wie heeft er verstand van electrishe schema's...?
heb goedkoop (een hagelnieuw, maar toch tweedehands) alarm aangeschaft van een kennis...
met de opties...:
* centrale vergrendeling,
* alarm,
* startonderbreker,
* lampje,
* sensors in de auto en onder de motorkap,
* en 2 afstanbedieningen...
plus natuurlijk de hele zooi kabels haha...
maar het schema kom ik niet uit...
van sommige dingen weet ik het wel, maar wou gewoon even zeker weten....
wie kan me helpen...?
hier de schema's...:
hulp bij electrische schema...?
hulp bij electrische schema...?
ASTRA GSI 2.0 8v
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
Eigenlijk even in problemen openen heh
maar, je hebt op je alarmkastje twee draden waarmee je spanning krijgt op je kastje zelf. + en -, deze sluit je gewoon ergens op een constante spanning en massa aan.
Dan heb je op je alarmkastje een draad (open signaal) waarmee je een "open" puls stuurt. Deze draad sluit je aan op de bruin/witte draad achter de kiekert. Hetzelfde doe je voor de "sluit" puls draad naar de bruin/rode draad.
Dan heb je de draden voor je cv aangesloten.
Alarmlichtdraden sluit je aan aan de groen/zwarte en de wit/zwarte draden in de linkerdorpelbekleding.
oke, cv en pinkers werken nu, als het goed is.
De draad naar de deurschakelaars sluit je aan op je interieurverlichting.
Als je een startonderbreker hebt, sluit je die vervolgens nog even aan aan je contactslotdraden.
maar, je hebt op je alarmkastje twee draden waarmee je spanning krijgt op je kastje zelf. + en -, deze sluit je gewoon ergens op een constante spanning en massa aan.
Dan heb je op je alarmkastje een draad (open signaal) waarmee je een "open" puls stuurt. Deze draad sluit je aan op de bruin/witte draad achter de kiekert. Hetzelfde doe je voor de "sluit" puls draad naar de bruin/rode draad.
Dan heb je de draden voor je cv aangesloten.
Alarmlichtdraden sluit je aan aan de groen/zwarte en de wit/zwarte draden in de linkerdorpelbekleding.
oke, cv en pinkers werken nu, als het goed is.
De draad naar de deurschakelaars sluit je aan op je interieurverlichting.
Als je een startonderbreker hebt, sluit je die vervolgens nog even aan aan je contactslotdraden.
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer: