Pagina 1 van 1

astra doet raar...

Geplaatst: 17 jun 2008 18:07
door xrd
mijn astra doet wat raar tegenwoordig...
Het rode lampje linksonder in het daschboard (!) begint soms te branden...
Wat zou het probleem kunnen zijn?? De astra rijd normaal, enkel als ik terugschakel naar 2de en dan tot stilstand ga, dreigt hij soms naar 600 toeren te vallen.

Geplaatst: 17 jun 2008 18:09
door Matt
(!) heeft met je remmen te maken.

Remvloeistof nog boven minimaal??

Geplaatst: 17 jun 2008 18:09
door Laagvlieger
Remvloeistofnivo!

Geplaatst: 17 jun 2008 18:10
door Matt
Laagvlieger schreef:Remvloeistofnivo!
Te laat :twisted:

Geplaatst: 17 jun 2008 18:12
door Laagvlieger
GRRRR klein pestjonk!!! :lol:

Geplaatst: 17 jun 2008 18:16
door xrd
ah, oef :p
als het dat maar is :lol:
iemand een foto met de uitleg op van alle lampjes?

Geplaatst: 17 jun 2008 18:18
door Matt
Marcel misschien?

Kan er wel 1 maken, staat het ook niet in de boekjes?

Geplaatst: 17 jun 2008 18:19
door oenatje
staat in je boekje man

Geplaatst: 17 jun 2008 18:47
door xrd
hoe verklaren jullie het dipje van het toerental dan??
Het voelt alsof ie soms geen benzine krijgt, dus ik denk vuile benzinefilter?

Geplaatst: 17 jun 2008 20:51
door Laagvlieger
Dat dipje is een ander probleem.
LFR misschien?

Foto's van lampjes kan ik niet maken.
Ik heb geen motor in me astra. Zelfs geen voorkant....

Geplaatst: 17 jun 2008 22:10
door Syl-Astra
Laagvlieger schreef:Dat dipje is een ander probleem.
LFR misschien?

Foto's van lampjes kan ik niet maken.
Ik heb geen motor in me astra. Zelfs geen voorkant....
:shock: :shock: :shock:

Geplaatst: 17 jun 2008 22:27
door Erwin_dude
Laagvlieger schreef:Dat dipje is een ander probleem.
LFR misschien?

Foto's van lampjes kan ik niet maken.
Ik heb geen motor in me astra. Zelfs geen voorkant....
oOoH :) is da ding nu nog niet klaar... zo te horen wordt dat ook een 10 jaren plan :D

Geplaatst: 17 jun 2008 22:29
door Laagvlieger
Klachten naar centraal magazijn van GM in Duitsland.
Weet niet hoe het met jullie zit, maar ik accepteer geen motorkap van €300 die op de grond is gemieterd en daarna nog even tiental meters over de straat is gesleept. door de vriendelijke heren van transport.

Dus wederom nieuwe motorkap besteld en dat duurt dus weer even.
Eerder dan dat het spul binnen is kunnen we niet verder met vastlassen van de nieuwe wielkuip.

Geplaatst: 17 jun 2008 22:32
door pascal1109
Laagvlieger schreef:Klachten naar centraal magazijn van GM in Duitsland.
Weet niet hoe het met jullie zit, maar ik accepteer geen motorkap van €300 die op de grond is gemieterd en daarna nog even tiental meters over de straat is gesleept. door de vriendelijke heren van transport.
ik hoorde het, watn een stelletje impotente debielen!

Geplaatst: 17 jun 2008 22:33
door Erwin_dude
pascal1109 schreef:
Laagvlieger schreef:Klachten naar centraal magazijn van GM in Duitsland.
Weet niet hoe het met jullie zit, maar ik accepteer geen motorkap van €300 die op de grond is gemieterd en daarna nog even tiental meters over de straat is gesleept. door de vriendelijke heren van transport.
ik hoorde het, watn een stelletje impotente debielen!
pff nee die had ik ook zker niet geaccepteerd...
mr met transport is niks mis hoor (A) vaak het distributie centrum:D

haha

Geplaatst: 18 jun 2008 19:25
door Laagvlieger
Nou bij hun wel hoor.
Is de nachtlevering he. Zijn in het donker, niemand die ziet wat ze doen.

Geplaatst: 18 jun 2008 19:41
door Blitzkrieg
Laagvlieger schreef:Klachten naar centraal magazijn van GM in Duitsland.
Weet niet hoe het met jullie zit, maar ik accepteer geen motorkap van €300 die op de grond is gemieterd en daarna nog even tiental meters over de straat is gesleept. door de vriendelijke heren van transport.

Dus wederom nieuwe motorkap besteld en dat duurt dus weer even.
Eerder dan dat het spul binnen is kunnen we niet verder met vastlassen van de nieuwe wielkuip.
Gerrit GSI heeft net zo iets nu met een orgineel achterscherm, kost aardig wat komt het aan met een grote deuk erin :shock:

Geplaatst: 18 jun 2008 19:43
door Laagvlieger
jah niet accepteren.
Nieuwe laten bestellen.

Geplaatst: 18 jun 2008 20:02
door oenatje
gebeurt helaas te vaak, kut transport.

Geplaatst: 18 jun 2008 21:39
door Erwin_dude
oenatje schreef:gebeurt helaas te vaak, kut transport.
hm..niet alles over 1 kam schere :P zijn gewoon de kut duitse chauffeurs

;)

Geplaatst: 18 jun 2008 22:36
door Trompie
Je betaald je echt scheel aan die onderdelen en dan gaan ze er zo mee om! :twisted:

Geplaatst: 21 jun 2008 23:50
door Raymond-oud
Erwin_dude schreef:
oenatje schreef:gebeurt helaas te vaak, kut transport.
hm..niet alles over 1 kam schere :P zijn gewoon de kut duitse chauffeurs

;)
whahaha zijn geen duitse chauffeurs maar nederlanders die de delen naar de dealer brengen s,nachts :lol: :lol:

Geplaatst: 23 jun 2008 15:06
door xrd
waar kan ik een tutorial vinden om de lfr/stappenmotor schoon te maken??

Geplaatst: 23 jun 2008 15:45
door Trompie
xrd schreef:waar kan ik een tutorial vinden om de lfr/stappenmotor schoon te maken??
1 je zet de auto op de brug
2 je kijkt onder je inlaat spruitstuk, daar zie je de LFR zitten. Er zitten 2 slangen aan.
3 Je haalt de slangen plus stekker los.
4 spuit de LFR schoon met bv. carb. reiniger, zet er ondertussen ook 12volt op zodat die open en dicht gaat.
5 nu is de LFR schoon en monteer je de boel weer.

Geplaatst: 23 jun 2008 19:38
door xrd
iemand pics? :p