Hulp nodig met me nieuwe astra
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
Hulp nodig met me nieuwe astra
hallo,
ben nog niet zo gek lang op dit forum maar k dacht dat ik hier mijn vragen wel kon stellen,
1. Stoelverwarming zit er wel op mr werkt niet, ook lampjes van de schakelaars branden niet en er staat geen spanning op de stekkers.. hoe kan dit?
2.dorpels zijn verrot en er zit een kleine hoeveel heid roest op mijn spartbord randen , is het misschien niet verstandiger om 2 compleet nieuwe zijschermen te monteren?
3. is een shakelmeganisme een beetje makkelijk te vervangen?
krijg hem niet goed in 1 + 2 en zit behoorlijk speling op de pook.
alvast bedankt
mvg Erwin
ben nog niet zo gek lang op dit forum maar k dacht dat ik hier mijn vragen wel kon stellen,
1. Stoelverwarming zit er wel op mr werkt niet, ook lampjes van de schakelaars branden niet en er staat geen spanning op de stekkers.. hoe kan dit?
2.dorpels zijn verrot en er zit een kleine hoeveel heid roest op mijn spartbord randen , is het misschien niet verstandiger om 2 compleet nieuwe zijschermen te monteren?
3. is een shakelmeganisme een beetje makkelijk te vervangen?
krijg hem niet goed in 1 + 2 en zit behoorlijk speling op de pook.
alvast bedankt
mvg Erwin
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
1. relais goed? zekeringen goed? Moet je hier en daar is doornemen
2. nieuwe schermen + nieuwe dorpels is altijd goed en vele malen beter als een beetje lokaal bijwerken
3. geen idee, had geloof ik met wat pennetjes te maken, maar fijne weet ik er helaas niet van
en idd even voorstellen man, weten we gelijk welke auto erbij hoort enzo
2. nieuwe schermen + nieuwe dorpels is altijd goed en vele malen beter als een beetje lokaal bijwerken
3. geen idee, had geloof ik met wat pennetjes te maken, maar fijne weet ik er helaas niet van
en idd even voorstellen man, weten we gelijk welke auto erbij hoort enzo
Laatst gewijzigd door pascal1109 op 04 jun 2008 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- Mad Driver
- forum-gebruiker
In jou geval is het zowiezo handig nieuwe achterschermen erop te zetten INCL dorpels natuurlijk...anders hebje snel weer roest.
Als je hem niet goed in de 1 krijgt is dat meestal een pinnetje wat inje bak vervangen moet worden. Dit is best een goedkoop karweitje heb ik begrepen.
Als je hem niet goed in de 1 krijgt is dat meestal een pinnetje wat inje bak vervangen moet worden. Dit is best een goedkoop karweitje heb ik begrepen.
C18XE
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
Tuning is not a Sport
It's a way of life!!!!
KOK Promoteam:D
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
haha uiteraardoenatje schreef:hey erwin, mischien netjes om je eerst voor te stellen in het voorstel topic
ben Erwin , kom uit Coevorden in drenthe
heb voor 2 weken geleden me Astra 2.0 16v gekocht
hier zit redelijk wat roest aan en probleempje met de versnellingsbak zoals ik al eerder vertelde ,
ben van plan om de roest aan te pakken met 2 nieuwe achterschermen
aan die schermen zit ook een stuk dorpel die normaal veel voorkomend verrot is zoals die van mij.
Zit die stoelverwarming op een zekering? en relais? zo ja welke prcies?
mvg Erwin
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Help die jongen even op weg dan:
Problemen hier:
viewforum.php?f=3
Voorstellen hier:
viewforum.php?f=11
Forum reglement hier:
viewforum.php?f=8
Problemen hier:
viewforum.php?f=3
Voorstellen hier:
viewforum.php?f=11
Forum reglement hier:
viewforum.php?f=8
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
Ik had op internet even rondgezocht voor mijn achterzijn schermen, zag de schermen wel staan www.kpc-onderdelen.nl , nou weet ik niet of dit origneel is , ivm met pasvorm..
heeft iemand hier ervaring mee? ook met vervangen van deze schermen en wegslijpen van het oude roestige materiaal?
heeft iemand hier ervaring mee? ook met vervangen van deze schermen en wegslijpen van het oude roestige materiaal?
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
Hier een man in Dordrecht die werkt bij een schade herstel bedrijf doe het inclusief spuiten voor 275,= moet je alleen zelf de binnen en buitenrand leveren is 50,= bij elkaar.. is 325 per kant helemaal kompleet met snijden, lassen, strak maken spuiten etc..
Een GSI neem je niet voor even, maar blijft voor het leven....
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
ja je hebt het dan over randen of complete schermen?GSI078 schreef:Hier een man in Dordrecht die werkt bij een schade herstel bedrijf doe het inclusief spuiten voor 275,= moet je alleen zelf de binnen en buitenrand leveren is 50,= bij elkaar.. is 325 per kant helemaal kompleet met snijden, lassen, strak maken spuiten etc..
want complete schermen wil ik nu gaan vervangen , lijkt me beste oplossing,
hij zegt dat ut in een dag spuitklaar moet wezen per kant..
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
-
- Oud-Clublid
- Auto('s): 59 Plymouth
Randen moet je eigenlijk niet doen, dat is een tijdelijke oplossing.
Complete schermen vervangen is the way to go. Originele GSi schermen zijn nu nog te bestellen dus wees er snel bij
Stoelverwarming staat zeker op een zekering! Effe je zekeringen goed bekijken dus
Complete schermen vervangen is the way to go. Originele GSi schermen zijn nu nog te bestellen dus wees er snel bij
Stoelverwarming staat zeker op een zekering! Effe je zekeringen goed bekijken dus
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam
Schermen ben je natuurlijk duurder uit want je moet de onderdelen zelf leveren , maar ook al wil je alleen de rand doen dan spuit hij zowiezo het hele scherm ivm kleurverschil en dergelijke.. Dus prijs zal niet veel anders zijn alleen jouw inkoop, dat verschilt natuurlijk wel of je een rand of een scherm neemt.. Je bent je auto 4 dagen kwijt hiervoor, die van mij gaat 1ste week juli..
Een GSI neem je niet voor even, maar blijft voor het leven....
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
`ja ok , want die van mij is aardig ver heen met de roest , doe binnenkort alleen 1 kant , en dan volgend jaar de andere kant en dan laat ik hele auto overspuiten, gaat me nu even om prioriteids punten voor apk
en heb het geld er zo ook even niet voor liggen ,
weet iemand een goed adres waar ik die shermen weg kan halen?
en heb het geld er zo ook even niet voor liggen ,
weet iemand een goed adres waar ik die shermen weg kan halen?
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
Ok wie wil is vragen wat ie voor zo'n scherm moet hebben?Matt schreef:Imitatie kan je bv bij Artaparts of Intercarparts bestellen.
Wil je echte GSi schermen met de popnagels er in voor de ophangpunten voor de skirts zal je ze toch echt bij de Opel of Niels (DHZ Twente) moeten bestellen.
Zelfde voor de dorpels
en waar woond die niels?
als ik zo'n scherm neem ben ik dan met onderdelen klaar of moet ik de rest van de dorpel ook doen?
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam