Pagina 40 van 42

Geplaatst: 30 nov 2007 13:55
door Diem
Ik zal me inhouden :D .

Geplaatst: 30 nov 2007 15:10
door GSi-mon
Niels@: Is die brug zo smal, of is die mini zo breed?

Geplaatst: 30 nov 2007 16:07
door Rabbit
GSi-mon schreef:Niels@: Is die brug zo smal, of is die mini zo breed?
Lijkt zo denk ik, want je kan die rijplaten verschuiven.

Geplaatst: 30 nov 2007 19:24
door pascal1109
Rellie opt werk schreef:Zow binnekort waarschijnlijk stuk of wat engelsen hier in de garage 8) willen een special sleutel dag houden in Nederland. Nouja 3 dagen eigenlijk :lol:
Nemen die gelijk de onderdelen mee :P

Geplaatst: 30 nov 2007 21:27
door Blue Vectra
Diem schreef:
Blue Vectra schreef:
Theo Gsi schreef:kaas!
:lol: :lol: kopkaas
Smeer ik net 2 boterhammen en ja hoor geen beleg.Kan ik wat kopkaas van je krijgen :D
ja hoor diem :wink:

Geplaatst: 30 nov 2007 21:34
door GSi Twente
Euh, Niels... euh..

Afbeelding

Geplaatst: 30 nov 2007 21:44
door Rellie opt werk
Klopt die ken ik al, was origineel een 4x4 habben gewoon de originele as dr onder gelaten. Een nadeel is dat 4x4 voor 4x4 gemaakt is en niet alleen om achterwielen mee aan te drijven. En tis nog steeds geen astra :lol: maar wel super vet natuurlijk.

Geplaatst: 30 nov 2007 21:49
door GSi Twente
Dat is technisch enigzins weer jammer idd... Astra F met RDW zal uniek blijven uiteraard.

Geplaatst: 01 dec 2007 14:52
door gsipiloot
heb je nie toevallig een foto van de hele wagen.......

Geplaatst: 01 dec 2007 19:47
door Bartje,
Rellie opt werk schreef:Een nadeel is dat 4x4 voor 4x4 gemaakt is en niet alleen om achterwielen mee aan te drijven.
Op een Omega zit het zelfde achter differentieel als bij een calibra/vectra 4x4, en die kan best wel wat hebben ;)

Geplaatst: 01 dec 2007 19:49
door Laagvlieger
Niels bedoelt de tussenbak denk ik.
Die is niet geschikt om alleen als achterwielaandrijver te werken.

Geplaatst: 01 dec 2007 20:07
door Raymond-oud
denk dat die tussen bak er niet meer onder zit hoor laag :lol:

Geplaatst: 01 dec 2007 22:50
door adriaan
achteras van een 4x4 is wel degelijk anders dan die van een omega/senator deze zijn gebouwd om de volle pk's op de weg te krijgen en niet alleen een deel ervan.

Geplaatst: 02 dec 2007 04:01
door Calibrainpower
Achterste diffrentieel van een Omega B MV6 en Calibra turbo is gelijk in ieder geval!

Geplaatst: 02 dec 2007 05:44
door Rallyastra
Aandrijfassen zijn dunner :wink: Heb bovendien een sper van een omega a :wink:

Geplaatst: 02 dec 2007 14:27
door adriaan
je was me net voor :P

Geplaatst: 04 dec 2007 12:54
door Melbo
adriaan schreef:je was me net voor :P
Nèt? Volgens mij wel een paar uur hoor! :D

Geplaatst: 04 dec 2007 17:56
door adriaan
tijd is een ruimtelijk begrip, niets valt in tijd uit te drukken :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Geplaatst: 12 dec 2007 19:23
door GSi Twente
http://cgi.ebay.de/Reifenmontiermaschin ... dZViewItem

Als die op het startbod afloopt, dan is dan nog wel een keer interessant. :wink:

Geplaatst: 12 dec 2007 19:41
door Jeroen
Zeker weten? :roll:

Zie er nogal uit als een oud afgewerkt apparaat.
Met speling etc.

Daar zou ik niet graag knap lichtmetaal opleggen.

Geplaatst: 12 dec 2007 19:47
door Rellie opt werk
Maar niet voor mij :wink: Als ik wat koop koop ik hier op de hoek wel goed spul, met dit soort machines beschadig je alleen maar velgen. Leuk voor oude stalen meuk :wink:

Heb ook een straalkast gekocht, gaan glasparels in dus binnenkort kan ik vanalles en nocht wat stralen :wink:

Geplaatst: 12 dec 2007 20:17
door GSi Twente
Daarom juist, even waaiers de bandjes omgooien.
17 inch eraf krijgen is daarmee al moeilijk.

Dan heb je zo'n ding nodig:
http://cgi.ebay.de/PKW-Reifenmontiermas ... dZViewItem

Geplaatst: 12 dec 2007 20:27
door ricardo^gsi
wij hebbe ook zo iets op de zaak
ook van butler
deze volgens mij
Afbeelding

wel makkelijk om mee te werke ook
gaat lekker soepel en snel :wink:

Geplaatst: 12 dec 2007 20:35
door GSi Twente
Die "gebruik" ik meestal ook. :wink:
Vooral met vrij platte of stugge bandjes, erg makkelijk te monteren.

Geplaatst: 12 dec 2007 20:59
door Rellie opt werk