Pagina 1 van 1

Ook ik heb problemen

Geplaatst: 23 mei 2008 18:46
door Theo Gsi
Naar een hele lange tijd lekker zonder iets te gehad hebben ben ik aan de beurt :P.

Mijn toerental verandert zodra ik me koppeling in druk, maar ook als ik aan me stuur draai en helemaal het uiterste draai en dan verandert hij.
Ik heb bijna alles vervangen

Brandstof filter
bougie's
bougie kabels
bobine
verdeelkap
rotor
lmm
alle senoren zo beetje(behalven die van de gasklep)
Lambdasonde

Ik vind het wel een beetje kutje :( Want hij doet ook lichtelijk inhouden op sommige momenten. Kan iemand me een verklaring geven?

Het is een c20ne

Geplaatst: 23 mei 2008 19:39
door Roy 2.0 16v
stuurbekrachtiging die veel stroom vraagt op het uiterste punt, vandaar hoger toerental ?

vaag

Geplaatst: 23 mei 2008 23:19
door Laagvlieger
Lijkt me ook meer dan logisch.

Draai aan je stuur, en dan zeker voluit gaat de stuurbekrachtiging voluit pompen en dat kost flink vermogen.

Zelfde geldt voor koppeling in. Als je die intrapt draait de versnelingsbak niet meer. Kost ook vermogen.

Geplaatst: 24 mei 2008 08:24
door Theo Gsi
Maar dan is het normaal dat hij ongveer 300 a 400 toeren stijgt?

Geplaatst: 24 mei 2008 13:24
door Laagvlieger
Oftewel vuile LFR die blijft hangen en ineens losschiet.

Geplaatst: 24 mei 2008 15:18
door Theo Gsi
Hmm dan doe ik die maar weer eens schoonmaken..