Pagina 36 van 42
Geplaatst: 14 nov 2007 19:28
door oenatje
echt wel gaaf. goed bezig
Geplaatst: 14 nov 2007 19:43
door DerbiMikey
klinkt goed...weer een Astra V6 GSi op kenteken....
Geplaatst: 14 nov 2007 19:52
door Laagvlieger
toppie. Had nie anders verwacht!
Geplaatst: 14 nov 2007 20:00
door Da Evil Michael
nou het is gelukt om de foto's op mijn laptop te krijge van de operatie van mijn astra.
zo stond hij erbij voordat chirurg niels er mee aan de slag ging
hier was de dorpel er af en bleek alleen de buitendorpel rot te zijn
en hier zat de nieuwe dorpel erweer op
foto van het resultaat moet ik nog even maken net zoals een foto van mijn nieuwe achterlichten (speciaal voor oenatje
)
Geplaatst: 14 nov 2007 20:02
door Blue Vectra
heb me beeldscherm even op z'n zij liggen
Geplaatst: 14 nov 2007 20:03
door Da Evil Michael
ja sorry heb het ontzettend druk op het moment.
Geplaatst: 14 nov 2007 20:18
door Mad Driver
vetjes ziet er goed uit
En niels is dat die V6 die ik gezien heb toen??....
mn vader schrok toendie gas gaf hihi
Geplaatst: 14 nov 2007 20:55
door Rellie opt werk
Je vader is ook niks gewend
geef jij eens keer gas dan misschien schrikt mijn moeder wel
Mn moeder heeft gister ook stukkie in de Astra V6 gereden..... ze wou dr ook een
Geplaatst: 14 nov 2007 21:10
door Mad Driver
mn vader is ook geen liefhebber van snelle autos, meer van luxe autos.
was wel echt vet, die V6 brulde erg goed!
wacht ma tot ik afgestudeerd ben!
Geplaatst: 14 nov 2007 21:12
door gsipiloot
maar niels dan bouw jij die toch eentje voor je moeder! das toch vet als je ma in een astra gsi v6 aan komt bolderen!
Geplaatst: 14 nov 2007 22:17
door Mad Driver
ojoj dan wil ik een V8
Geplaatst: 14 nov 2007 22:29
door oenatje
trek je knip alvast maar open voor een v8
Geplaatst: 14 nov 2007 22:29
door 2.0 freak
Matt heeft een V8
Geplaatst: 14 nov 2007 22:52
door Rallyastra
gsipiloot schreef:maar niels dan bouw jij die toch eentje voor je moeder! das toch vet als je ma in een astra gsi v6 aan komt bolderen!
Tot ze voor de eerste keer bij de pomp staat dan moet ik er 3 cilinder weer uithalen
zelfs met de v6 schakeld ze nog bij 2000 toeren en zegt ze dat die snel is, even gezegd dat ze hem verder door moet trekken en toen zat ze in de begrenzer bij 120 in de 2 ofzo
Geplaatst: 14 nov 2007 23:37
door oenatje
hahaha grappig.
Geplaatst: 15 nov 2007 03:50
door Tiem
haha super man!
maar is de astra v6 gewoon straat-legaal nu ? (na apk cker?)
omdat hij nog niet officieel rdw erkend is.. of staat ie momenteel nog als gsi op kenteken?
Geplaatst: 15 nov 2007 07:01
door Bart(astra)
Mooi man !
Aangezien hij naar lelystad moet, weer een drieliter ?
Geplaatst: 15 nov 2007 09:15
door vizier
db test is in lelystad, maar daar komt i wel doorheen
Geplaatst: 15 nov 2007 10:19
door Rellie opt werk
Nee "gewoon" een 2.5
Geplaatst: 15 nov 2007 12:25
door Harm
Rellie opt werk schreef:Nee "gewoon" een 2.5
jah gelijk even een vraag daarover:
ik ben (nog steeds
) met de cabrio bezig
en de planning is om volgend jaar een ander blok erin te hangen... nu is er bij ons een calibra v6 ingeruild en die gaat weg voor de handel.... maar keb nu 1.8 16v 115pk en als ik die v6 erin hang moet ik hem dus omkeuren.....
-wat kost dat ongeveer??
-geeft dit problemen als ik zonder omkeuren ga rijden..??
graag wat info over dit soort dingen... aangezien niels er ervaring mee heeft
ander ga ik tog maar voor de c20xe denk, als het te veel kost en/of problemen geeft....
Geplaatst: 15 nov 2007 16:21
door pluggie
Druk op 'search' en zoek naar Laag zijn topics.
'herkeuren' etc.
-525euro, zoiets, keuringen RDW/LTC
-nee, totdat je ongeluk maakt (zeker met letsel en technisch onderzoek), dan rij je met een niet op de straat toegelaten auto, ben je strafbaar, verhaal op OGC die jongen kreeg toen 30.000 euro aan zijn broek
Geplaatst: 15 nov 2007 16:26
door Trompie
Harm schreef:Rellie opt werk schreef:Nee "gewoon" een 2.5
jah gelijk even een vraag daarover:
ik ben (nog steeds
) met de cabrio bezig
en de planning is om volgend jaar een ander blok erin te hangen... nu is er bij ons een calibra v6 ingeruild en die gaat weg voor de handel.... maar keb nu 1.8 16v 115pk en als ik die v6 erin hang moet ik hem dus omkeuren.....
-wat kost dat ongeveer??
-geeft dit problemen als ik zonder omkeuren ga rijden..??
graag wat info over dit soort dingen... aangezien niels er ervaring mee heeft
ander ga ik tog maar voor de c20xe denk, als het te veel kost en/of problemen geeft....
Je moet als je er een andere motor inhangt altijd omkeuren of dat nou een x30xe is of een c20xe.
- Als je niet keurt kun je grote problemen krijgen bij als je bijvoorbeeld een ongeluk krijgt. Ook al is het niet jou schuld. Als ze er achter komen dat er niet het type motor in zit die op je kenteken staat.
Dus keuren lijkt me altijd verstandig
Geplaatst: 15 nov 2007 17:12
door Rellie opt werk
C20XE is niet in de cabrio geleverd volgens mij, dus dan zou je ook naar lelystad moeten. Kost netzoveel als een V6 ombouw dus, gewoon die V6 er in hangen. Omkeuren kost je
- 17,50 voor het wegen
- 55 voor de keuring bij je lokale RDW
- 356 voor de geluids test
Geplaatst: 15 nov 2007 17:39
door Harm
maar je zit tog met max 40% vermogenswinst?? als ik een c20xe erin zet, dan blijf ik daarbinnen en hoef ik toch niet naar lelystad oid?? dan kan ik toch mijn kenteken laten veranderen bij rdw?? zonder te keuren??
als ik die v6 erin bouw ga ik boven de 40%, dan MOET ik hem toch omkeuren??
dat is het nou net, bij die v6 kost het me dan toch veel meer als bij een c20xe??
Geplaatst: 15 nov 2007 17:44
door Rellie opt werk
Als jij naar een 2.5 V6 gaat niet dan blijf je dr ook binnen.