CQP meeting in roermond
CQP meeting in roermond
ik had gister (zondag 22juni) niks te doen en las op t net dat er een c-kadett meeting in roermond was op camping hatenboer
dus ik mn cabrio uit de stal getrokken en met t dak eraf richting roermond gevlamt want mooi weer was t
eenmaal aangekomen daar natuurlijk veelste laat en na bijna anderhalf uur rijden (ik woon bij den bosch in de buurt )
ik moet wel zeggen dat t heel slecht stond aangegeven helemaal niet eigenlijk maar k had t toch gevonden
toen ik op de meeting aankwam was helaas t grootste gedeelte naar huis
maar er stonden toch nog een paar leuke CQP'tjes die voor mij t lange rijden weer helemaal goed maakte
een hele vette (verdwaalde ) ascona 400
mooie gifgroene aero
hele mooie nette rode city met een ontzettend nette motor+ruimte
hele dikke coupe met een beetje t rally idee
nog een aero
groen was een populaire kleur bij de kadett-rijders
RALLY
1van de mooiere cqp's
hele mooie station met hele mooie lak
en nog een leuk sedannetje
dat was dus een klein dagje roermond
dus ik mn cabrio uit de stal getrokken en met t dak eraf richting roermond gevlamt want mooi weer was t
eenmaal aangekomen daar natuurlijk veelste laat en na bijna anderhalf uur rijden (ik woon bij den bosch in de buurt )
ik moet wel zeggen dat t heel slecht stond aangegeven helemaal niet eigenlijk maar k had t toch gevonden
toen ik op de meeting aankwam was helaas t grootste gedeelte naar huis
maar er stonden toch nog een paar leuke CQP'tjes die voor mij t lange rijden weer helemaal goed maakte
een hele vette (verdwaalde ) ascona 400
mooie gifgroene aero
hele mooie nette rode city met een ontzettend nette motor+ruimte
hele dikke coupe met een beetje t rally idee
nog een aero
groen was een populaire kleur bij de kadett-rijders
RALLY
1van de mooiere cqp's
hele mooie station met hele mooie lak
en nog een leuk sedannetje
dat was dus een klein dagje roermond
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Gave bakken man!
Vooral die ascona
Vooral die ascona
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
hahahaGrinX schreef:Ik kon niet, want ik had geen zin.
maar even zonder gekheid al die kadettjes waren echt heel erg vet ik baal ervan dat ik veelste laat daar was
want t was t hele weekend en toen ik aankwam zag ik er een paar richting huis rijden en die waren echt super gaaf die waren eigenlijk mooier als wat er nog stond de volgende x hoop ik dat t wat dichter bij huis is dan ga ik er zekers vroeg naartoe!
oh en die camping was idd een erg mooie camping met een grote haven erbij die kadett mannen moeten wel een super weekend hebben gehad daar!!