Gsi van GSI078 (Remblokken vervangen)
Gsi van GSI078 (Remblokken vervangen)
Hallo, de meesten van jullie zullen me nu weleens gezien hebben op het forum en na wat kleine aanpassen aan de GSI die ik 2 maanden geleden gekocht heb vind ik het toch wel leuk om bij te gaan houden wat ik er nu eigenlijk allemaal aan ga doen en aan gedaan heb.. Ik heb wel wat ideetjes in mijn hoofd van hoe of wat ik wil maar nog geen direkte plannen, maar daar kan bij mij heel snel verandering in komen .. Vanaf nu elke keer als ik iets verander zou ik het hier plaatsen met foto`s want op de 1 of andere manier heb ik het gevoel dat jullie dat wel leuk vinden .. Zo staat de GSI er nu bij..
Zo jullie gaan het vanzelf allemaal zien en lezen wat er gaat gebeuren...
Greetzzz..
Zo jullie gaan het vanzelf allemaal zien en lezen wat er gaat gebeuren...
Greetzzz..
Laatst gewijzigd door GSI078 op 12 jul 2008 14:44, 5 keer totaal gewijzigd.
Een GSI neem je niet voor even, maar blijft voor het leven....
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Mooi wagentje, geen roest?
En als hij er echt zo bij staat, zou ik de ruitenwissers even naar beneden doen
en mis ik nou een logo op je bumper? Of is het gewoon laat en zie ik het niet goed meer
En als hij er echt zo bij staat, zou ik de ruitenwissers even naar beneden doen
en mis ik nou een logo op je bumper? Of is het gewoon laat en zie ik het niet goed meer
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
De ruitenwissers zijn nu wel naar beneden begon ik me toch wel aan te irriteren eigenlijk... De auto staat opzich nog hele maal strak in de lak maar de linker wielkast begint nu te blazen... De vorige eigenaar had niet genoeg budget denk ik want die heeft wel de dorpels links en rechts en de rechterwielkast en wielrand gedaan maar de linkerkant kon er niet meer vanaf maar goed hij is voor 3/4 roest vrij.. De wielkast is inderdaad het eerste wat er gaat gebeuren, maarja nog even geduld (vakantiegeld en belasting komt eraan ).. Het logo zit inderdaad (gelukkig) niet meer op de bumper.. Hij zit nog wel achterop de plaat maar vind hem op de bumper toch minder, collega van mij heeft een corsa GSI en daar zit hij nog wel op maar ik vind het persoonlijk niet mooi..
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Ben blij dat ieder zijn mening heeft anders is het zo saai iedereen de zelfde GSI ... Maar goed ik ben in ieder gavl niet van de dikke monsterbumpers en extra dakspoilers.. Voor mij is de lijn en bumpers van de GSI perfect (denk dat ik veel mensen gerust steld).. Maar een lipje voor en achter, andere grill en angeleyes gaan wel door de gedachten..
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
ik heb er ook niet het goede logo op zitten, zowel voor als achter niet
en de GSi lijnen zijn idd errug goed!
Alhoewel een riegerkit in een enkel geval ook erg dik is (om te zien, niet om te hebben)
en de GSi lijnen zijn idd errug goed!
Alhoewel een riegerkit in een enkel geval ook erg dik is (om te zien, niet om te hebben)
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- Mad Driver
- forum-gebruiker
Zo de eerste aanpassingen komen eraan, heb wel wat audio in de kofferbak liggen maar ben nu kompleet en ga van de week dan ook aan de kofferbak beinnen zodat ik in het onderschrift ook audio promoteam mag zetten .. Lijstje met wat erin komt
Headunit: Clarion DXZ938R is al wel een oudere radio maar die heb ik een paar jaar geleden gekoch t maar dit blijft zo een uber vette radio je kan echt alles instellen hoe jij dat wilt.. En het klapfront is gewoon the BOM..
Voordeuren: Focal 165V Polyglass combo
Hoedenplank: Ben ik nog naar opzoek
Versterker boxen: Infinity 2000 watt competition versterker
Versterker woofer: Boss 1600 watt monoblock
Woofer: PB 15" dubbelspoelse woofer uit de X serie goed voor 900 watt RMS
2.0 F condensator
En dan natuurlijk nog de nodige bekabling, vorkjes, oogjes hout en dergelijke.. Ik ga van de week beginnen met inbouwen en houd jullie op de hoogte met foto`s.. Het moet wel een dikke kofferbak worden maar ook nog functioneel voor boodschappen, heb natuurlijk ook nog een vrouw en 2 kids als dat niet het geval was geweest was de achterbank eruit gegaan
Headunit: Clarion DXZ938R is al wel een oudere radio maar die heb ik een paar jaar geleden gekoch t maar dit blijft zo een uber vette radio je kan echt alles instellen hoe jij dat wilt.. En het klapfront is gewoon the BOM..
Voordeuren: Focal 165V Polyglass combo
Hoedenplank: Ben ik nog naar opzoek
Versterker boxen: Infinity 2000 watt competition versterker
Versterker woofer: Boss 1600 watt monoblock
Woofer: PB 15" dubbelspoelse woofer uit de X serie goed voor 900 watt RMS
2.0 F condensator
En dan natuurlijk nog de nodige bekabling, vorkjes, oogjes hout en dergelijke.. Ik ga van de week beginnen met inbouwen en houd jullie op de hoogte met foto`s.. Het moet wel een dikke kofferbak worden maar ook nog functioneel voor boodschappen, heb natuurlijk ook nog een vrouw en 2 kids als dat niet het geval was geweest was de achterbank eruit gegaan
Laatst gewijzigd door GSI078 op 26 mei 2008 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Kijk dat zijn ook goede berichten dat interrieur van je is echt wel heel erg mooi... Ik ben ook beieuwd, over een weekje maar afspreken dan is mijn binnenkant wel klaar.. Danog even de linkerwielkast grill en angeleyes en wielen laten polijsten en dan is hij wel naar mijn zin.. En ik zit nog gvd met die ratel in mijn moter, baard me toch zorgen..
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Ben vandaag bij de dealer geweest en zijn waarschijnlijk mijn klepstoters cq stellers of iets dergelijke.. De chef daar zei dat er hoogst waarschijnlijk vuil in de kanaaltjes zit die normaal de olie daarnaar toe brengen en dat hij dan soms niet lekker op druk komt vandaar de tik.. Schoonmaakbeurtje was volgens hem de oplossing.. Oftwel 125,= en hij is weer als nieuw..
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Nou vandaag begonnen aan het project kofferbak.. Heb alle audio eruit gehaald en begonnen met het bouwen van de kofferbak.. Ik heb de ANWB gebeld en heb te horen gekregen dat ik overal in Nederland kan bellen voor een reservewiel als ik een lekke band heb, Dus het reservewiel kan eruit .. Zo zag de kofferbak eruit na het verwijderen van alles, de oude bekabelling lig er nog in van de tijdelijke audio..
Na het zagen van de bodemplaat zag het er zo uit, de bekisting die erin staat is van een 15" Powerbass woofer uit de X-treme serie
Toen het linker gedeelte erin gemaakt heb heter wel zo in gemaakt dat ik nog bij mijn achterlichten ken, want alles word iteindelijk helemaal geplamuurd en bekleed dus kan e dan ook niet meer even snel uit.. Na nog wat meten zagen meten en zagen zie de linkerkant er nu zo uit..
Morgenochtend nog even de rechterkant erin zagen en dan de vorm van de hoedenplank gaan bepalen.. Ik hou jullie op de hoogte van alle vorderingen...
Na het zagen van de bodemplaat zag het er zo uit, de bekisting die erin staat is van een 15" Powerbass woofer uit de X-treme serie
Toen het linker gedeelte erin gemaakt heb heter wel zo in gemaakt dat ik nog bij mijn achterlichten ken, want alles word iteindelijk helemaal geplamuurd en bekleed dus kan e dan ook niet meer even snel uit.. Na nog wat meten zagen meten en zagen zie de linkerkant er nu zo uit..
Morgenochtend nog even de rechterkant erin zagen en dan de vorm van de hoedenplank gaan bepalen.. Ik hou jullie op de hoogte van alle vorderingen...
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
- GSi Hilversum
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Natuurlijk hangt hij normaal op het achterraam helemaal boven in dan komt hij net mooi onder de spoiler uit...Diem schreef:alleen wel zichtbaar op het raam natuurlijkGSi Hilversum schreef:ZO mogen we het zienGSI078 schreef:
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
Kok-Promoteam
Fusion-Promoteam
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,