waarom kan je koplampenniet demonteren zonder de bumper eraf te halen? iemand een truukje?
ik bedoel dan wel met beleid en niet lomp aan je lamp rukken.
vraag 2
vectra b zonnekleppen met verlichting.
er komen 2 draadjes uit. bruin en rood.
is dat gewoon plus en min ?
die lampen kan je wel eraf halen, of je moet je bumper iets naar beneden duwen, of een stukje weg snijden/zagen van je koplamp of bumper, dat heb ik gedaan maar ik heb wel een gril die eventueel de schade bedekt
Keb bumper aan de onderkant met twee moeren iets losgehaald en twee boutjes los van de zijschermen daarna iets naar voren schuiven eniets naar beneden drukken. zo is het bij mij iig gelukt
Mn opa heb zn werk niet afgekregen, mn pa niet en ik zal dus al mn werk ook nooit afkrijgen.
2.nullutje schreef:je kunt ook gewoon voorzichtig met een grote platbek schoevendraaier het lipje van de koplamp over het lipje op de bumper wippen hoor...
en betreft die draden van de zonneklepjes. rood naar de + van je interieurlicht en bruin naar je carrosserie (massa).
hey rich, ik heb dat idd gedaan en werkte perfect. uiteraard met hulp van pascal en matt zwart
2.nullutje schreef:je kunt ook gewoon voorzichtig met een grote platbek schoevendraaier het lipje van de koplamp over het lipje op de bumper wippen hoor...
en betreft die draden van de zonneklepjes. rood naar de + van je interieurlicht en bruin naar je carrosserie (massa).
hey rich, ik heb dat idd gedaan en werkte perfect. uiteraard met hulp van pascal en matt zwart
Duidelijk de expert(s) van de rest te onderscheiden
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.