Pagina 32 van 42

Geplaatst: 31 okt 2007 17:11
door Ali-GSI
kost? :P

Geplaatst: 01 nov 2007 09:17
door Bartje,
Ali-GSI schreef:kost? :P
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, evenals een fototje :D

Geplaatst: 01 nov 2007 09:21
door Baas J.
+1 8)

Geplaatst: 01 nov 2007 11:30
door GSi Twente
Heb het spruitstuk al gezien, strak afgelast, en de flens past perfect!

Geplaatst: 01 nov 2007 12:05
door Rellie opt werk
Prijs komt op 250 euro. :wink: Bij XEV motoren moet de EGR afgesloten worden.

Geplaatst: 01 nov 2007 12:19
door Bartje,
Dat valt me best mee!! Is die ook meteen passend voor de Astra?
Of zit er nog geen flens aan?
Mocht dat dus niet te geval zijn, wat zijn de bijkomende kosten als ik met m´n astra naar jou zou komen zodat het spruitstuk passend wordt gemaakt? (evt. doe ik zelf de demontage van het oude spruitstuk)

Geplaatst: 01 nov 2007 12:21
door Rellie opt werk
Er zit een passende flens op. Het enige wat hier aangepast moet worden is de flens richting de kat, voor de rest is hij passend. Die flens kun je zo van je oude voorpijp afhalen. Montage van het spruitstuk hier is ook mogelijk.

Geplaatst: 01 nov 2007 12:33
door Bartje,
Je hebt PM.. :wink:

Geplaatst: 01 nov 2007 12:51
door Baas J.
Moet je dan je originele voorpijp slopen?

Geplaatst: 01 nov 2007 13:02
door GSi Twente
Enkel de flens zoals eerder hierboven genoemd.

Geplaatst: 01 nov 2007 16:08
door RedBill
Rellie, nog belang bij een C20XE uitlaatspruitstuk, om een andere flens aan te lassen? 25 eu istie van jou.

Geplaatst: 01 nov 2007 17:58
door Laagvlieger
Rellie opt werk schreef:Prijs komt op 250 euro. :wink: Bij XEV motoren moet de EGR afgesloten worden.
Correctie:

De secundaire luchtinjectie moet afgesloten worden. EGR blijft bestaan.

Geplaatst: 01 nov 2007 18:21
door Calibrainpower
Hoe ver staat het met de spagetti's voor de 3.0's?
Als je dat voor mekaar hebt ben ik wel benieuwd naar de prijs...

Geplaatst: 01 nov 2007 19:19
door DerbiMikey
Rellie opt werk schreef:Vandaag een mooie spaghetti gemaakt voor C18XE/X20XEV motoren 8)

:o

Geplaatst: 01 nov 2007 19:20
door Theo Gsi
nu nog voor de c20ne!

Geplaatst: 01 nov 2007 19:35
door Rellie opt werk
Voor de NE heb ik ze ook :wink: zelfde geld...

Geplaatst: 01 nov 2007 19:41
door Theo Gsi
heey dat voor 250?

Geplaatst: 01 nov 2007 19:41
door pluggie
Klant 95 zie ik hier. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Geplaatst: 01 nov 2007 20:41
door Rellie opt werk
Jep ook 250 euro

Geplaatst: 01 nov 2007 21:16
door Sounddragon
95 X 250€ = Lotus Omega 8)

owja, der moest nog wat materiaal en gas vanaf :shutup:

:lol: :lol: :lol:

Geplaatst: 01 nov 2007 21:46
door Baas J.
hmm beetje zonde om mn voorpijp te slopen.... ding is splinternieuw, kostte ook al 200e ofzo... :s

Geplaatst: 01 nov 2007 21:51
door Sounddragon
Dan zoek je even een verrot spruitstuk op de sloop, en dan hak je daar de flens vanaf :lol:

Geplaatst: 01 nov 2007 21:53
door Paintballer
Laagvlieger schreef:
Correctie:

De secundaire luchtinjectie moet afgesloten worden. EGR blijft bestaan.
Wat is hier het nut of voordeel van????Ik hoor wel meer mensen die zeggen dat ze de EGR afsluiten of zoals Laag dan nu zegt "de secundaire luchtinjectie",maar wat doet dit met je motor verders????

Geplaatst: 01 nov 2007 22:05
door Rallyastra
Heb hier nog wel flenjes liggen, Bak zo wat voor je inelkaar ;)

Geplaatst: 01 nov 2007 22:49
door RedBill
Dus als er nog iemand interesse in een spaghettie spruitstuk van een C20XE heeft voor een dergelijk project, dan heb ik er nog 1 te koop.