten, idd Jean-Marc,
nu is het mooier, die was zeker langzamer !
EN MATT KAPPEN NOU !!!!! DOEKJE !!!
@Plugster: Die eerste 2 foto's van Matt heb ik gemaakt, is echt op 6 mei 2007 gemaakt @Circuit Park Zandvoort!
Tussen de trucks van het Chevy Team stond dit monster nog ..
Naam: Chevrolet Nubira WTCC R+
172 pk
Een mechanische supercharger met een druk van 0.5 bar, ontwikkeld door de Zwitserse specialist en Chevrolet partner Delta-Motor, zorgt samen met een intercooler voor een toename van het motorvermogen met maar liefst 40 procent (standaard gegevens tussen haakjes): 172 pk (123 pk) bij 6.000 tpm en 230 Nm (165 Nm) bij 4.900 tpm staan borg voor een prima acceleratie. De Nubira WTCC R+ accelereert naar 100 km/u in zo'n 8 seconden en sprint vervolgens door naar een topsnelheid van ruim 215 km/u. De krachtbron kan worden herkend aan de R+ logo's op het kleppendeksel en op het opvallende eindstuk van het gemodificeerde uitlaatsysteem. Om er zeker van te zijn dat het motorvermogen goed naar de weg wordt overgebracht, heeft de R+ een limited slip differentieel.
Tussen de trucks van het Chevy Team stond dit monster nog ..
Naam: Chevrolet Nubira WTCC R+
172 pk
Een mechanische supercharger met een druk van 0.5 bar, ontwikkeld door de Zwitserse specialist en Chevrolet partner Delta-Motor, zorgt samen met een intercooler voor een toename van het motorvermogen met maar liefst 40 procent (standaard gegevens tussen haakjes): 172 pk (123 pk) bij 6.000 tpm en 230 Nm (165 Nm) bij 4.900 tpm staan borg voor een prima acceleratie. De Nubira WTCC R+ accelereert naar 100 km/u in zo'n 8 seconden en sprint vervolgens door naar een topsnelheid van ruim 215 km/u. De krachtbron kan worden herkend aan de R+ logo's op het kleppendeksel en op het opvallende eindstuk van het gemodificeerde uitlaatsysteem. Om er zeker van te zijn dat het motorvermogen goed naar de weg wordt overgebracht, heeft de R+ een limited slip differentieel.
AstraG::1.8 TURBO©Turbocharged by Dbilas Dynamic® => Sold!
New daily => -=[Corsa 1.8 GSi '04]=-
New daily => -=[Corsa 1.8 GSi '04]=-
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
- Berichten: 1336
- Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
- Locatie: Elst (Gld)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
hmm vorig jaar twee mooie meets in Duitsland gehad; Essen en Bochum, en die waren alletwee in Augustus...Astrid_fahrer schreef:Ik heb een beter idee: je gaat ook naar de Opel meeting in Bochum of Gelsenkirchen dan kun je ze meteen kopen en heb je nog een topdag ook!
(wanneer is die meeting eigenlijk? want kan t nog steeds nergens vinden op Duitse sites)
Alleen dit jaar is er op heel internet nog niets over te vinden....
En dan vooral die in Bochum bij de Opel werke 1
Das werk ruft...
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
- Berichten: 1336
- Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
- Locatie: Elst (Gld)
Essen en Bochum zijn echt mooie meetings ja. Er zijn een hoop evenementen zie ik zo zou laten schieten maar deze 2 zet ik alles voor opzij
Maar inderdaad is er niks over te vinden op het internet en ik heb zelfs 2 Duitse clubs gemaild maar tot nog toe niks van gehoord.
En voor Oenatje die Chevrolet kappen kun je daar zo kopen inderdaad dus sla je mooi twee vliegen in één klap toch!
Maar inderdaad is er niks over te vinden op het internet en ik heb zelfs 2 Duitse clubs gemaild maar tot nog toe niks van gehoord.
En voor Oenatje die Chevrolet kappen kun je daar zo kopen inderdaad dus sla je mooi twee vliegen in één klap toch!
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!